ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 2elbcd2
ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

ورشة الفستان الابيض المنتظره

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ريموزيودي

انثى

ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 Empty
مُساهمةموضوع: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 9:44 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم يا حلوات عاملين ايه واخباركم ايه

اسفه لتاخير الورشه لكن لظروف شخصيه اعذروني

يلا يا حلوات علشان هنبدا بعد اسبوع نجهز الخيوط ونفضي نفسنا

ده الفستان اللي هنعمله

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وهاد هو تنفيذي للموديل

راح نحتاج للخيوط يا بنات اللي رفيعه راح نحتاج كيلو كامل اللي مقاسها ازيد من 14 او اللي هو 44 تقريبا معرفش 14 بيكون موازيه كام الصراحه هتكون محتاجه كيلو و200 جرام
اللي مقاسها ازيد من 18 هتحتاج 2 كيلو الا حاجات بسيطه

اما بالنسبه لنوع الخيوط فا ممكن ننفذه بكذا نوع لو زيي انا انا عملاه بقطن سميك
انما ممكن حرير هيكون حلو كمان او قطن برليه وهتشتغلي بفتلتين علي بعض
المهم يلا نشوف مين هيشترك معانا ونجهز الخيوط

كاتب الموضوعرسالة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالخميس فبراير 24, 2011 10:27 pm

يا حبيبتي دودي انا بهزر معاكي ومالو يا اختي لما تتريقي مش احنا اخوات ولا ايه اكيد اخوات نضحك مع بعض ونهزر ونتريق وكل حاجة بين الاخوات مش كده ههههههههه انا كمان كنت بهزر معاكي
fyrouza

: ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 HuR00377
انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالخميس فبراير 24, 2011 11:40 pm

الفستان رائع وشرحك اروع تسلم الايادى عالمجهود وان شاء الله لما اشترى خيط هبتدى فيه
ليلى حسيب

انثى
العمل/الترفيه : حاليا ربة بيت
المزاج : معتدل

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالخميس فبراير 24, 2011 11:49 pm

والله انا حاولت رفع الصورة من عدة مراكز ولم اوفق لمدة 3 ساعات ارجو الضغط على الرابط اسفل مكعب الضفدع فتظهر الصورة
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالجمعة فبراير 25, 2011 10:43 am

انا حاولت الصراحه يا مدام ليلي ومفيش فايده ممكن حضرتك تبعتهالي علي الفيس بوك في رساله
ليلى حسيب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالجمعة فبراير 25, 2011 11:47 am

حاضر حالا ان شاء الله
ليلى حسيب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالجمعة فبراير 25, 2011 2:46 pm

انا راجعت الشغل على الشرح وجدته مظبوط ممكن التصوير مش موضحها هم 9 أعمدة و3 حشو ومتكرر يعلوهم 9 أعمدة ومروحتير ومتكرر
ساره مازن

انثى
العمل/الترفيه : اشغال كروشيه
المزاج : راضيه بقضاء الله وقدره

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالسبت فبراير 26, 2011 11:43 am

هيا صورك فين يا مدام ليلي مفيش صور خالص هنا
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالسبت فبراير 26, 2011 1:07 pm

يلا يا سموه انا عملتو علشان خاطر عيونك يا قمرايه اشتغلي بقي واخلصي خلينا نشتغل ههههههههههههه
يا بنات ده باترون انا رسمتو للجزء التالت بتاع ريمو علشان مفيش له باترون انا مش قد كدا ف الرسم بس اهه يارب تفهمو منو انا اشتغلت منو الفائده للجميع والسموحه منك يا ريمو

عدل سابقا من قبل ساره مازن في السبت فبراير 26, 2011 1:22 pm عدل 1 مرات
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالسبت فبراير 26, 2011 1:20 pm

تسلم ايدك يا مدام ليلي شغلك الصراحه مرتب جدا يمكن الكاميرا مش موضحه الجزء اللي انا قولتلك عليه فا انا شفته كده لكن اللون كمان رائع الصراحه اختيار موفق وتسلم ايدك
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالسبت فبراير 26, 2011 1:21 pm

شكرا يا ساره علي الباترون يلا يا سموره خلصي
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالسبت فبراير 26, 2011 2:57 pm

زغرودة يا بنات المنتدي يويويويويو واخيرا حد عبرني وعملي باترون انا كنت ابتديت من باترون عندي شبه الغرز الي في الباترون.واهو مش بقلك يا استادة ان السطر الاول مش متطابق اهو كله لفات ولو بصيتي علي العمل بتاعك مافيش سطر كله لفات خالص الا في الجزء التاني مش بقلك هههههههههههههه مشكورة حبيبتي سارة وان شاء الله وبادن الله بكرة انزلكم شغلي انتظروني واوعو تغيرو المحطة هههههههههههههه
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالسبت فبراير 26, 2011 3:08 pm

هههههههههههههههههههههه ماشي يا سموره مش هنغير المحطه بس والنبي خلصي الفستان حمض ههههههههههههههه
ويلا اشتغلي اي خدمه ع الباترون عدي الجمايل ههههههههههه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالسبت فبراير 26, 2011 3:19 pm

ايوة بعد والله بعد واردهملك يوم ان شاء الله يا حبيبتي واختي سارة مازن ده دين في رقبتي هههههههههههههههه وكل ماالبس الفستان الابيض واشوف الحتة دي ادعيلك من قلبي هههههههههه ماشي اديني بشتغل بسناني وايدي ههههههههههههههانتظرونييييييييييييييييييييييي
ليلى حسيب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالسبت فبراير 26, 2011 4:41 pm

معذرة يا سارة مراكز الرفع مغلسة قوى يظهر حصل تغيير لطريقة العمل وانا فى التكنولوجيا بليدة لكن لو لك صفحة على الفيس بوك ارفعها لك عليها من عنيا
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالسبت فبراير 26, 2011 5:07 pm

[quote="ليلى حسيب"]معذرة يا سارة مراكز الرفع مغلسة قوى يظهر حصل تغيير لطريقة العمل وانا فى التكنولوجيا بليدة لكن لو لك صفحة على الفيس بوك ارفعها لك عليها من عنيا [/quote

ولا يهمك يا مدام ليلي لو عندك ياهو يكون افضل هبعتلك الياهو بتاعي ع الخاص
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالسبت فبراير 26, 2011 5:23 pm

سمارة المغربية كتب:
ايوة بعد والله بعد واردهملك يوم ان شاء الله يا حبيبتي واختي سارة مازن ده دين في رقبتي هههههههههههههههه وكل ماالبس الفستان الابيض واشوف الحتة دي ادعيلك من قلبي هههههههههه ماشي اديني بشتغل بسناني وايدي ههههههههههههههانتظرونييييييييييييييييييييييي

مش تقولي كدا يا سموره انا تحت امرك يا جميل يخربيت خفت دمك عسل عسل يارب تخلصي يا شيخه وتلبسيه وتتهني بيه يارب وانتي مع عريسك يارب قولي امين يابت
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالسبت فبراير 26, 2011 5:25 pm

تسلمي حبيبتي يا بودم شرباتات هههههههه وشيلي الصورة الحزينة الي كل مانشوفها نعيط معها علي بختنا هههههههههه وكمان اكتبي المزاج عال العال مش موجوعة ياله شدي حيلك واقلبي الصفحة وان شاء الله بكرة احسن ياله يابنوتة يا حلوة اعملي الي بقلك عليه ههههههههه
حنين القلوووووب الى الله

حنين القلوووووب الى الله

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالسبت فبراير 26, 2011 7:20 pm

اللؤلؤ ة

اللؤلؤ ة

انثى
المزاج : متفائلة

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالسبت فبراير 26, 2011 7:58 pm

lkio الله عليكم عملت الجزء التالت
انا دوبي مخلصة لجزئ التاني وبديه في التالت
وحعمل سباق وياكم
بس انا زعلانه عشين مش عرفة اوري شغلي للاستازة ريمو
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالسبت فبراير 26, 2011 9:26 pm

لؤلؤه حبيبتي الايميل وصلني يا قلبي طبعا بالنسبه لمبتدئه تسلم ايدك شغلك جميل جدااااااا لكن مع التدريب هتبقي احسن كتير وهيبقي معاكي احلي
وكل ما تخلصي جزء ابعتهولي علي الايميل
وانا هشوفه طبعا
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالأحد فبراير 27, 2011 12:59 am

ياحضرة الاستادة انا لسه ماخلصتش اوعي والنبي تنزليلهم الجزء الرابع مش عاوزة يلبسو الفستان وانا لسه في النص ارجوكيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالأحد فبراير 27, 2011 9:42 am

صباح الخير يا بنات انا مش عارفه المنتدي ماله هو كمان انا مس فاهمه مين حاطط التذكير ده مش انا اللي حطاه ومحطوط في مشاركه باسمي
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالأحد فبراير 27, 2011 9:43 am

سموره انا قلت مش هنزل الجزء الرابع غير لمل تخلصي ما تخافي
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالأحد فبراير 27, 2011 10:34 am

احلي صباح لعيون استادتنا الحلوة تسلمي حبيبتي انا النهارده اخلصه بادن الله اديني صاحية بدري وبشتغل فيه .
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 11 I_icon_minitimeالأحد فبراير 27, 2011 11:48 am

يلا حبيبتي شدي حيله لانه الجزئين الرابع والخامس راح نزلهم سوا ان شاء الله

ورشة الفستان الابيض المنتظره

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» ارجوكم اريد ورشة هذا الفستان بالضبط وجزاكم الله خيرا
» البوليرو الابيض
» جمال الابيض والاسود
» ورشة طقم للمواليد
» استفسار كيف اعمل الفستان
صفحة 11 من اصل 21انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21  الصفحة التالية