يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 2elbcd2
يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 1:15 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[size=18]ازيكم يا قمرات اتمني تكونو كويسين

سبق واعلنت من اسبوعين عن ورشة البلوزة بغرزة الانناسة البلوزة الدائرية والنهارده وزي ماوعدتكم حبتدي بادن الله

انا عملت الورشة مستقلة عن الاعلان الي سبق ونزلته ومن فضلكم يابنات لو حابة تنزلي تعليق اكتبيه علي موضوع

الاعلان علشان هنا عاوزاها تفضل بس للورشة والشرح وماحدش يتوه وهو بيدور بين الصفحات.

واشكركم كتير حبيباتي واتمني اكون عند حسن ضنكم ويكون الشرح مبسط وسهل ومفهوم

كاتب الموضوعرسالة
kita

انثى

يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 12:44 am

اختى سمارة المغربية" أضاء الله قلبك بضياء اليقين... وعطر روحك بروح الرياحين
وأثلج صدرك بسكينه المؤمنين......وغفر الله لك ولوالديك
وجعلك من المقربين يوم الدين... اللهم آمين. :بلبلا241بل5ا24
ام نزار

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 3:12 am

كيف ممكن انزل الشغل الي عملته احكيلوالطريقه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 9:39 am

مروة سليمان كتب:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] معلش تعباكى معايا... الشغل كدة صح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ dD :joؤؤker: :joؤؤker: :joؤؤker: :joؤؤker: :joؤؤker:

dff

اختي مروة سليمان شغلك مضبوط وحلو وحتطلع بادن الله بلوزة كتير حلوة
ايوة حبيبتي الشغل في السطر ده كويس ياله كملي وصلت للاهرامات

:بلبلااففف: :2يي2ؤيؤ: :ياياقغقثغقغ:
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 9:45 am

kita كتب:
اختى سمارة المغربية" أضاء الله قلبك بضياء اليقين... وعطر روحك بروح الرياحين
وأثلج صدرك بسكينه المؤمنين......وغفر الله لك ولوالديك
وجعلك من المقربين يوم الدين... اللهم آمين. :بلبلا241بل5ا24

dff

امين اختي كيتا الله يبارك فيك ويحفضك من كل سوء ويجازيكي خير الجزاء

5874 5874 5874 5874 5874
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 9:49 am

ام نزار كتب:
كيف ممكن انزل الشغل الي عملته احكيلوالطريقه

dff

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

ده الموقع الي حتلاقي فيه ازاي تنزلي الصور حبيبتي ياله مستني تطبيقك ياقمر
lkio
sanaa2

sanaa2

: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 HuR00377
انثى
المزاج : مرحة متفائلة

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 4:44 pm

مساء الخير سمورة بارك الله فيك شغلك ماشاء الله متميز معلش انا دخلت متاخرة وان شاء
الله نوصل عليكم في الشغل ودي صورة للبداية وعاوزة رايك فيها يا استاذة يا هايلة
مروة سليمان

: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 HuR00377
انثى
المزاج : رايق الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 10:00 pm

:ث45ث4: :س5يس5يس: حبيبتى سمورة مش لاقية الشرح الخاص بالسطر الحادى عشر موجود السطر العاشر وبعده الثانى عشر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ كمان كان عندى سؤال انا لما بنزل تطبيق الصورة بتكون صغيرة اوى وبلاحظ انكم بتنزلوا الصور اكبر وواضحة ممكن اعرف اكبرها ازاى؟؟؟ :س5س5يس5: :س5س5يس5: :س5س5يس5: :س5س5يس5: :2ي1بيب: :2ي1بيب: :2ي1بيب: :2ي1بيب:
ام نزار

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 10:15 pm

سموره حاولت انزل الصوره موراضي ما بعرف وين العله ممكن تساعديني
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 10:31 pm

sanaa2 كتب:
مساء الخير سمورة بارك الله فيك شغلك ماشاء الله متميز معلش انا دخلت متاخرة وان شاء
الله نوصل عليكم في الشغل ودي صورة للبداية وعاوزة رايك فيها يا استاذة يا هايلة

dff

اهلا بيكي حبيبتي سناء انت نورتي الورشة تطبيقك حلو ولو انه مش باين كتير بس حلو واللون جميل تسلمي حبيبتي سناء ياله كملي علشان تلحقي البنات وكمان الشرح سهل ومبسط .يعني حتلحقينا بسرعة حبيبتي يالتوفيق

ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 10:33 pm

ام نزار كتب:
سموره حاولت انزل الصوره موراضي ما بعرف وين العله ممكن تساعديني

dff

حبيبتي ام نزار ايه الي حصل مع الصور مش فاهمة يعني حملتيهم ولما بتحاولي تنزليهم مابينزلو

لو تحبي تبعتيهم لي علي ايميلي او تبعتي ايميلك وانا اضيفك عندي او الياهو مش مشكلة وانا انزلهم بدالك انت بس تامري حبيبتي lkio
مروة سليمان

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 10:36 pm

مروة سليمان كتب:
:ث45ث4: :س5يس5يس: حبيبتى سمورة مش لاقية الشرح الخاص بالسطر الحادى عشر موجود السطر العاشر وبعده الثانى عشر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ كمان كان عندى سؤال انا لما بنزل تطبيق الصورة بتكون صغيرة اوى وبلاحظ انكم بتنزلوا الصور اكبر وواضحة ممكن اعرف اكبرها ازاى؟؟؟ :س5س5يس5: :س5س5يس5: :س5س5يس5: :س5س5يس5: :2ي1بيب: :2ي1بيب: :2ي1بيب: :2ي1بيب:
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 10:40 pm

مروة سليمان كتب:

dff

حبيبتي انا سبق ووصلتني رسالة من اخت بتقول ان السطر ده مش موجود وانا متاكدة اني نزلته وشرحته للبنات ومعاه التطبيق بتاعي مش عارفة ازاي يختفي كده ايه حنزل شرطي قدام كل سطر هههههههههه والبنات سالوني عليه وطبقوه يعني مش ممكن الكل عملت السطر ده وهو مش موجود اكيد اختفي بس ان شاء الله المرة المقبلة لما اكمل الشرح الباقي حنزله حتة واحدة علشان لو اختفي يختفي كله او يفضل كله
حاضر حبيبتي يعني هو السطر زي الاسطر الي سبقت بس بتعملي بدل المروحة بتعملي وسطها3 تلات اعمدة وسلسلتين2 وتلات 3اعمدة وسلسلتين وتلات اعمدة دول كلهم التسع عواميد بتعمليهم وسط المروحة الي عندنا السطر ده سهل ومفهوم ياله طبيقيه وبالتوفيق حبيبتي. :ren41deer:
أم مزنة

أم مزنة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 10:45 pm

كيفك يا سمارة

ليش مغلقة الورشة بتاعة الاعلان

يعني خلاص قفلوها نسالك من هنا؟
مروة سليمان

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 10:46 pm

lkio lkio lkio lkio lkio lkio lkio 5874 5874 5874 5874 5874 5874 :joؤؤker: :joؤؤker: :joؤؤker: :joؤؤker: :22ueen: :22ueen: :stuؤؤؤdy:
ام نزار

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 10:52 pm

اوكي با عمري ابعتيلي ايميلك وانا برسل عليه الصور
5478 1247
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 10:56 pm

أم مزنة كتب:
كيفك يا سمارة

ليش مغلقة الورشة بتاعة الاعلان

يعني خلاص قفلوها نسالك من هنا؟

dff

يا حبيبتي مش انا انا كمان فوجئت لما لقيتها مقفولة وحاطين قفل علي الباب كانهم شمعوها هههههههه يمكن لاقو حاجة مش كويسة مخدرات هههههه او بتدعو للارهاب ههههههه او مش عارفة اقلك ايه كنت حابة الورشة تفضل بس للاتطبيقات بتاعتكم بس زي ماقلت اتمني مايعملو في يوم القفل علي انا ههههههههههه ربنا يستر حبيبتي
عموما حكمو ان الكل يكتب هنا وعلينا ان نمتتل للاوامر لغاية مانخلص الورشة بادن الله :ren41deer:
أم مزنة

أم مزنة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 10:57 pm

كيفك يا أخت مروة سليمان

أنا أحب أساعدك بخصوص الصورة

اذا كنت ترفعي صورك على موقع عرب شير

عند أختيار حجم الصورة لا تخليها على الصورة الشخصية

بدليها وخليها على رقم 16 للشاشة الكمبيوتر بتطلع زي ما أنا أعملها

و

5478
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 10:58 pm

ام نزار كتب:
اوكي با عمري ابعتيلي ايميلك وانا برسل عليه الصور
5478 1247

dff

ايميلي اختي ام نزار samira_2007_1a@h.c
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 11:08 pm

مروة سليمان كتب:
lkio lkio lkio lkio lkio lkio lkio 5874 5874 5874 5874 5874 5874 :joؤؤker: :joؤؤker: :joؤؤker: :joؤؤker: :22ueen: :22ueen: :stuؤؤؤdy:

dff

ربنا يخليكي حبيبتي مروة سليمان ويجازيك خير الجزاء تسلمي

:5س5ي5سي55: :5س5ي5سي55: :5س5ي5سي55: :5س5ي5سي55:

:5س5ي5سي55: :5س5ي5سي55: :5س5ي5سي55:
أم مزنة

أم مزنة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 11:34 pm

لحقييي علي يا سمارة

يا معلمتي انا عندي سؤااااال سخيييييييييف مرررررررررة

بنسبه لكي بس بنسبه لي سؤاااال محييييييييير

خلص الخيط هههههههههههههه

كيف اوصله بخيط ثاني

و سمووووووحة أصلي أول مرة أشتغل بخيط لين ما اخلصة

lkio
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 11:37 pm

أم مزنة كتب:
لحقييي علي يا سمارة

يا معلمتي انا عندي سؤااااال سخيييييييييف مرررررررررة

بنسبه لكي بس بنسبه لي سؤاااال محييييييييير

خلص الخيط هههههههههههههه

كيف اوصله بخيط ثاني

و سمووووووحة أصلي أول مرة أشتغل بخيط لين ما اخلصة

lkio

dff

حبيبتي عن نفسي بربطهم مع بعض ويكمل ده الي بعمله طول عمري بس في الي بيعمل الخيط الجديد علي اخر غرزة خلص فيها الخيط وبيشتغل من غير مايربط الخيوط مع بعض وبعد ماتخلصي ارجعي للخيطين ودخليهم وسط الشغل علشان مايتفكش بالتوفيق حبيبتي lkio
bossa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 01, 2011 12:19 am

يعطيك العافيه يالغلا
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 01, 2011 9:06 am

bossa كتب:
يعطيك العافيه يالغلا

dff

الله يسلمك اختي بوسة واهلا بيكي في الورشة لو تحبي تعملي البلوزة دي انت تنورينا بوجودك

5874 5874 5874
أم مزنة

أم مزنة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 01, 2011 1:48 pm

:لاتتلتلتل:

كيفك يا معلمتي سمارة أحس أني ملخبطة شوي في الشغل

أنا ماحصلت السطر الحادي عشر

فكملت من نفسي لين ماسارت الأهرامات 4 بس أنا لاحظة المراوح في الصور شكلها متغير فحبيت

افرجيت قبل ما اكمل عشان تشوفي من فين الخلل وتصلحيه ليه

:يليبليبي: :يليبليبي: :يليبليبي: :يليبليبي: :يليبليبي:

:RTRTRTRT: :RTRTRTRT: :RTRTRTRT:
أم مزنة

أم مزنة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو    يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو  - صفحة 5 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 01, 2011 2:41 pm

لو سمحتي أختي سمارة ممكن

طلب

lkio

راسليني على هذا الايميل

عندي سؤال خارج موضوع الورشة

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى
» ورشة برنشو " مهاد " بغرزة الصدفة على طريقة اهل فلسطين
» مين تشترك معايا ( ورشة البلوزة )
» اريد عمل هذه البلوزة ورشة من فضلكم
» ورشة عمل شال بالصوف بغرزة الثلاثيه
صفحة 5 من اصل 10انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية