ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 2elbcd2
ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

ورشة الفستان الابيض المنتظره

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 21  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ريموزيودي

انثى

ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 Empty
مُساهمةموضوع: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 9:44 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم يا حلوات عاملين ايه واخباركم ايه

اسفه لتاخير الورشه لكن لظروف شخصيه اعذروني

يلا يا حلوات علشان هنبدا بعد اسبوع نجهز الخيوط ونفضي نفسنا

ده الفستان اللي هنعمله

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وهاد هو تنفيذي للموديل

راح نحتاج للخيوط يا بنات اللي رفيعه راح نحتاج كيلو كامل اللي مقاسها ازيد من 14 او اللي هو 44 تقريبا معرفش 14 بيكون موازيه كام الصراحه هتكون محتاجه كيلو و200 جرام
اللي مقاسها ازيد من 18 هتحتاج 2 كيلو الا حاجات بسيطه

اما بالنسبه لنوع الخيوط فا ممكن ننفذه بكذا نوع لو زيي انا انا عملاه بقطن سميك
انما ممكن حرير هيكون حلو كمان او قطن برليه وهتشتغلي بفتلتين علي بعض
المهم يلا نشوف مين هيشترك معانا ونجهز الخيوط

كاتب الموضوعرسالة
ساره مازن

انثى
العمل/الترفيه : اشغال كروشيه
المزاج : راضيه بقضاء الله وقدره

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 23, 2011 2:09 am

كملي يا مدام ليلي هيا ريمو عادت كتابت الخمس لوبات ف السطور كملي علي بركت الله انا عملت كدا واديكي شايفه شغلي السموحه منك يا ريمو
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 23, 2011 2:17 am

سمارة المغربية كتب:
وانت يا بت ياسارة ايه الحلاوة دي داانت بقيتي استادة ماشاء الله عليكي هو الي عندو ازمة نفسية يعمل كده ههههههههه لا يا حبيبتي ده انا الي عندي كل ازمات الدنيا ههههههههه تسلمي.

والله يا سماره انا خت البومبه وخلاص ملقتش منها فايده يا حببتي قولت ماليش الا حبيبي الكروشيه ده اطلع ف همي والله انا عندي عشق رهي للكرروشيه بيتخيلي ان الابره دي سكسنه والخيط اي حد مضايقني شوفي بقي هتعملي فيه ايه ههههههههههههههههههههههههههههه اشتغلت بقي وخلاص الحمد لله علي كل حال
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 23, 2011 8:40 am

ايوه يا مدام لليلي كملي هو خطا انا كتبته معلش انا اسفه انا هصلح الجزء الثاني لكن كملي حضرتك صح
ليلى حسيب

انثى
العمل/الترفيه : حاليا ربة بيت
المزاج : معتدل

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 23, 2011 10:57 am

الف شكر لكما سارة وريمو وتسلم ايديكى يا سارة شغلك شغل استاذة
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 23, 2011 11:17 am

ليلى حسيب كتب:
الف شكر لكما سارة وريمو وتسلم ايديكى يا سارة شغلك شغل استاذة
دي شكرا علي واجب يا مدام ليلي وميرسي علي تعليقك علي فستاني اكيد انتي عندك الافضل
ليلى حسيب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 23, 2011 1:44 pm

ان شاء الله يكون مظبوط بس حاسة انه ممكن يكون ضاق ولا دى منطقة الوسط؟ وشكرا على اهتمامكم

ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 23, 2011 2:38 pm

لا دي منطقه الوسط يا مدام ليلي متقلقيش المفروض تكون مفيش فيها اي وسع
فرتونة وردية

: ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 HuR00377
انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 23, 2011 2:53 pm

وين الورشة
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 23, 2011 8:07 pm

فرتونة وردية كتب:
وين الورشة

الورشه باول صفحه يا قلبي
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 23, 2011 10:33 pm

ايه الجمال ده يا مدامك حسيب ماشاء الله عليكي يعني فضلت انا لوحدي ههههههههه الضاهر مش حكمل لسه في اول السطر افكه واعمله مش لاقية اي تطابق بين الي عندي ولي مكتوب هناك مش عارفة ليه يا جماعة النجدة انقدوني ههههههههههههه اني اغرق اغرق اغرق في الورشة دي هههههههه
ليلى حسيب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 23, 2011 10:57 pm

لأ يا سمارة طولى بالك شوية انا فكيت الاسطر 6و7و8 حوالى 4 مرات بسبب انى انسى واعمل نصف مروحة واكتشفها فى السطر التالى لكن طولة البال تبلغ الامل وام كلثوم قالت عيش بالامل ان شاء الله يكون اجمل فستان
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 23, 2011 11:04 pm

اتمني اختي لان الفستان عاجبني بس لو لقيتوني بعد شوية بفك فشعري وبتكلم لوحدي وبرد علي كل الناس بكلام غير مفهوم ابقو اعرفو ان الاستادة ريمو وسطرها الاول هما السبب ههههههههههههه
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى
العمل/الترفيه : مدرسة
المزاج : الحمد لله على السراء والضراء

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس فبراير 24, 2011 2:50 am

هههههه دة انتى حالتك صعبة اوى يا سمارة
طب معلش يا ريمو عشان خاطرى نزليلها باترون خليها تنجز لان كدة مش هنكمل الفستان الابعد مية سنة هههه بهزر يا سمورتى
معلش كل واحد واسلوبو بقى ادام الباترون بيريحها نزليلها واحد اتوسل اليكى يا ريمو عشان ندخل على الجزء الرابع
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس فبراير 24, 2011 3:20 am

للاسف مش ظاهر عندي الصور يا ريت تحمليها تاني يا مدام ليلي
اللؤلؤ ة

اللؤلؤ ة

انثى
المزاج : متفائلة

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس فبراير 24, 2011 6:24 am

صباحكم /مسائكم خير انا ياستازه ريمو ارجو انك تتحمليني انا دوبي مبتدئه في الكروشيه
وانا عملت الجزئ الأول من البرا وحبيت اوريكي شغلي اصلي مشتغلى بالصوف
بس الين دحين مش عرفة انزل الصوره انا دخلتها في التحميل بس مشعرف اعرضها هنا في الرد
اللؤلؤ ة

اللؤلؤ ة

انثى
المزاج : متفائلة

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس فبراير 24, 2011 6:31 am

C:\Users\SEV7EN\Pictures\1432-03-21 سمر
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس فبراير 24, 2011 9:03 am

لؤلؤه حبيبتي ممكن تبعتيها ليا علي الايميل وانا هعرضها بالنيابه عنك هبعتلك ايميلي علي الخاص يا قلبي ابعتيها عليه

مدام ليلي ارجوكي تحملي الصور بتاعتك تاني لاني مش عارفه اشوفها خالص

دودي اعلان الورشه اتشال يا قمر بما انك مشرفه عامه شوفيلنا ايه اللي بيحصل الاعلان اتشال ليه امبارح كان ضفدعه والنهارده مفيش خالص
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس فبراير 24, 2011 9:10 am

حاضر من عينيا يا ريمو بس دة انا كنت فاكرة ان النت ضعيف عندى عشان كدة الصور مبتظهرش
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس فبراير 24, 2011 10:17 am

صباح الخير يا دودي ايوة بقيت مصخرة الكل بيضحك علي طيب ماعليش استحمل لغاية مااخلص الفستان واوريكي هههههههههههه انا لسه في اول السطر مش عارفة كان السطر ده من كوكب تاني بعيد كل البعد عن الي عاملاه انا بس ولا يهمك انا حعمله حعمله واوريكم فستاني الابيض ماتخافيش جايلالكم قريبا ههههههههه وبرضه حلحق الورشة الرابعة بادن الله lkio
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس فبراير 24, 2011 11:24 am

سموره يا روح قلبي في باترون يا روحي اللي في الجزء الاول هو نفس الشرح لكن لغايه السطر الثامن لو مشيتي علي نفس الباترون هتقدري تكملي عادي علي الشرح ارجوكي تبصي عليه بليز يا حبيبتي
سهير

انثى
العمل/الترفيه : موجهة
المزاج : حزين

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس فبراير 24, 2011 11:52 am

أريد الإشتراك معكم
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس فبراير 24, 2011 2:01 pm

اهلا وسهلا بيكي يا سهير اتفضلي يا روحي طبعا اشتركي معانا تنوريني في الورشه واي استفسار انا حاضره
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس فبراير 24, 2011 6:40 pm

حبيبتى ريمو انا كلمت الادارة والمديرة الجميلة ساسو قالتلى ان معلش الصور اتمسحت لوحدها ودة عطل فنى لكن قريب جدا هى هتظهرهم تانى متقلقوش يا بنات لان ساسو هى اللى حطت الاعلانات فقريب اوى هيظهرو باذن الله
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس فبراير 24, 2011 6:43 pm

لا ياسمورتى والله انا مش قصدى اتريق عليكى ولا حاجة انا عارفة انك بتحبى تشتغلى بالباترون فقلت اقول لريمو تنزلهولك عشان متعديش تفكى مية مرة لانى عارفة ان صعب الواحد يشتغل ويفك ويضيع مجهودو
وفستانك باذن الله هيطلع احلى واحد يا سمارة وتلبسية وتتهنى بية باذن الله
وردة حب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 10 I_icon_minitimeالخميس فبراير 24, 2011 8:27 pm

ورشة الفستان الابيض المنتظره

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» ارجوكم اريد ورشة هذا الفستان بالضبط وجزاكم الله خيرا
» البوليرو الابيض
» جمال الابيض والاسود
» ورشة طقم للمواليد
» استفسار كيف اعمل الفستان
صفحة 10 من اصل 21انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 21  الصفحة التالية