يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 2elbcd2
يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 Empty
مُساهمةموضوع: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 1:15 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[size=18]ازيكم يا قمرات اتمني تكونو كويسين

سبق واعلنت من اسبوعين عن ورشة البلوزة بغرزة الانناسة البلوزة الدائرية والنهارده وزي ماوعدتكم حبتدي بادن الله

انا عملت الورشة مستقلة عن الاعلان الي سبق ونزلته ومن فضلكم يابنات لو حابة تنزلي تعليق اكتبيه علي موضوع

الاعلان علشان هنا عاوزاها تفضل بس للورشة والشرح وماحدش يتوه وهو بيدور بين الصفحات.

واشكركم كتير حبيباتي واتمني اكون عند حسن ضنكم ويكون الشرح مبسط وسهل ومفهوم

كاتب الموضوعرسالة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت أبريل 02, 2011 10:40 pm

dff

وده التطبيق الاخير بتاع الاخت ام نزار

dD

dD

تسلم ايديكي اختي ام نزار وياله كملي الباقي علشان انزل الجزء التاني

dD dD dD
ام نزار

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت أبريل 02, 2011 10:54 pm

انشاءالله حشد ايدي واكمل معاكم
أم مزنة

أم مزنة

: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 HuR00377
انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد أبريل 03, 2011 3:58 pm

كيفك يا معلمتي

وصلت لك الصور الي خبرتك عنها؟
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد أبريل 03, 2011 4:01 pm

dff

اهلا اختي ام مزنة ازيك ايوة وصلتني ومشكورة كتير علي تعبك وتجميعك لكل الصور تسلمي كتير حبيبتي. وكمان الي كتبتيه حعمل بيه في الورش المقبلة انشاء الله .

5874 5874 5874
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد أبريل 03, 2011 4:04 pm

dff

وينكم يابنات ايه لسه ماخلصتو انتو مكسلين خالص فين حماس البداية ايه راح ياله عاوزين نخلص الورشة دي .

:يلايليليل: :ياياقغقثغقغ: :يلايليليل: :ياياقغقثغقغ:
ام نزار

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد أبريل 03, 2011 4:20 pm

سمارهحبيبة قلبي عملت الدرس التامن بس مو عارفه هل هو صح ولا لا بصراحه عندي شك ممكن ابعتلك الصوره وتقيمي الي اما افر او اكمل
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد أبريل 03, 2011 4:33 pm

dff

اوكي حبيبتي ام نزار انا حفتح الياهو وانت ابعتي الصورة ولو صح انزلك الصورة ولو مش صح تعيدي الشغل ماشي حبيبتي.
مروة سليمان

: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 HuR00377
انثى
المزاج : رايق الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد أبريل 03, 2011 4:56 pm

:ب7بب: سمورة الغالية ازيك حبيبتى معلش كسلت شوية واتاخرت فى التطبيق عندى ابن مجننى هههههههههه ومش بعرف اشتغل منه شوفى التطبيق لحد كدة كويس[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] :سيس2يس2يس: :سيس2يس2يس: :سيس2يس2يس: :سيس2يس2يس: :رؤ35ر: :رؤ35ر: :رؤ35ر: :رؤ35ر: :ص3353:
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد أبريل 03, 2011 5:14 pm

مروة سليمان كتب:
:ب7بب: سمورة الغالية ازيك حبيبتى معلش كسلت شوية واتاخرت فى التطبيق عندى ابن مجننى هههههههههه ومش بعرف اشتغل منه شوفى التطبيق لحد كدة كويس[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] :سيس2يس2يس: :سيس2يس2يس: :سيس2يس2يس: :سيس2يس2يس: :رؤ35ر: :رؤ35ر: :رؤ35ر: :رؤ35ر: :ص3353:

dff
اختي مروة ازيك وحشتيني ربنا يخليلك ابنك ويتربي في عزك.خليه يلعب ويمرح وانت كملي الشغل لما ينام هو الاول قبل اي شئ تاني
حبيبتي الشغل مضبوط و100 /100 زي مابتقولو ماشاء الله عليكي تسلم ايديكي اختي ياله وصلتي للكم ولو في اي استفسار انا موجودة .

ؤر45 ؤر45 ؤر45

ؤر45 ؤر45
مروة سليمان

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد أبريل 03, 2011 5:27 pm

ربنا يبارك فيكى يا قمر وتسلمى وتبهرينا دايما بابداعاتك انا خلاص فى السطر 19 وبعد كدة جزء الكم بس كنت عايزة اعرف انتى اخر تواجد ليكى بالليل فى المنتدى الساعة كام يعنى عشان لو كان عندى استفسار dD dD dD dD :RTRTRTRT: :RTRTRTRT: :RTRTRTRT: :RTRTRTRT: :بابابابا:
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد أبريل 03, 2011 6:56 pm

مروة سليمان كتب:
ربنا يبارك فيكى يا قمر وتسلمى وتبهرينا دايما بابداعاتك انا خلاص فى السطر 19 وبعد كدة جزء الكم بس كنت عايزة اعرف انتى اخر تواجد ليكى بالليل فى المنتدى الساعة كام يعنى عشان لو كان عندى استفسار dD dD dD dD :RTRTRTRT: :RTRTRTRT: :RTRTRTRT: :RTRTRTRT: :بابابابا:

dff

الله يبارك فيكي اختي مروة سليمان ويسلمك .انا بكون لغاية الساعة 11 .وزي ماقلت لو البلوزة واسعة مافيش دداعي تعملي اي زيادة ولو ضيقة اعملي الزيادة الي قلت عليها اوكي حبيبتي ياله كملي علشان انزل الجزء الي فاضل . :بابابابا:
أم صابر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد أبريل 03, 2011 8:49 pm

[center]السلام عليكم أختي سمورة
أنا حبيبتي خلصت الطول الي محتاجاه وبستنى باقي البلوزة إن شاء الله
وشكراً كتير ليكي وبصراحة كمان شغل البنات بيشجع كتير وحلو كمان
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد أبريل 03, 2011 11:51 pm

أم صابر كتب:
[center]السلام عليكم أختي سمورة
أنا حبيبتي خلصت الطول الي محتاجاه وبستنى باقي البلوزة إن شاء الله
وشكراً كتير ليكي وبصراحة كمان شغل البنات بيشجع كتير وحلو كمان

dff

الحمد الله حبيبتي ونستني باقي الاخوات يخلصو واكملكم باقي الورشة ان شاء الله .ايوة شغل البنات بيشجع وان شاء الله نتقابل في ورشة جديدة وقريبا

:5ي12ؤيؤ: :5ي12ؤيؤ: :5ي12ؤيؤ:
narfout

narfout

انثى
العمل/الترفيه : عاشقة الكروشيه

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 04, 2011 12:14 pm

سلام سمورتي الغالية اللي عملت منا معلمات في الكروشية ههههه شكرا شرحك جميل جدا وواضح والكروشية صار حاجة سهلة بالنسبة لينا والفضل لله اتعرفنا على معلمة امورة زيك يللا شوفي شغلي لحد دلوقتي والنهارده ان شاء الله احاول اسرع اكتر عشان تنزلي الجزء التاني ان شاء الله
ام نزار

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 04, 2011 1:44 pm

حبيبتي افتحي ايميلك
عشان ابعتلك الشغل
أم مزنة

أم مزنة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 04, 2011 2:51 pm

أم نزار كيفك

أن حبيتي أساعدك بخصوص رفع الصور

أنا حاضره

أن كان سمارة مشغوله ولا يهمك

طرشيهن على أيميلي اذا بغيتي

و هذا هو الأيميل

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 04, 2011 4:00 pm

ام نزار كتب:
حبيبتي افتحي ايميلك
عشان ابعتلك الشغل

dff

حبيبتي ام نزار انا اسفة لسه داخلة المنتدى وشوفت رسالتك انا دلوقتي موجودة بس لو فتحت بعد ساعة ومالقيتيني نتقابل بالليل ماشي حبيبتي dD
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 04, 2011 4:22 pm

narfout كتب:
سلام سمورتي الغالية اللي عملت منا معلمات في الكروشية ههههه شكرا شرحك جميل جدا وواضح والكروشية صار حاجة سهلة بالنسبة لينا والفضل لله اتعرفنا على معلمة امورة زيك يللا شوفي شغلي لحد دلوقتي والنهارده ان شاء الله احاول اسرع اكتر عشان تنزلي الجزء التاني ان شاء الله

dff

الحمد الله حبيبتي ميرفت يا سكرة انك بقيتي استادة في كروشيه وحتفضلي دايما تفتكريني علي اني انا اول استادة ليكي هههههههههههه تسلمي حبيبتي .
ايه الجمال ده كله ده حلو كتير كتيررررررررررر تسلمي حبيبتي ماشاء الله عليكي وتسلم اديكي
ايوة كملي علشان انا مستنياكي ومستنيي الاخوات يكملو علشان انزل باقي الشرح ان شاء الله

254 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 254
sanaa2

sanaa2

انثى
المزاج : مرحة متفائلة

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 04, 2011 9:28 pm

مساء الخير استادة كيف الحال كنت عاملة الخيط على اتنين فوجدت الشغل غليظ ابتديت من جديد بالخيط على واحد
وهدا هو شغلي ايه رايك يا سمورة[img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][/img]
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 04, 2011 11:30 pm

sanaa2 كتب:
مساء الخير استادة كيف الحال كنت عاملة الخيط على اتنين فوجدت الشغل غليظ ابتديت من جديد بالخيط على واحد
وهدا هو شغلي ايه رايك يا سمورة[img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][/img]

dff

حبيبتي ماشاء الله عليكي شغلك حلو كتير وعندك حق الخيط علي اتنين حيطلع تخين قوي غادي يجي غليط يصلح للشتاء
تسلمي اختي وتبارك الله عليك احبيبة

ؤر45 ؤر45 ؤر45

ؤر45 ؤر45
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 04, 2011 11:42 pm

dff

ده تطبيق الاخت العزيزة ام نزار .

ضش

ضش

ماشاء الله عليكي اختي ام نزار وتسلمي شغلك طالع حلو ومرتب ياله كملي الشغل علشان انزل الشرح الباقي

:2يي2ؤيؤ: :2يي2ؤيؤ: :2يي2ؤيؤ:
أم مزنة

أم مزنة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 05, 2011 10:35 am

[color=green]كبفك يا معلمتي

أنا أعدت الشغل ثاني مرة عشان طلعت عدد الانناسات فردي ( 9 أنناسات)

و أنا عند السطر الثامن

يريت لو تخبرين عن المراوح هي حتفضل مثل ما هيه و سطر واحد بس حيكون عدد لفات المروحه فيه تسعه مع السلاسل الي بينها و بعدين ترجع المراوح الي

بعدها مثل أول صح !!!

وفي أي سطر ؟؟
[/color]

سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 05, 2011 4:26 pm

أم مزنة كتب:
[color=green]كبفك يا معلمتي

أنا أعدت الشغل ثاني مرة عشان طلعت عدد الانناسات فردي ( 9 أنناسات)

و أنا عند السطر الثامن

يريت لو تخبرين عن المراوح هي حتفضل مثل ما هيه و سطر واحد بس حيكون عدد لفات المروحه فيه تسعه مع السلاسل الي بينها و بعدين ترجع المراوح الي

بعدها مثل أول صح !!!

وفي أي سطر ؟؟
[/color]

dff

حبيبتي ام مزنة انا سبق وقلت ان الانناسات والمراوح لازم يكونو زي بعض يعني لو عندنا تسع انناسات لازم المراوح تكون تسعة كمان ولو عندنا تماني انناسات المراوح حتكون تماني ايضا.يعني لو عندك تسع انناسات والمراوح كمان تسعة يعني الشغل مضبوط ومافيش اي داعي تفكي البلوزة كملي كده انت صح بس لو عندك تسع انناسات وتماني مراوح فكي الشغل.
المراوح حبيبتي حتوسع وبدل مروحة واحدة حيبقو خمسة مراوح كل مابتنتهي الاهرامات كل مابتوسع المراوح فاهمة حبيبتي ياله عدي من تاني ولو طلع الانناسات زي المراوح ماتفكيش وكملي الشغل.بالتوفيق حبيبتي. :ren41deer:
مروة سليمان

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 05, 2011 5:36 pm

مساء الخيريا سمورة يا امورة وحشتينى والله كتييييييييييييييير شوفى ياسكر الشغل كدة عامل اية وبعدين عندى مشكلة صغيرة البلوزة لما قستها لقيتها واسعة شوية صغيرين مفيش اى اقتراح ممكن يخلينى اضيقها من الجنب او اى اختراع غير انى افك واقلل عدد السلاسل عند الكم احسن انا تعبت من فك الشغل كل شوية ههههههههههههههه:[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]يلايليليل: :يلايليليل: :يلايليليل: :يلايليليل: :ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ:
مروة سليمان

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 7 I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 05, 2011 5:40 pm

يا جماعة حد يساعدنى ويقولى ازاى انزل الصورة بنفس الحجم اللى بتنزلوه كل ما احاول يا تطلع صغيرة اوى يا كبيرة اوى اوى اوى lkio lkio lkio lkio 5478

يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى
» ورشة برنشو " مهاد " بغرزة الصدفة على طريقة اهل فلسطين
» مين تشترك معايا ( ورشة البلوزة )
» اريد عمل هذه البلوزة ورشة من فضلكم
» ورشة عمل شال بالصوف بغرزة الثلاثيه
صفحة 7 من اصل 10انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية