يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 2elbcd2
يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 Empty
مُساهمةموضوع: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 1:15 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[size=18]ازيكم يا قمرات اتمني تكونو كويسين

سبق واعلنت من اسبوعين عن ورشة البلوزة بغرزة الانناسة البلوزة الدائرية والنهارده وزي ماوعدتكم حبتدي بادن الله

انا عملت الورشة مستقلة عن الاعلان الي سبق ونزلته ومن فضلكم يابنات لو حابة تنزلي تعليق اكتبيه علي موضوع

الاعلان علشان هنا عاوزاها تفضل بس للورشة والشرح وماحدش يتوه وهو بيدور بين الصفحات.

واشكركم كتير حبيباتي واتمني اكون عند حسن ضنكم ويكون الشرح مبسط وسهل ومفهوم

كاتب الموضوعرسالة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 01, 2011 3:46 pm

أم مزنة كتب:
:لاتتلتلتل:

كيفك يا معلمتي سمارة أحس أني ملخبطة شوي في الشغل

أنا ماحصلت السطر الحادي عشر

فكملت من نفسي لين ماسارت الأهرامات 4 بس أنا لاحظة المراوح في الصور شكلها متغير فحبيت

افرجيت قبل ما اكمل عشان تشوفي من فين الخلل وتصلحيه ليه

:يليبليبي: :يليبليبي: :يليبليبي: :يليبليبي: :يليبليبي:

:RTRTRTRT: :RTRTRTRT: :RTRTRTRT:

dff

حبيبتي ام مزنة انا شرحتلك تعملي ايه في السطر ده انت مااخدتي بالك من شرحي
انت حتغيري بس في المروحة الي عندنا من السطر التاني وبدل ماتعملي مروحة عادية حتعملي تلات اعمدة وسلستين وتلات اعمدة وسلسلتين وتلات اعمدة وسلسلتين ونروح نكمل الاهرامات يعني الي بتغير في الشرح هو ده وبس بدل مانعمل مروحة بستة اعمدة بنعمل تسع اعمدة كده مفهوم لو لسه انا حشرحلك من جديد وانزلك صورة التطبيق بتاعي.اوكي حبيبتي.
وعلي دكر الايميل انا اضفتك عندي واهلا وسهلا بيكي حبيبتي ام مزنة في اي وقت انت تشرفيني :ren41deer:
ام نزار

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 01, 2011 6:07 pm

حبيبتي سماره بعتها الك مبارح على ايميلك وصلتك ولا لا
على هادالايميل [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
أم مزنة

أم مزنة

: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 HuR00377
انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 01, 2011 8:38 pm

وين صورة التطبيق يا معلمتي؟

أنا ذلحين بكمل على شرحك لي على السطر الي فيه 4 أهرامات

أم مزنة

أم مزنة

: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 HuR00377
انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 01, 2011 8:39 pm

أم صابر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 01, 2011 8:54 pm

[center]السلام عليكم أختي سمورة أنا وصلت لهون حبيبتي شو أعمل أطولها أكثر شو رأيك

بسمة زهرة

بسمة زهرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 01, 2011 11:01 pm

أم صابر كتب:
[center]السلام عليكم أختي سمورة أنا وصلت لهون حبيبتي شو أعمل أطولها أكثر شو رأيك

ماشاء الله شغل رائع اختي
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 01, 2011 11:02 pm

ام نزار كتب:
حبيبتي سماره بعتها الك مبارح على ايميلك وصلتك ولا لا
على هادالايميل [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

dff

حبيبتي ام نزار مافيش اي شئ وصلني بالايميل ده يمكن علشان انت عامله ياهو وانا عندي هوتميل
حضيفك عندي علي الياهو اسمي هناك امونة لو جاتك اضافة بالاسم ده اقبليها
ماشي حبيبتي
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 01, 2011 11:13 pm

أم مزنة كتب:

dff

14lk 14lk 14lk

اختي ام مزنة انا شرحتلك السطر كتير ودورت علي صورة ليه بس للاسف انا مسحت كل الصور علشان الموبايل بيتقل ومابيصور لو كان مليان ولقيت بس يمكن صورتين او تلاتة ودي صورة للسطر الي بعد السطر رقم 11 شوفي كويس في الصورة حيبان لك المروحة الي اتقسمت اوكي حبيبتي :ren41deer:
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 01, 2011 11:17 pm

أم صابر كتب:

dff

حبيبتي ام صابر شغلك كتيررررررررررررررررر رائع تسلمي حبيبتي ماشاء الله عليكي وزي ماقلت نوع الصوف الي اشتغلتي بيه حيطلع يجنن ومابيوسع ابدا ملبوس الهنا حبيبتي ماشاء الله عليكي اختي
لو تحبي تطوليها شوية مش مشكلة علشان الجزء الي تحت فيه بس تقريبا عشر اسطر يعني مش كتير طوليها شوية وبعدين انا انزلك الشرح الي فاضل من البلزوة دي
تسلمي حبيبتي

:2يي2ؤيؤ: :2يي2ؤيؤ: :2يي2ؤيؤ:

:2يي2ؤيؤ: :2يي2ؤيؤ:
ام نزار

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت أبريل 02, 2011 1:02 am

للاسف ما وصلني اي اضافه بصراحه بدي اكمل شغل لاني مبسوطه كتير بورشتك كتير روووووووووووووعه
ابعتي ايميلك وانا ايميلي ABU_FADI50 YAHOO.COM
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت أبريل 02, 2011 1:04 am

ام نزار كتب:
للاسف ما وصلني اي اضافه بصراحه بدي اكمل شغل لاني مبسوطه كتير بورشتك كتير روووووووووووووعه
ابعتي ايميلك وانا ايميلي ABU_FADI50 YAHOO.COM

dff

حاضر حبيبتي انا اسفة النت فصل عندي وحفتح دلوقتي الياهو واضيفك استنيني اختي
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت أبريل 02, 2011 1:10 am

dff

اختي ام نزار اضفتك علي الياهو اقبلي الاضافة لو حابة تبعتيلي الصورة دلوقتي انا مستنياكي
narfout

narfout

انثى
العمل/الترفيه : عاشقة الكروشيه
المزاج : رايق الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت أبريل 02, 2011 4:28 pm

معلمتي الغالية بعتذر عن الغياب بسبب عدم وجود اللاب توب ههههه اخي بينزله معاه من البيت بس ما تقلقيش الشغل ماشي تمام الحمد لله لاني صورت كل التفاصيل والشرح عالموبايل والبلوزة تركتها من غير اكمام عجبتني هههههه وابتديت بوحدة تانية غير اللون الاول ودي حاعملها باكمام, ان شاء الله الحق البنات تاني بس شغلي الخاص بياخد من وقتي برضو هههههه بس ما تقلقيش وراكي وراكي ان شاء الله هههههه
فطوم

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت أبريل 02, 2011 6:53 pm

اختي لو سمحتي تكملي الورشه لاني صرت بألاخر بس مو عارفه كيف انزل الصور
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت أبريل 02, 2011 7:09 pm

narfout كتب:
معلمتي الغالية بعتذر عن الغياب بسبب عدم وجود اللاب توب ههههه اخي بينزله معاه من البيت بس ما تقلقيش الشغل ماشي تمام الحمد لله لاني صورت كل التفاصيل والشرح عالموبايل والبلوزة تركتها من غير اكمام عجبتني هههههه وابتديت بوحدة تانية غير اللون الاول ودي حاعملها باكمام, ان شاء الله الحق البنات تاني بس شغلي الخاص بياخد من وقتي برضو هههههه بس ما تقلقيش وراكي وراكي ان شاء الله هههههه

dff

حبيبتي ميرفت ايوة كده النشاط ابتدي مبروك عليكي بلوزتك الي من غير اكمام انا قلتلك انها بتطلع حلوة حتي من غير اكمام .ياله كملي بقى البلوزة الجديدة ونزلي الصور علشان اكمل الورشة للبنات لازم استناكي واستني البنات التانيين قبل ماانزل الجزء التاني :ياياقغقثغقغ: :يلايليليل: :ياياقغقثغقغ:
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت أبريل 02, 2011 7:12 pm

فطوم كتب:
اختي لو سمحتي تكملي الورشه لاني صرت بألاخر بس مو عارفه كيف انزل الصور

dff

اختي فطوم حنزل الباقي لما البنات يكملو واشوف تطبيقلتهم مش قبل كده علشان مايتلخبطوش ومافيش اي بنت نزلت تطبيقها ووصلت للجزء التاني استنينيهم شوية وكمان لو عاوزة تنزلي صورك في الورشة ابعتي ايميلك لي وانا اضيفك وابعتيهم وانزلهم بدالك وباسمك اوكي اختي فطوم. :ren41deer:
بسمة زهرة

بسمة زهرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت أبريل 02, 2011 8:34 pm

سمورة بدات تقسيم 8حشو وكذلك انتهت 8حشو ايضا هل صح هيك تقسيم ,هذا تطبيقس ايش رائك
ام نزار

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت أبريل 02, 2011 9:10 pm

حبيبتي سموره افتحي ايميلك عشان ابعتلك باقي الصور
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت أبريل 02, 2011 9:31 pm

بسمة زهرة كتب:
سمورة بدات تقسيم 8حشو وكذلك انتهت 8حشو ايضا هل صح هيك تقسيم ,هذا تطبيقس ايش رائك

dff

ايوة حبيبتي صح تسلمي ياله كملي علشان تلحقي البنات يا حلوة
ماشاء الله عليكي شغلك مرتب وحلو

ؤر45 ؤر45 ؤر45
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت أبريل 02, 2011 9:36 pm

ام نزار كتب:
حبيبتي سموره افتحي ايميلك عشان ابعتلك باقي الصور

dff

حبيبتي ام نزار اسفة علي التاخير لسه شايفة كلامك وانا فتحت الايميل ومستنياكي
بسمة زهرة

بسمة زهرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت أبريل 02, 2011 9:44 pm

سمارة المغربية كتب:
بسمة زهرة كتب:

ايوة حبيبتي صح تسلمي ياله كملي علشان تلحقي البنات يا حلوة
ماشاء الله عليكي شغلك مرتب وحلو

يسلموا سمورة ان شاء الله ارجع لهذه الورشة بس اكمل الورشة السابقة لانك نزلت شرح جديد
نوران ونهال

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت أبريل 02, 2011 9:52 pm

تسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلم ايدك :بلبلا241بل5ا24
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت أبريل 02, 2011 9:58 pm

نوران ونهال كتب:
تسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلم ايدك :بلبلا241بل5ا24

dff

الله يسلمك اختي نوران ونورتي ورشتي والمنتدى
شكرا لمرورك اختي الكريمة

gt458 gt458 gt458

:rabbitdesa
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت أبريل 02, 2011 10:29 pm

dff

ده تطبيق ام نزار انا نزلته بدالها

:بلب6ل2بلب:

:بلب6ل2بلب:

تسلمي ام نزار البداية كتير مضبوطة ماشاء الله عليكي

:2يي2ؤيؤ: :2يي2ؤيؤ:
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت أبريل 02, 2011 10:36 pm

dff

وده كمان تطبيق الاخت العزيزة ام نزار القمور ربنا يحفضه ويخليه لمامته ولوالده ويكبر في عزهم 12gf1

12gf1

وكمان التطبيق ده اختي ام نزورة حلو ومضبوط تسلمي

ؤر45 ؤر45 ؤر45

يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى
» ورشة برنشو " مهاد " بغرزة الصدفة على طريقة اهل فلسطين
» مين تشترك معايا ( ورشة البلوزة )
» اريد عمل هذه البلوزة ورشة من فضلكم
» ورشة عمل شال بالصوف بغرزة الثلاثيه
صفحة 6 من اصل 10انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية