ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 2elbcd2
ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

ورشة الفستان الابيض المنتظره

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ريموزيودي

انثى

ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 Empty
مُساهمةموضوع: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 9:44 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم يا حلوات عاملين ايه واخباركم ايه

اسفه لتاخير الورشه لكن لظروف شخصيه اعذروني

يلا يا حلوات علشان هنبدا بعد اسبوع نجهز الخيوط ونفضي نفسنا

ده الفستان اللي هنعمله

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وهاد هو تنفيذي للموديل

راح نحتاج للخيوط يا بنات اللي رفيعه راح نحتاج كيلو كامل اللي مقاسها ازيد من 14 او اللي هو 44 تقريبا معرفش 14 بيكون موازيه كام الصراحه هتكون محتاجه كيلو و200 جرام
اللي مقاسها ازيد من 18 هتحتاج 2 كيلو الا حاجات بسيطه

اما بالنسبه لنوع الخيوط فا ممكن ننفذه بكذا نوع لو زيي انا انا عملاه بقطن سميك
انما ممكن حرير هيكون حلو كمان او قطن برليه وهتشتغلي بفتلتين علي بعض
المهم يلا نشوف مين هيشترك معانا ونجهز الخيوط

كاتب الموضوعرسالة
خ الهمداني

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالإثنين فبراير 28, 2011 11:26 am

مبروك الشكل الجديد لدنيا كروشيه
انا ليا فتره مادخلت عليه lkio
وتسلم الآيادي الي عملت هذا الفن الجمييييييييييييييييل :ي65بي6ب:
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالإثنين فبراير 28, 2011 1:49 pm

خ الهمداني كتب:
مبروك الشكل الجديد لدنيا كروشيه
انا ليا فتره مادخلت عليه lkio
وتسلم الآيادي الي عملت هذا الفن الجمييييييييييييييييل :ي65بي6ب:

الله يخليكي حبيبتي تسلمي يارب
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالإثنين فبراير 28, 2011 4:55 pm

ايوة كده استنوني مسروعين كده ليه ههههههههههه اتهدو يابنات شوية عيب اختكم الكبيرة لسه ماخلصتش لما اخلص وانزلو ابقو طالبو الاستادة بالجزء ده هههههههه
ماشاء الله عليكي يا بنت يا دودي فستانك حلو تسلمي
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى
العمل/الترفيه : مدرسة
المزاج : الحمد لله على السراء والضراء

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالإثنين فبراير 28, 2011 6:21 pm

شكرا حبايبى سارة وريمو وانا فى انتظار باقى الشرح معلش انا اتاخرت المرة دى لكن المرة اللى جاية قاعدالكو هههههههه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالإثنين فبراير 28, 2011 10:01 pm

مش بقلو انتو يا مصريات بتحبو بس بنات بلدكم ههههههههه والدليل اهو شكرا حبايبى سارة وريمو

ماشي يا دودي ياله سلام
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالإثنين فبراير 28, 2011 10:56 pm

ههههههههههههههههههههههه اللي قالك كده بيضحك عليكي يا سموره بنات مصر يا بنتي اكتر بنات بيحبوا الشعوب التانيه احنا قلبنا كبيييييييييييييييييييييير وقلب خسايه هههههههههههههه صح يا دودي صح يا ساره

سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالإثنين فبراير 28, 2011 11:11 pm

الي قالي كده وحسسني اني مش منكم كلام دودي بس معلش انتو حتفضلو حبيباتي
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 01, 2011 12:57 am

نفسى تبطلى تسرع يا سمارة انا والله ما شوفت مشاركتك الادلوقتى ولما كتبت شكرا لريمو وسارة لانى كنت شوفت مشاركتهم بس وكمان يا حبيبة قلبى احنا اخوات فى الله مفيش اى فرق لافى دين ولا فى وطن ولا فى اى حاجة تانية انا بحبكو كلكو فى الله سمارة وريمو وسارة وليلى حسيب وكل بنات المنتدى
وادى بوسة كبيرة ليكو كلكو مع بعض عشان سمارة متزعلش مووووووووووووووووة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 01, 2011 1:13 am

ميرسي يا دودي البوسة وصلت شكرا يا اختي وانا كمان والله بحبكم في الله وبعتبركم اخواتي
ساره مازن

انثى
العمل/الترفيه : اشغال كروشيه
المزاج : راضيه بقضاء الله وقدره

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 01, 2011 1:44 am

يابت يا سماره اعقلي بنات مصر ايه ومغرب ايه كلهم بنات شيلين الطين وياريت عجبين ههههههههههههههه يابنتي والله ابدا انت حببتي يا سماره ودودي وريمو لازم يتمدو بكره ف الفصل بتاع الورشه همدهم قدامك ههههههههههههههههه بحبك ا سموره والله بس تعالي هنا انا االلي المفروض ازعل عملتو رحله وقولتلي هتخدي ريمو ودودي وساره وقعت من قعر القفه يعني ولا ايه انا عدتها بمزاجي شوفي انتي بقي بتربطي ع الواحده اذاي علشان تعرفي ان قلب المصريات مش خصايه وبس دي مصر ام الدنيا مبالك بناتها ام الكون هههههههههههههههه وام اربع واربعين كمان ههههههههههه ولا تزعلي انتي روحي يا بنوته
اللؤلؤ ة

اللؤلؤ ة

انثى
المزاج : متفائلة

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 01, 2011 1:52 am

انا خلصت الجزئ الرابع بركووووووووولي حدخول وياكو في السباق
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] jyh
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 01, 2011 8:55 am

اللؤلؤ ة كتب:
انا خلصت الجزئ الرابع بركووووووووولي حدخول وياكو في السباق
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] jyh

ابعتلي يا لؤلؤه الشغل علي الايميل لو سمحتي
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 01, 2011 10:03 am

صباح الخير يا احلي بنات المنتدى ايه ماشاء الله عليكم ايه النشاط ده صاحيين بدري هههههه ايوة حبيبتي سارة ماانت كمان معاهم في الرحلة دي ومن غيرك مش ممكن تكون انت الي حتديها طعم بجنانك وهزارك هههههههه كلنا شلة واحدة ومصر اكيد ام الدنيا وبنحبها من زمان من صغري من مسلسلاتها وتاريخها العظيم .مافيش زي مصر ابدا ولا الشعب بتاعها ربنا يحفضكم من كل شر.
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 01, 2011 10:18 am

الضاهر ان انا الي بقيت مكسلة والكل خلص ايه ده هو حصل ايه بقيت انا اخر واحدة بتنزل شغلها يابنات ههههههههه
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 01, 2011 11:27 am

شدى حيلك يا سمورتى معلش انا عارفة ان فك الشغل بيزهق بس خلاص هانت قربنا نلبس الفستان
ش
طورة يا لؤلؤة ما شاء الله عليكى حبيبتى انتى طبعا معانا واهلا بيكى نورتينى فى السبق بس يالا اشربى لبن كتير عشان تعرفى تجرى معانا ههههههه
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 01, 2011 11:31 am

يا لؤلؤة ياريت تورينا تطبيقك الجميل علشان نعمل معرض لانتاج المتسابقين
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 01, 2011 1:37 pm

فكره جميله يا دودي يلا يا لؤلؤه ورينا
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 01, 2011 3:00 pm

انا عاوزه اقولك يا دودي انه شوفي انتوا بس وصلتوا لفين انا بعد ما كنت خلصت الجزء الخامس كمان اضطريت اني افك الشغل من الاول خالص من تحت البرا علشان اكتشفت اني عملت اناناسات الوسط مش الاناناسات اللي فوق دي لانها مش موجوده في الباترون وماخدتش بالي نهائي غير بعد ما خلصت الجزء الخامس كنت هموت من الحسره اني بفك كل ده وعيطت وضغطي علي عليا يومين ههههههههههههههههههه اتظبطت يعني
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 01, 2011 10:31 pm

انا اعلنت يا ساره انه فيه معرض للفساتين اول الورشه علشان هعطيكم اوسمه ان شاء الله لاحسن تطبيق
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 01, 2011 10:37 pm

ايوة كده فرحتينا في معرض والله فكرة كويسة وجميلة ننزل كلنا فساتينا ونلبسهم ولا من غير مانلبسهم ماعندناش مانيكان.انا قربت اخلص .واتاسفت علي الي حصلك اختي ريمو بس ولا يهمك صحتك بالدنيا حبيبتي .
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 01, 2011 10:39 pm

ده تطبيق لؤلؤة يا بنات

تسلم ايدك يا لولو يا روحي شغلك مرتب لكن ناقص سطر عموايد خدي بالك السطر السادس في الجزء الرابع انتي كده مش عملتيه

وهو ده هيبقي مقاسك انتي رفيعه قوي كده ههههههههههههههه تسلم ايدك يا قمر بجد برافو عليكي انه مبتدئه وشغلك حلو كده

ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 01, 2011 10:41 pm

سوري يا لؤلؤه ناقص سطرين مش سطر معلش الخامس والسادس
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 01, 2011 11:07 pm

ماشاء الله يا لؤلؤه شغلك جميل تسلم ايدك اومال انا بتاعي طالع بوسع ليه هههههههههههه اكيد ف سر ولازم اعرفو وراه وراه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 02, 2011 12:36 am

مش قلتلك يا حبيبتي يا سارة ان الفستان بتاعك بتاع الحوامل هههههههه انت نسيتي ياله فكي واعليه من تاني ههههههه ولا سيبيه مين عارف تلبسيه ان شاء الله وانت حامل ايوة بادن الله حبيبتي تلبسيه السنة دي وانت حامل وعقبالي انا كمان ههههههههههه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 13 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 02, 2011 12:38 am

تسلم ايديكي اختي لؤلؤة شغلك كتير حلو ماشاء الله عليكي والخصر رفيع خالصصصصصصصصصصص عقدتينا يا حبيبتي بالفستان ومقاسه ههههههههههه بجد يجنن.تسلمي.

ورشة الفستان الابيض المنتظره

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» ارجوكم اريد ورشة هذا الفستان بالضبط وجزاكم الله خيرا
» البوليرو الابيض
» جمال الابيض والاسود
» ورشة طقم للمواليد
» استفسار كيف اعمل الفستان
صفحة 13 من اصل 21انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21  الصفحة التالية