يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 2elbcd2
يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 1:15 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[size=18]ازيكم يا قمرات اتمني تكونو كويسين

سبق واعلنت من اسبوعين عن ورشة البلوزة بغرزة الانناسة البلوزة الدائرية والنهارده وزي ماوعدتكم حبتدي بادن الله

انا عملت الورشة مستقلة عن الاعلان الي سبق ونزلته ومن فضلكم يابنات لو حابة تنزلي تعليق اكتبيه علي موضوع

الاعلان علشان هنا عاوزاها تفضل بس للورشة والشرح وماحدش يتوه وهو بيدور بين الصفحات.

واشكركم كتير حبيباتي واتمني اكون عند حسن ضنكم ويكون الشرح مبسط وسهل ومفهوم

كاتب الموضوعرسالة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالسبت أبريل 09, 2011 10:17 am

narfout كتب:
سمورتيييييييي حببتي شوفي انا خلصت الجزء التاني الحمد لله ههههههه يللا يا بنات انتو فين عشان سمورة تنزل الاكمام ان شاء الله يللا مستنياكن يا اخواتي ما تتأخروش اعملو معروف هههههههه

dff

ماشاء الله ماشاء الله ايه الحلاوة دي ده اكتر من رائع تسلمي.جميل قوي انا عجبني كتير وشكلي حعمل زيه بنفس اللون هههههههه
تسلمي ايديكي وتسلمي حبيبتي ميرفت الحلوة القمورة وملبوس الهنا .

ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45

:ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب:

:ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب:
royalroses
مشرفة اقسام الكروشيه
مشرفة اقسام الكروشيه
royalroses

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالسبت أبريل 09, 2011 12:52 pm

فعلا ماشاء الله تبارك اللله انت رائعة و تسلم ايديك التي تلف في الحرير حفظك الله سمارة المغربية (ميرفت)
narfout

narfout

: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 HuR00377
انثى
العمل/الترفيه : عاشقة الكروشيه
المزاج : رايق الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالسبت أبريل 09, 2011 2:02 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] مشكورة يا معلمتي سمارة ده من فضل الله , عرفني على معلمة قمورة زيك وبجهدها ونشاطها بقيت اعرف اشتغل كروشية هههههه والله يا بنات دي اول مرة اعمل بلوزة كروشيه تصدقو ههههههه سمارة اللي تستاهل التهنئة دي عسسسسسسسسسل
narfout

narfout

: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 HuR00377
انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالسبت أبريل 09, 2011 2:04 pm

مشكورة يا اختي روايال روز والله ده من ذوقك يا سكرة ربنا يحفظك ويبارك فيكي
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالسبت أبريل 09, 2011 3:47 pm

royalroses كتب:
فعلا ماشاء الله تبارك اللله انت رائعة و تسلم ايديك التي تلف في الحرير حفظك الله سمارة المغربية (ميرفت)

dff

الله يبارك فيكي اختي الوردة الملكية تسلمي ومشكورة علي كلامك الجميل وعلي فكرة ميرفت هي حبيبتي نرفوت صاحبة البلوزة الحمراء الحلوة الي لسه منزلة تطبيقها الصبح .دي اسمها ميرفت انا اسمي سميرة.
5874 5874 5874

5874 5874
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالسبت أبريل 09, 2011 3:51 pm

narfout كتب:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] مشكورة يا معلمتي سمارة ده من فضل الله , عرفني على معلمة قمورة زيك وبجهدها ونشاطها بقيت اعرف اشتغل كروشية هههههه والله يا بنات دي اول مرة اعمل بلوزة كروشيه تصدقو ههههههه سمارة اللي تستاهل التهنئة دي عسسسسسسسسسل

dff

تسلمي حبيبتي ميرفت علي الكلام الحلو الاكتر من رائع وانا كمان جد فرحانة اني اتعرفت عليكم كلكم انت حبيبتي ميرفت واميمة الانصاري وام نزار وام مزنة وبسمة زهرة وكتير كتير من البنوتات القمورات والله سعيدة بمعرفتكم كلكم وبحبكم في الله .

:ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ:
أم صابر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالأحد أبريل 10, 2011 2:04 pm

[center]السلام عليكم أختي سمورة والسلام عليكم أخواتي جميعاً هذه صورة التطبيق
وحبيبتي سمورة حابه أخليها بدون أكمام لإنها طلعت كتير حلوة على اللبس وشكراً كتير كتير
بس بتوقع باقي شغل في القبة
ومستنية ملاحظاتك

سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالأحد أبريل 10, 2011 3:12 pm

أم صابر كتب:
[center]السلام عليكم أختي سمورة والسلام عليكم أخواتي جميعاً هذه صورة التطبيق
وحبيبتي سمورة حابه أخليها بدون أكمام لإنها طلعت كتير حلوة على اللبس وشكراً كتير كتير
بس بتوقع باقي شغل في القبة
ومستنية ملاحظاتك

dff

حبيبتي ام صابر ايه الجمال ده البلوزة طلعت تجنن والله حلوة كتير ملبوس الهنا حبيبتي .
انا كمان قلتلكم في الاول انها بتطلع تجنن من غير اكمام بس كان لازم اكملها علشان عيونكم سيبيها كده تتلبس في الصيف كده احسن.
ماشاء الله شغلك كتير حلو ومرتب تسلم ايديكي .
وشكرا ليكي كتير ولكل البنات الي تابعو معايا الورشة دي وطبقو العمل
وكده انتو فهمتو ازاي تعملو اي بلوزة مدورة يعني مافيش خوف منها بعد كده
وحكملك الباقي لو تحبي انت تلزقي الخيط وتعملي نفس السطر الاول فاكراه يعني تعملي خمس اعمدة وتلات سلاسل وخمس اعمدة كل ده وسط السلاسل الخمسة الي عملناهم اول مرة لما ابتدينا فاكراهم يعني حنعيد نفس الشغل بتاع السطر التالت وكده تكوني خلصت البلوزة وملبوس الهنا حبيبتي .

ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45
sanaa2

sanaa2

انثى
المزاج : مرحة متفائلة

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 12, 2011 1:31 am

:بب545: كيفك سمورة ان شاء الله تكوني بخير انا اشكرك جدا على شرحك لهده البلوزة ودا التطبيق الي عملتو
ايه رايك
[img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][/img]
narfout

narfout

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 12, 2011 1:54 pm

سمورتي شوفي البلوزة برضو من غير اكمام و حسيت الخيط طخين شوية ووزن البلوزة حايزيد مع الاكمام عشان كده عملت
الاطراف للكم والقبة زي ما قلتي ب3 سلاسل وقفلتهم بمنزلقة والصور توضح اقصد ايه ومشكووووووووووووووووورة كتير على مجهودك معانا حببتي وكل ورشة وانتي بخير وملبوس الهنا ليكي و لكل من ساهم معنا في الورشة الحلوة دي

سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 12, 2011 3:24 pm

sanaa2 كتب:
:بب545: كيفك سمورة ان شاء الله تكوني بخير انا اشكرك جدا على شرحك لهده البلوزة ودا التطبيق الي عملتو
ايه رايك
[img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][/img]

dff

الحمد الله كويسة تسلميلي حبيبتي سناء
ماشاء الله عليكي وعلي البلوزة الحلوة الي تجنن عملتيها لوحدك تسلمي
دي اكتر من رائعة ماشاء الله عليكي
ومافيش بعد تطبيقك الرائع اي كلام
تبارك الله عليك اختي سناء وهاكدا ديما نبغيك مشكورة كتير

ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 12, 2011 3:29 pm

narfout كتب:
سمورتي شوفي البلوزة برضو من غير اكمام و حسيت الخيط طخين شوية ووزن البلوزة حايزيد مع الاكمام عشان كده عملت
الاطراف للكم والقبة زي ما قلتي ب3 سلاسل وقفلتهم بمنزلقة والصور توضح اقصد ايه ومشكووووووووووووووووورة كتير على مجهودك معانا حببتي وكل ورشة وانتي بخير وملبوس الهنا ليكي و لكل من ساهم معنا في الورشة الحلوة دي

dff

برافو عليكي حبيبتي ميرفت البلوزة طلعت تجنن تسلمي وتسلم ايديكي يا قمر
وكده اقلك انك بيضتي وشي يا حلوة يا نرفوت
ماشاء الله عليكي وعلي شغلك وملبوس الهنا وخلصتيه قبل سفرك كمان
ونتقابل ان شاء الله مع ورشة جديدة

:ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب:
نجوى السكندريه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 12, 2011 7:58 pm

تسلم ايديكى و عنيكى على الشغل الحلو دة البلوزة شكلها جميل اوى و اعتقد انه تسحب الجسم لانها نزله بالطول
انا كمان بعمل تونيك طويل لأمى و لما اخصله هعرضه عليكم
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 12, 2011 9:51 pm

نجوى السكندريه كتب:
تسلم ايديكى و عنيكى على الشغل الحلو دة البلوزة شكلها جميل اوى و اعتقد انه تسحب الجسم لانها نزله بالطول
انا كمان بعمل تونيك طويل لأمى و لما اخصله هعرضه عليكم

dff

اهلا بيكي اختي نجوى في الورشة وفي المنتدى نورتينا بجد
والله يسلمك اختي ويحفضك وشكرا لكلامك الحلو تسلمي
ان شاء الله لما تخلصي التونيك بتاع والدتك ربنا يخليهالك ابقي نزليه واعرضيه علشان نشوفه ونتشارك مع بعض المعروضات.

5478 5478 5478 5478 5478 5478 5478
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 12, 2011 10:37 pm

dff

وينكم يا بنات لسه ماخلصتو التطبيق بتاعكم فينك ام نزار وام مزنة واميمة الانصاري .ياله شدو حيلكم علشان نخلص البلوزة دي .

:ياياقغقثغقغ: :يلايليليل: :ياياقغقثغقغ:
sanaa2

sanaa2

انثى
المزاج : مرحة متفائلة

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 12, 2011 11:44 pm

كلك ذوق حبيبتي سمورة مشكورة على كلامك الحلو الي شجعني وحيخليني اواضب اكثر على ورشاتك الحلوة والمتميزة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 13, 2011 3:33 pm

sanaa2 كتب:
كلك ذوق حبيبتي سمورة مشكورة على كلامك الحلو الي شجعني وحيخليني اواضب اكثر على ورشاتك الحلوة والمتميزة

dff

تسلمي حبيبتي سناء وان شاء الله نتلاقي في ورشة جديدة عندي او عندك انت لانك فعلا استادة تسلمي

dD dD dD dD
ام نزار

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالخميس أبريل 14, 2011 8:10 pm

اختي سماره موجوده بدي تشوفي شغلي وبدي اسالك كم سؤال بصراحه حابب اخلص زي اخواتي شغلهم كتيـــــــــير حلو وبشجع بستناكي على الموقع
أم صابر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالخميس أبريل 14, 2011 9:36 pm

[center][size=السلام عليكم أختي سمورة حبيت أسلم عليكي وعلى البنات أنا الحمدلله خلصت الشغل وبالفعل شكراً ليكي كتير إن شاء الله غداً أضع الصورة النهائية وإن شاء الله أبتدي بلوزة متلها مرة تانية لبنت أختي لإنها حبتها كتير بلون تاني
وأنا معاكي بأي ورشة إن شاء الله [/size]
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالخميس أبريل 14, 2011 10:04 pm

ام نزار كتب:
اختي سماره موجوده بدي تشوفي شغلي وبدي اسالك كم سؤال بصراحه حابب اخلص زي اخواتي شغلهم كتيـــــــــير حلو وبشجع بستناكي على الموقع

dff

حبيبتي ام نزار ازيك انا هنا لو تحبي تساليني او افتح الياهو زي ماتحبي انت تامري.
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالخميس أبريل 14, 2011 10:09 pm

أم صابر كتب:
[center][size=السلام عليكم أختي سمورة حبيت أسلم عليكي وعلى البنات أنا الحمدلله خلصت الشغل وبالفعل شكراً ليكي كتير إن شاء الله غداً أضع الصورة النهائية وإن شاء الله أبتدي بلوزة متلها مرة تانية لبنت أختي لإنها حبتها كتير بلون تاني
وأنا معاكي بأي ورشة إن شاء الله [/size]

dff

حبيبتي ام صابر اخبارك ايه وحشاني ايه الغيبة دي انا قلت البنات نامو ولا ايه بس الحمد الله انك خلصتي وكمان اميمة الانصاري خلصت وبتقول ان البلوزة طلعت حلوة وعملتها نص كم.ياله شدو حيلكم علشان الورشة المقبلة ان شاء الله.
ولو تحبي تستنيني شوية اسبوع علشان انا حعمل بلوزة تانية زي دي بس نصها انناسات وحوريلكم الصورة بعدين .انت بس تامرو حبايبي.. :ren41deer:
كوثرعوران

كوثرعوران

انثى
العمل/الترفيه : معلمه
المزاج : رايق والحمدلله

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالسبت أبريل 16, 2011 8:06 pm

:5ل5ل5ل5ل5:
حلو كتييير الشرح كتييير واضح يعطيكي ألف عافيه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالسبت أبريل 16, 2011 10:45 pm

كوثرعوران كتب:
:5ل5ل5ل5ل5:
حلو كتييير الشرح كتييير واضح يعطيكي ألف عافيه

الله يسلمك حبيبتي كوتر تسلمي ومشكورة كتير لمرورك الجميل انت نورتي الورشة وصاحبتها

5874 5874 5874

5874 5874
ليلى حسيب

انثى
العمل/الترفيه : حاليا ربة بيت
المزاج : معتدل

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالأحد أبريل 17, 2011 6:35 pm

[b]الف شكر يا سمارة لتعبك بالشرح والاستفاضة والصبر بارك الله لك
وهذه بلوزتى يا رب تعجبك وتشعرى ان تعبك اثمر وعقبال كل ورشة

سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 9 I_icon_minitimeالأحد أبريل 17, 2011 7:07 pm

ليلى حسيب كتب:
[b]الف شكر يا سمارة لتعبك بالشرح والاستفاضة والصبر بارك الله لك
وهذه بلوزتى يا رب تعجبك وتشعرى ان تعبك اثمر وعقبال كل ورشة

dff

تسلمي حبيبتي ليلي ايه الجمال ده طلع يجنن حقيقي يجنن واللون حلوووووووووووووو كتير ماشاء الله عليكي تبارك الله عليكي وعلي ايديكي .روعة.فاجئتيني حبيبتي بانك عملتيها برافو وتسلمي .

ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45

يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى
» ورشة برنشو " مهاد " بغرزة الصدفة على طريقة اهل فلسطين
» مين تشترك معايا ( ورشة البلوزة )
» اريد عمل هذه البلوزة ورشة من فضلكم
» ورشة عمل شال بالصوف بغرزة الثلاثيه
صفحة 9 من اصل 10انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية