يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 2elbcd2
يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 1:15 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[size=18]ازيكم يا قمرات اتمني تكونو كويسين

سبق واعلنت من اسبوعين عن ورشة البلوزة بغرزة الانناسة البلوزة الدائرية والنهارده وزي ماوعدتكم حبتدي بادن الله

انا عملت الورشة مستقلة عن الاعلان الي سبق ونزلته ومن فضلكم يابنات لو حابة تنزلي تعليق اكتبيه علي موضوع

الاعلان علشان هنا عاوزاها تفضل بس للورشة والشرح وماحدش يتوه وهو بيدور بين الصفحات.

واشكركم كتير حبيباتي واتمني اكون عند حسن ضنكم ويكون الشرح مبسط وسهل ومفهوم

كاتب الموضوعرسالة
أم مزنة

أم مزنة

: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 HuR00377
انثى

يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 29, 2011 5:33 pm

:بب545:

كيفك يا معلمتي

dD dD

هذا شغلي لسطر الخامس

:kingنن: :kingنن: :kingنن:

عندي سؤال شرح السطر السادس ما حصلته حصلت شرح الخامس وبعدين السابع
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 29, 2011 5:41 pm

أم مزنة كتب:
:بب545:

كيفك يا معلمتي

dD dD

هذا شغلي لسطر الخامس

عندي سؤال شرح السطر السادس ما حصلته حصلت شرح الخامس وبعدين السابع

dff

ايوة حبيبتي شغلك تمام وحلو ومرتب واللون زي ماسبق وقلت حلو كتير تسلم ايديكي حبيبتي كملي اختي وبالنسبة للسطر الي اتكلمت عليه انا روحت للصفحة ولقيت اني بدل مااكتب السطر السادس كتبت السابع ولو بصيتي للصورة حتلاقي ان السطر الي بعد التطبيق بتاعك هو السطر السابع طبقي السطر ده بصي علي الصورة حبيبتي وانت تلاقي ان ده ورا ده ياله بالتوفيق حبيبتي ؤر45
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 29, 2011 5:46 pm

dff

يعني الادارة قفلت موضوع الاعلان عن الورشة اوكي نص ساعة وانا بتسائل ليه مش قادرة ارد علي الاخت سارة الجزائرية وبدور وببحت بين الصفحات يمكن في خطا عندي انا او اني زي كل مرة بتوهم الحاجات دي بس فعلا مغلق وموضوع كمان قفل قصاد الموضوع ومش عارفة ليه القفل ده طيب ممكن الادارة تديني المفتاح بتاع القفل ولا مش ممكن. قبل القفل كان ممكن تبعت حتي ولو نص رسالة تقلي انها تاسف ولكن سوف تقفل الموضوع لانه بيزعجها .مش عارفة ليه موضوعي انا الوحيد الي اتقفل واتحط قصاده قفل يعني حيتفهم ازاي الموضوع ده .كنت حابة ان البنات تبعت استفساراتهم واسئلتهم هناك وان الورشة تبقي للشرح وتطبيقات البنات بس انا اريد والادارة تريد اعمل ايه عموما شكرا للادارة علي القفل واتمني يكون ده اخر قفل بالنسبة لمواضيعي مش عاوزة افتح يوم والاقي .....................سلام اختكم سمارة المغربية
أم مزنة

أم مزنة

: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 HuR00377
انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 29, 2011 7:56 pm

خلصت السطر السادس يا معلمتي

:لغف4فغفغ:

:بلب6ل2بلب: :بلب6ل2بلب: :بلب6ل2بلب: :بلب6ل2بلب: :بلب6ل2بلب:

:لا55فا5فافلا: :لا55فا5فافلا: :لا55فا5فافلا: :لا55فا5فافلا: :لا55فا5فافلا:

هذه وردة مني لكي لأنة جعلتي فن الكوراشيه سهل بلنسبه لي

:ياياقغقثغقغ:
صدفة العمر

صدفة العمر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 29, 2011 10:49 pm

صدفة العمر

صدفة العمر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 29, 2011 10:54 pm

ابغى اشارك معكم
راح ابداااا

سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 29, 2011 11:15 pm

أم مزنة كتب:
خلصت السطر السادس يا معلمتي

:لغف4فغفغ:

:بلب6ل2بلب: :بلب6ل2بلب: :بلب6ل2بلب: :بلب6ل2بلب: :بلب6ل2بلب:

:لا55فا5فافلا: :لا55فا5فافلا: :لا55فا5فافلا: :لا55فا5فافلا: :لا55فا5فافلا:

هذه وردة مني لكي لأنة جعلتي فن الكوراشيه سهل بلنسبه لي

:ياياقغقثغقغ:

dff

ايه الجمال ده ده حلو كتير تسلمي اختي ام مزنة انت ماشية صح تسلمي وتسلم ايديكي ياحلوة ياله كملي الشغل مضبوط ومرتب وحلو تسلمي ماشاء الله عليكي .
الحمد الله انك حبيتي واني كنت سبب في تحبيبك للكروشيه ولسه حعمل ورش لحاجات حلوة بادن الله بس ياله خلصو بسرعة عاواها تكون اسرع ورشة ويكونو تلاميدي احسن تلاميد ياله شدو حيلكم يابنات. ؤر45

:5ي12ؤيؤ: :5ي12ؤيؤ: :5ي12ؤيؤ:
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 29, 2011 11:17 pm

صدفة العمر كتب:

dff

انت الي روعة حبيبتي صدفة ونورتي ورشتي بطلتك يا جميل 5874
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 29, 2011 11:21 pm

صدفة العمر كتب:
ابغى اشارك معكم
راح ابداااا

dff

اهلا وسهلا بيكي حبيبتي صدفة انت تنوري ورشتي ياله روحي للشرح والتطبيق بتاعي وابدئي الشغل وكمان انا نزلتك السطر التالت من المفرش روحي طبقيه وابعتي الصورة مستنياك يا حلوة :rabbitdesa
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 12:19 am

dff

يابنات الورشة والمنتدى دا تطبيق الاخت الحبيبة اميمة الانصاري هي ما عرفتش ازاي تنزل الصور وانا نزلتهم بدالها وماشاء الله عليها شغلها كتير حلو ومتقن تسلم ايديكي يا حبيبتي اميمة الانصاري

ؤر45 ؤر45 ؤر45
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 12:29 am

dff

وده التطبيق التاني للاخت اميمة الانصاري

:يليبليبي: :يليبليبي:

:يليبليبي: :يليبليبي:

ماشاء الله عليكي اختي اميمة الانصاري شغلك كتير حلو تسلمي وتسلم ايديكي وملبوس الهنا مسبقا للبنوتة القمورة

:ياياقغقثغقغ: :يلايليليل: :ياياقغقثغقغ:
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 12:37 am

dff

ودي كمان صورة لتطبيق الاخت اميمة الانصاري

456 456 456

456 456 456

حبيبتي اميمة او ايمي شغلك يجنن والله استادة بجد مرتب و حلو خالص تسلمي وتسلم ايديكي يا حلوة

:ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب:
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 12:43 am

dff

ودي كمان صورة لتطبيق الاخت النشيطة اميمة الانصاري

:س2222222222:

:س2222222222:

تسلمي اختي ايمي علي الشغل الاكتر من رائع وياله شدي حيلك وكملي البلوزة مش فاضلك كتير
ماشاء الله عليكي اختي ايمي تسلمي

:2يي2ؤيؤ: :2يي2ؤيؤ: :2يي2ؤيؤ: :2يي2ؤيؤ: :2يي2ؤيؤ:
فطوم

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 6:15 am

السلام عليكم شكرا لكي عزيزتي على الورشة الرائعه ولكن عندي ملاحظه لكي ارجو منكي تقبلها وهي ان تكون الورشة في صفحات مرتبه وراء بعضها مو بين الردود والتطبيقات حتى ما نضيع ونحنا ندور على الاسطر وفي كمان السطر الحادي عشر مو موجود عزيزتي وان شاء الله اضع تطبيقي قريبا
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 9:26 am

فطوم كتب:
السلام عليكم شكرا لكي عزيزتي على الورشة الرائعه ولكن عندي ملاحظه لكي ارجو منكي تقبلها وهي ان تكون الورشة في صفحات مرتبه وراء بعضها مو بين الردود والتطبيقات حتى ما نضيع ونحنا ندور على الاسطر وفي كمان السطر الحادي عشر مو موجود عزيزتي وان شاء الله اضع تطبيقي قريبا

dff

اشكرك اختي فطومة علي مرورك وعلي كلامك الرقيق ولو كنا نعرف ازاي نعمل الورشة في الصفحة الاولى قبل مانعمل الورشة كنا عملناها يا اختي العزيزة مش ممكن نسيبكم تتوهو وسط الصفحات والردود والتطبيقات بس نعمل ايه المرة المقبلة مش حتوهو ان شاء الله وشكرا لمرورك يا اختي وحتي لو مالقيتي السطر 11 شوفي الصور وانت تعرفي ايه الي اتعمل في السطر ده انا نزلته وهو السطر الي قلت ان المروحة بتتقسم لتلات اعمدة وسلسلتين وتلات اعمدة وسلسلتين وتلات اعمدة بيبقو تسعة انا فاكرة كتبت الكلام ده دوري بين الصفحات وشكرا عزيزتي علي كلامك واتمني نشوف تطبيقك باسرع وقت.

:rabbitdesa
أم صابر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 10:10 am

[center]السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أختي سمورة هذا الشغل الأخير
بس عندس سؤال كيف ممكن أضيقها من تحت الصدر شوي لإنها كويسة لحد الصدر بس بعد هيك بتصير شوي واسعة

سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 10:16 am

أم صابر كتب:
[center]السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أختي سمورة هذا الشغل الأخير
بس عندس سؤال كيف ممكن أضيقها من تحت الصدر شوي لإنها كويسة لحد الصدر بس بعد هيك بتصير شوي واسعة

dff

حبيبتي ام صابر شغلك كتير حلو ومرتب تسلمي وتسلم ايديكي ماشاء الله عليكي اختي

انا قلت في الشرح بتاع فصل الاكمام عن البلوزة انا قلت قيسي البلوزة لو واسعة زيدي بس 10 سلسلا او برده لو لسه واسعة ماتزيديش خالص مش مشكلة يعني لو لسه مانزلتيش في الشغل كتير فكي وماتعمليش اي زيادة واشتغليها عادي من مروحة لتانية من غير اي زيادة وان شاء الله تضبط وملبوس الهنا حبيبتي.او لو تحبي ماتفكيها وعاجباكي لحد كده نقصي في السلسلتين ماتعملهمشي يعني بتشتغلي من مروحة وتروحي للتانية من غير ماتعملي السلستين فاهمة كده ياله بالتوفيق حبيبتي :ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب:

ؤر45 ؤر45 ؤر45
ام حفصه 2

ام حفصه 2

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 8:22 pm

تسلم ايدك يا سموره ورشه رائعه بس مش هقدر اشتغل معاكى لانى لسه مبتدئه وبشتغل فى ورشتين مقدرش على التالته وجزاكى الله خيرا
der
أم مزنة

أم مزنة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 9:03 pm

ds

:يليليليلي: :يليليليلي:

كيفك يا معلمتي هذا شغلي لسطر السابع

:f4gf5g4f: :f4gf5g4f: :f4gf5g4f: :سفثفقفثف: :f4gf5g4f: :f4gf5g4f: :f4gf5g4f:

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
أم مزنة

أم مزنة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 9:08 pm

:قق4ق4ف5ق6:

faraoنن

سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 10:56 pm

ام حفصه 2 كتب:
تسلم ايدك يا سموره ورشه رائعه بس مش هقدر اشتغل معاكى لانى لسه مبتدئه وبشتغل فى ورشتين مقدرش على التالته وجزاكى الله خيرا
der

dff

الله يسلمك اختي العزيزة ام حفصة مشكورة كتير حبيبتي و لما تخلصي الورشتين ممكن تعملي دي دي سهلة وحتعجبك
تسلمي حبيبتي علي مرورك الجميل

5874 5874 5874
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 11:00 pm

أم مزنة كتب:
ds

:يليليليلي: :يليليليلي:

كيفك يا معلمتي هذا شغلي لسطر السابع

:f4gf5g4f: :f4gf5g4f: :f4gf5g4f: :سفثفقفثف: :f4gf5g4f: :f4gf5g4f: :f4gf5g4f:

dff

ماشاء الله عليكي حبيبتي ام مزنة كتيررررررررر حلو تسلمي وتسلم ايديكي كتير مرتب وشغل متقن بجد تبارك الله عليك اختي ام مزنة ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45
مروة سليمان

انثى
المزاج : رايق الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 11:02 pm

:ث45ث4: :س5يس5يس: سمورة حبيبتى دة التطبيق بتاعى لحد السطر السادس قوليلى رايك كمان ممكن تشرحيلى اكتر ازاى اعمل السطر السابع عشان مفهمتوش[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] :س5س5يس5: :RTRTRTRT: :بابابابا:
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 11:24 pm

مروة سليمان كتب:
:ث45ث4: :س5يس5يس: سمورة حبيبتى دة التطبيق بتاعى لحد السطر السادس قوليلى رايك كمان ممكن تشرحيلى اكتر ازاى اعمل السطر السابع عشان مفهمتوش[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] :س5س5يس5: :RTRTRTRT: :بابابابا:

dff

حبيبتي مروة سليمات شغلك حلو واللون يجنن ماشاء الله عليكي دلوقتي مافيش اي اعوجاج تسلمي

السطر السابع حتعملي وسط كل عمود وعمود حتعملي تلات اعمدة بلفتين بس لما تعملي اول عمود ماتطلعيش الخيط سيبيه واعملي العمود التاني وماتسيبش اخر خيط والعمود التالت كمان وطلعي حتة واحدة كل الخيوط يعني حتطلع عندك بس عين واحدة كده مفهوم حبيبتي ياله كملي بالتوفيق

:stuؤؤؤdy: :stuؤؤؤdy: :stuؤؤؤdy:
مروة سليمان

انثى
المزاج : رايق الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 12:39 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] معلش تعباكى معايا... الشغل كدة صح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ dD :joؤؤker: :joؤؤker: :joؤؤker: :joؤؤker: :joؤؤker:

يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى
» ورشة برنشو " مهاد " بغرزة الصدفة على طريقة اهل فلسطين
» مين تشترك معايا ( ورشة البلوزة )
» اريد عمل هذه البلوزة ورشة من فضلكم
» ورشة عمل شال بالصوف بغرزة الثلاثيه
صفحة 4 من اصل 10انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية