ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 2elbcd2
ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

ورشة الفستان الابيض المنتظره

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ريموزيودي

انثى

ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 9:44 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم يا حلوات عاملين ايه واخباركم ايه

اسفه لتاخير الورشه لكن لظروف شخصيه اعذروني

يلا يا حلوات علشان هنبدا بعد اسبوع نجهز الخيوط ونفضي نفسنا

ده الفستان اللي هنعمله

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وهاد هو تنفيذي للموديل

راح نحتاج للخيوط يا بنات اللي رفيعه راح نحتاج كيلو كامل اللي مقاسها ازيد من 14 او اللي هو 44 تقريبا معرفش 14 بيكون موازيه كام الصراحه هتكون محتاجه كيلو و200 جرام
اللي مقاسها ازيد من 18 هتحتاج 2 كيلو الا حاجات بسيطه

اما بالنسبه لنوع الخيوط فا ممكن ننفذه بكذا نوع لو زيي انا انا عملاه بقطن سميك
انما ممكن حرير هيكون حلو كمان او قطن برليه وهتشتغلي بفتلتين علي بعض
المهم يلا نشوف مين هيشترك معانا ونجهز الخيوط

كاتب الموضوعرسالة
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 16, 2011 8:54 am

الشغل مظبوط يا دودي تسلم ايدك يا روحي برافو عليكي
كوثرعوران

كوثرعوران

انثى
العمل/الترفيه : معلمه
المزاج : رايق والحمدلله

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 16, 2011 10:00 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] خلص حبيبتي رح افضي نفسي شوي وابدى معاكي لإنو عجبتني كتير الورشه الأولى وسهله كمان يعطيكي ألف عافيه يا رب
مدام هدى

مدام هدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 16, 2011 11:53 am

مشكورة اختى ريمو الموديل تحفة وان شاء اللة انا معاكم
ليلى حسيب

انثى
العمل/الترفيه : حاليا ربة بيت
المزاج : معتدل

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 16, 2011 12:25 pm

الحمد لله انجزت الجزء الثانى شكرا لتعبك معانا
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 16, 2011 1:13 pm

اختي كوثر عوران اهلا وسهلا فيكي يا غاليه تنورين يا رب الورشه ونتمني نشوف تطبيقك قريب
دنياالجوري

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 16, 2011 3:06 pm

غاليتي أنا بستخدم الصوف لعدم توافر الخيط القطني هل يصلح [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 16, 2011 4:48 pm

دنياالجوري كتب:
غاليتي أنا بستخدم الصوف لعدم توافر الخيط القطني هل يصلح [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

عادي يا قلبي بيمشي صوف رفيع عادي لكن بس تلبسين تحته بطانه اذا شوك جسمك لما عادي ما بيفرق شو نوع الخامه اللي تستخدميها
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 16, 2011 4:50 pm

اختي مدام هدي تنورين يا قلبي اهلا وسهلا فيكي معانا تنورين الورشه يلا انا دايما بحط الشرح في اول صفحه للتسهيل علي الاعضاء
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 16, 2011 6:02 pm

اديني خلصته اخيرا وصورته ومستنيي رايك فيه يا حضرة الاستادة ريمو بس ارجوكي المرة الجاية نزليه بالنهار علشان دودي تكون نايمة او خارجة مع عريسها وتسيبني انا اخلص الاولة ههههههههه .تسلمي حبيبتي ريمو شغلك رائع وشرحك حلو.

سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 16, 2011 6:06 pm

ودي صورة عن قرب .

دودى مجدى

دودى مجدى

انثى
العمل/الترفيه : مدرسة
المزاج : الحمد لله على السراء والضراء

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 16, 2011 6:49 pm

سمعتك يا سمارة ماشى ماشى عموما انا حتى الصبح ببقى موجودة ومبنامش وكمان مبخرجش مع خطيبى لانو مسافر يعنى متقفلة اهو قاعدالك يا سمارة ههههههههه
انا واللله بسهر فبقول اشتغل بدل ما افضل قاعدة وان شاء الله المرة اللى جاية هبقى ااخر نفسى شوية وانتى شدى حيلك يالا
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 16, 2011 6:55 pm

اهلا حبيبتنا دودي ازيك لسه صاحية من النوم صح النوم حبيبتي الضاهر ان قلبك الي بيسهرك يا عيني يا عيني والبعد كمان ربنا يجمعكم عن قريب امين يارب وتخلفونا صبيان وبنات ان شاء الله.لا اشتغلي براحتك يا اختي مش مشكلة انا بحب اهزر معاكي ههههههههه انت بالليل وانا بالنهار.
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 16, 2011 8:54 pm

بسم الله ما شاء طبعا صح يا سموره تسلم ايدك يا عسل
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 16, 2011 10:12 pm

اشكرك حبيبتي واستادتنا ريمو تسلمي وعقبال الجزء التالت يطلع كمان حلو.تسلمي.فاضل سارة الي مشغولة بورشتها الجديدة هههه نتمني ليها التوفيق.
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 16, 2011 11:41 pm

ساره مركزه معانا وان شاء الله هنشوف تطبيقها النهارده متقلقيش يا سموره

وشدوا حيلك كده وانتي ودودي انا عاوزه المنافشه تبقي علي اشدها هههههههههههههههه
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 16, 2011 11:42 pm

توته بنفسجيه ومدام ليلي حسيب في ن التطبيقات الجديده يا قمرات
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 1:29 am

ريمو معلش لما تيجى تبداى فى الانانا سات ابقى عرفينى كدة باى علامة لانى هغير اللون فيهم معلش انا بتقل عليكى
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 5:41 am

سمارة المغربية كتب:
اهلا حبيبتنا دودي ازيك لسه صاحية من النوم صح النوم حبيبتي الضاهر ان قلبك الي بيسهرك يا عيني يا عيني والبعد كمان ربنا يجمعكم عن قريب امين يارب وتخلفونا صبيان وبنات ان شاء الله.لا اشتغلي براحتك يا اختي مش مشكلة انا بحب اهزر معاكي ههههههههه انت بالليل وانا بالنهار.
ههههههههههههههههههههههه لا يا سمورتى دة انا بسهر اشتغل كوريشية وعموما ربنا يصلح حالك وعقبالك يا رب لو كنتى لسة متجوزتيش وشكرا على كلامك الرقيق حبيبتى كلك ذوق ورقة وخلاص ماشى كل واحدة تشتغل وان شاء الله شغلنا يطلع حلو
بس انتى شغلك مرتب ماشاء الله عليكى يا سمورتى برافو عليكى
ساره مازن

انثى
العمل/الترفيه : اشغال كروشيه
المزاج : راضيه بقضاء الله وقدره

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 7:07 am

صباح الخيرات عليب عيونكم يا حلوات المنت[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]دي انا خلصت يا ميس ريمو تعالي شوفي انجازي
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 7:16 am

معلش نسيت احط صورت الشغل كلو اصلي فرحانه اني عرفت احط الصوره هههههههههه الفضل يرجع للاستاذه دودي معلش اهم الصورت:// href="http://arabsh.com/gqxa5wtt137y.html">[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]137y_t.jpg" border=0>c11.arabsh.com/i/02682/q2hbpccm1umr_t.jpg" border=0

>
ARIZONA

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 8:19 am

صباح الورد اتفاجئت بالعمل التحفة الي انت عامله ياريمو حقيقي مبدعة و شغلك حلو يفوق الوصف انا ليا فترة طويلة مادخلتش للمنتدى و اول موضوع شفته هو موضوعك و تسلم ايديك [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 8:30 am

قفشتك يا سموره ماشي علشان سبقتيني ماشي يا بطه هنشوف مين اللي هسيبق المره الجايه انا مكنتش نمت يومين ورا بعض لان مطلوب مني شغل كتير وبعمل سبعين حاجه ف وقت واحدد بس انا هيبق الره الجايه ابقي وريني بقي ههههههههه مجزره هيا هتبقي وادي تطبيقي ومتقلقيش كلزو هيمشي مع لعضو
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 9:21 am

ARIZONA كتب:
صباح الورد اتفاجئت بالعمل التحفة الي انت عامله ياريمو حقيقي مبدعة و شغلك حلو يفوق الوصف انا ليا فترة طويلة مادخلتش للمنتدى و اول موضوع شفته هو موضوعك و تسلم ايديك [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

صباح النور والورد والياسمين يا قمر مشكوره يا روحي هاد بس من زوقك يارب كتر الف خيرك المهم يلا تشاركينا في الورشه ونشوف ابداعك انتي
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 9:22 am

ساره مازن كتب:
قفشتك يا سموره ماشي علشان سبقتيني ماشي يا بطه هنشوف مين اللي هسيبق المره الجايه انا مكنتش نمت يومين ورا بعض لان مطلوب مني شغل كتير وبعمل سبعين حاجه ف وقت واحدد بس انا هيبق الره الجايه ابقي وريني بقي ههههههههه مجزره هيا هتبقي وادي تطبيقي ومتقلقيش كلزو هيمشي مع لعضو

صباح الخير يا حلوه ايه الحاجات الحلوه دي ماشاء الله والله الشغل مظبوط بالملي برافو عليكي يا حلوه
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 9:24 am

بجد يا جماعه انا مبسوطه جداااااااااااااااااااااااااااااااااااا جداااااااااااااااااااااااااااا بيكم كلكم تطبيقكم تفرح القلب جدا بسم الله ما شاء الله عليكو وتحمسكم للورشه بجد ربنا يكرمكم يارب وميحرمنيش منكم

وشكرا لاهتمامكم كلكم بالورشه

ورشة الفستان الابيض المنتظره

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» ارجوكم اريد ورشة هذا الفستان بالضبط وجزاكم الله خيرا
» البوليرو الابيض
» جمال الابيض والاسود
» ورشة طقم للمواليد
» استفسار كيف اعمل الفستان
صفحة 5 من اصل 21انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21  الصفحة التالية