ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 2elbcd2
ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

ورشة الفستان الابيض المنتظره

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ريموزيودي

انثى

ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 Empty
مُساهمةموضوع: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 9:44 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم يا حلوات عاملين ايه واخباركم ايه

اسفه لتاخير الورشه لكن لظروف شخصيه اعذروني

يلا يا حلوات علشان هنبدا بعد اسبوع نجهز الخيوط ونفضي نفسنا

ده الفستان اللي هنعمله

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وهاد هو تنفيذي للموديل

راح نحتاج للخيوط يا بنات اللي رفيعه راح نحتاج كيلو كامل اللي مقاسها ازيد من 14 او اللي هو 44 تقريبا معرفش 14 بيكون موازيه كام الصراحه هتكون محتاجه كيلو و200 جرام
اللي مقاسها ازيد من 18 هتحتاج 2 كيلو الا حاجات بسيطه

اما بالنسبه لنوع الخيوط فا ممكن ننفذه بكذا نوع لو زيي انا انا عملاه بقطن سميك
انما ممكن حرير هيكون حلو كمان او قطن برليه وهتشتغلي بفتلتين علي بعض
المهم يلا نشوف مين هيشترك معانا ونجهز الخيوط

كاتب الموضوعرسالة
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 9:27 am

دودي محدي وساره مازن انتوا الاتنين هتغيروا الليون فا اعملوا حسابكم انه من اول الشرح اللي هنوله للجزء الثالث هيكون بدايه تغيير اللون باذن الله
ويا دودي يا روحي متقوليش كده انتي عارفه انتي حبيبتي ازاي والله كلكم غاليين عليا

وانا اسفه مش انا اللي كنت فاتحه ايميلي الصبح انتوا عارفين انه مش بصحي بدري ده كان زوجي لانه هو اجازة النهارده علشان المولد النبوي عاملين اجازته هنا النهارده ما تزعلوش اني مش رديت عليكوا لانه هو بيتكسف يرد علي حد هو مش عارفه

فا باذن الله يا جماعه اللي عاوز يغير اللون ان شاء الله التغيير هيبدا من اول الجزء الثالث ان شاء الله
ساره مازن

انثى
العمل/الترفيه : اشغال كروشيه
المزاج : راضيه بقضاء الله وقدره

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 10:11 am

مش ممكن نزعل منك يا مشرفتنا العزيزه ويارب دايما ف تالق وبهار دائم يارب ياجماعه ورشت لشال فضي حاجه تكسف هههههههه شوفوها يلا يا بنات ونفزوها جميله بجد باسم شال الاناناسه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 4:42 pm

يا جماعة كل الحوارات دي من غيري طيب وكمان بتكلمو جوز المشرفة وصاحيين بدري ايه هي ورشة افستان جننتكو هههههههههههه يعني انتو الاتنين حتغيرو اللالوان عاوزين تفرسوني مش كفاية اني مش لاقية اي لون واي صوف وعملته ابيض كمان عاوزين تعملو الفستان ملون طيب معلش ربنا يسامحكم انا كمان حنزل الميدان واعمل ثورة علشان الصوف الي موجودة مش حلوة وعاوزاها تتغير وحقول في شعاري الشعب يريد تغيير الصوف هههههههههه واشوف ينجح ولا لا
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 4:57 pm

سمارة المغربية كتب:
يا جماعة كل الحوارات دي من غيري طيب وكمان بتكلمو جوز المشرفة وصاحيين بدري ايه هي ورشة افستان جننتكو هههههههههههه يعني انتو الاتنين حتغيرو اللالوان عاوزين تفرسوني مش كفاية اني مش لاقية اي لون واي صوف وعملته ابيض كمان عاوزين تعملو الفستان ملون طيب معلش ربنا يسامحكم انا كمان حنزل الميدان واعمل ثورة علشان الصوف الي موجودة مش حلوة وعاوزاها تتغير وحقول في شعاري الشعب يريد تغيير الصوف هههههههههه واشوف ينجح ولا لا

يالهوي انتي عملاه صوف كمان يا حوستي يا حوستي بس تصدقي بالله روعه جداااااااااااااااااااااااااااااا والله بجد ابقي البسيه والبس تحتو فانله قطن هههههههههههههههههه وابقي اخرجي بيه الميدان واعملي ثورتك بي علشان يشوفو ويقتنعو بالتغير هههههههههههههههههههههه والله انتي سكره يا سمورتي اوعي تزعلي انا بهزر معاك ي قمرايه اقسم بالله شغل ايدك مرتب ونضيف قوي قوي تسلم ايدك يا حببتي

lkio ضش
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 5:11 pm

يا حبيبتي مافيش زعل بينا دااحنا اخوات واكتر وجمعنا حبنا للكروشيه في المنتدي الجميل ده.ايوة حبيبتي عاملاه صوف اعمل ايه دورت ودورت ودورت ومالقيت وقلت لو استنيت لغاية اسافرل واشتريه حتكون الورشة خلصت والبنات خلصو ولبسو الفستان وغسلوه اكتر من مرة وانا لسه فقلت صوف وامري لله اعمل ايه ههههههههه دي فكرة حلوة البسه وانزل الميدان ويمكن الاقي عريس هههههههه يتجوزني علشان شغل الفستان ههههههه انت قمر يا سارة تسلمي حبيبتي.

:5ي12ؤيؤ:
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 5:21 pm

سمره انا عندي طلب نك شخصي اريت تبقي لما تنزلي الصور ابقي نزليها ف حجم الصور بتاعت ريمو اول قلليليها شويه معلش علشان بتاخد الصفحه ومش بعرف اشوفها بجد وحيات حاولي لو مش عارفه علشان خاطر الفستان الصوف ده ههه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 5:27 pm

ايوة حبيبتي انا كمان بدور ازاي انزلها صغيرة مش سبق وقلتلك علي الياهو انها بتاخد كل الصفحة والصفحة بتبقي كبيرة انت نسيتي هههههههه طيب اشرحيلي ازاي احملها من موقع تاني وشكرا يا حلوة يا سكرة
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 5:55 pm

بصي انا هبعتلك الموقع دهhttp://arabsh.com/ ادخلي واعملي من عليه رفع للصور هتحمل معاكي واختاري كود المنتديات للصور المصغره واعملي نسخ هيقولك منسوخ وكوبي باست معلش انا اسفه نسيت والله
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 6:30 pm

سمارة المغربية كتب:

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يلا سوي مظاهرات وانا وياكي فيها ان شاء الله ههههههههههههههههههههه يا ربي موتني ضحك حرام عليكي ما تفهميش غلط بس يا سموره البنات عندي علي الماسنجر
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 6:32 pm

يا سموره انا عندي عريس ما تقلقي بس انت يسوي الفستان يلا هههههههههههههههههههههههه
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 6:37 pm

شوفتي يا ريمو خليتي الناس تشك فينا حرام عليكي ههههههههههههه يلا وضحكي الموقف اكتر واكتر
ليلى حسيب

انثى
العمل/الترفيه : حاليا ربة بيت
المزاج : معتدل

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 8:02 pm

انا نفذته من يوم الشرح ولكن لقيت المقاس صغير فبدأت واحد جديد وغيرت مقاس الابرة يا رب يعجبك يا استاذة
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 9:20 pm

ليلى حسيب كتب:

انا نفذته من يوم الشرح ولكن لقيت المقاس صغير فبدأت واحد جديد وغيرت مقاس الابرة يا رب يعجبك يا استاذة
Sleep

ليلى حسيب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 9:35 pm

شكرا يا سارة ربنا يبارك لك
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 9:37 pm

ليلى حسيب كتب:

بسم الله ماشاء الله يجنننننننننننننننننننننننننننن يجنننننننننننننن بكل معاني الكلمه واللون اكثر من رائع يا مدام ليلي يجنن تسلم ايديكي يارب وطبعا يا فندم عاجبني هو انا اقدر اتكلم ده حضرتك استاذتي
ليلى حسيب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 9:53 pm

ههههههههههههههه لا طبعا صاحب الشرح هو الاستاذ بارك الله لك وبالمناسبة هو ده اللون اللى نزلته قبل كده بس العيب فى الكاميرا
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 10:16 pm

ايه قلت ايه يا حبيبتي ريمو يا نور عيني يا قمر يا عسل يا سكرة يالي مافيش منك اتنين ....قلت ايه عريس انا قريت كلمة عريس سامعين يا بنات بتقول عندها عريس هههههههه ياله انا جاهزة وانت شدي حيلك وكملي الورشة علشان اعمله فستان الزفة واشوفلو حاجة معاه تتلبس فوقيه ويطلع جنان ميرسي حبيبتي تسلمي هههههههه
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 11:01 pm

مستعجله علي ايه يختي اتهدي واركزي كدا مش اول متيجي كلمت عريس تتهبلي كدا اعمل فيكي ايه بس يا مثبت العقل والدين ثبتها يارب هههههههههههه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 11:06 pm

دايا حبيبتي عريس وكمان من عندكم يعني حشتري صوف وحرير والالوان الي بحبها كلها هههههههه يعني عريس لقطة يا اختي ومش ممكن اضحي بيه ابدا يعني ورش كتيرة وحراير كتيرة مش حفضل انا لوحدي المسكينة اليتيمة الي بتشتغل بصوف ههههههه
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى
العمل/الترفيه : مدرسة
المزاج : الحمد لله على السراء والضراء

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 11:53 pm

الله الله دة انتو كمان جوزتو البت وانا مش موجودة طب كنتو قولولى عشان ازغرط
يارب يا سمارة يرزقك بعريس ابن حلال يصونك ويحبك ويكون مصرى عشان تيجى تقعدى معانا ومتخافيش هيطلع عينيكى هههههههههه
هنعمل اية بقى هما الرجالة كدة بس استحملى يا بنتى عشان بيتك وولادك
شوفتى انا بقى جوزتك وجيبتلك ولاد كمان اشمعنا هما
انتو عمالين تتكلمو فى الجواز وسايبين الورشة فين الجزء الجديد خلونا نتنافس بقى
وحشتونى يا بنانين كلكو ريمو وسمارة وسارة ومدام ليلى وتوتة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة فبراير 18, 2011 12:04 am

انت كمان وحشتينا يا حبيبتي دودي .ايوة ياله نخلص الورشة بسرعة ورانا شغل كتير وجامد هههههه بس مافيش داعي يا دودي يا اختي تفضلي صاحية روحي نامي وانا اصحيكي لما تنزل الدزء التالت وحديكي امارة ماتخافيش ههههههههه
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى
العمل/الترفيه : مدرسة
المزاج : الحمد لله على السراء والضراء

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة فبراير 18, 2011 1:04 am

انتى يا سمورتى عاوزة تنيمينى لية كل شوية تقوليلى نامى هو انا قاعدة على كرسيكى ولا حاجة ههههه
ولا انتى عاوزة تسربينى خلاص ماشى هروح العب حبة واما تبداو ابقى اندهيلى يا سمرتى ماشى
awatef

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة فبراير 18, 2011 1:53 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] jazaki ALLAH kol 5er ammouri
كوثرعوران

كوثرعوران

انثى
العمل/الترفيه : معلمه
المزاج : رايق والحمدلله

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة فبراير 18, 2011 2:53 pm

مشكوره أختي سماره على الجزء الثاني يعطيكي ألف عافيه :يبيبي:
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة فبراير 18, 2011 3:03 pm

ايه يا دودي مالك يا حبيبتي ايه الي قاعدالك علي كرسييك هو انا اطول اقعد بدالك انت داانت الخير والبركة هو انا اقدر انا عاوزة اسبقك ولو مرة واحدة علشان كده بقلك بلاش تسهري وخلي عيونك حلوة وجميلة دا جزاتي اني عاوزة راحتك هههههه طيب خليكي بس انا اتفقت مع ريمو استادتنا تنزله بالنهار ومش بالليل ههههههههههه ماشي يا عسل .

ورشة الفستان الابيض المنتظره

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» ارجوكم اريد ورشة هذا الفستان بالضبط وجزاكم الله خيرا
» البوليرو الابيض
» جمال الابيض والاسود
» ورشة طقم للمواليد
» استفسار كيف اعمل الفستان
صفحة 6 من اصل 21انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21  الصفحة التالية