ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 2elbcd2
ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

ورشة الفستان الابيض المنتظره

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 21  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ريموزيودي

انثى

ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 Empty
مُساهمةموضوع: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 9:44 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم يا حلوات عاملين ايه واخباركم ايه

اسفه لتاخير الورشه لكن لظروف شخصيه اعذروني

يلا يا حلوات علشان هنبدا بعد اسبوع نجهز الخيوط ونفضي نفسنا

ده الفستان اللي هنعمله

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وهاد هو تنفيذي للموديل

راح نحتاج للخيوط يا بنات اللي رفيعه راح نحتاج كيلو كامل اللي مقاسها ازيد من 14 او اللي هو 44 تقريبا معرفش 14 بيكون موازيه كام الصراحه هتكون محتاجه كيلو و200 جرام
اللي مقاسها ازيد من 18 هتحتاج 2 كيلو الا حاجات بسيطه

اما بالنسبه لنوع الخيوط فا ممكن ننفذه بكذا نوع لو زيي انا انا عملاه بقطن سميك
انما ممكن حرير هيكون حلو كمان او قطن برليه وهتشتغلي بفتلتين علي بعض
المهم يلا نشوف مين هيشترك معانا ونجهز الخيوط

كاتب الموضوعرسالة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالجمعة فبراير 18, 2011 3:06 pm

الله يعافيكي حبيبتي كوثر تسلمي .ياله فين تطبيقك يا قمر كلنا لازم نلبس الفستان الجميل ده.
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى
العمل/الترفيه : مدرسة
المزاج : الحمد لله على السراء والضراء

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالجمعة فبراير 18, 2011 3:06 pm

الف الف مبروك على الاشراف حبيبتى سمارة وانتى كمان يا سارة ما شاء الله اتنمى ليكم التوفيق دائما ومن تقدم الى تقدم باذن الله
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالجمعة فبراير 18, 2011 3:19 pm

الله يبارك فيكي حبيبتي دودي .ربنا يخليكي .
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت فبراير 19, 2011 11:12 am

ههههههههههههههههههههه فاكره الفيلم بتاع عريس يا اماي ايه يا سموره قفشتي كده من كلمه عريس ههههههههههههه تعالي والله هجوزك اخو جوزي مستشار وكلها كام سنه ويبقي قاضي وصغنون لسه قدي يعني عريس حلو اهو وهبقي سلفتك وانا طيبه والله ههههههههههههههه
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت فبراير 19, 2011 11:12 am

مبروك سموره وساره علي الاشراف ايه النور ده
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت فبراير 19, 2011 11:14 am

دودي بالغيظ في سموره نامي طول النهار النهارده لاني هنزل الجزء الثالث بالليل في ميعادي فا نامي بقا براحتك علشان تعرفي تسهري بالليل هههههههههههههههه

اللي هيغير اللون يجهز اللون التاني يا بنوتات علشان هنبدا بيه الجزء الثالث
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت فبراير 19, 2011 3:46 pm

يعني انا سيلفتك وبتعاملني كده من دلوقتي طيب اصبر واسكت لغاية كااتجوز اخو جوزك وبعدين اوريكي هههههههههههانا كمان جاهزالك حصحي طول اليوم والليل كمان ونشوف بقي يا دودي مين الي حيسبق ان شاء الله يا له خليكي شاطرة هههههه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت فبراير 19, 2011 3:48 pm

الله يبارك فيكي حبيبتي ريمو وشكرا ليكم كلكم .

:ياياقغقثغقغ:

ساره مازن

انثى
العمل/الترفيه : اشغال كروشيه
المزاج : راضيه بقضاء الله وقدره

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت فبراير 19, 2011 4:46 pm

الله يبارك فيكي يا ريمو انا بانتظار الجزء علي نار ههههههههههههههههه ونايمه ومظبطه علشان اقعدلك هههههههههههههههه
سماره وحشتيني
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت فبراير 19, 2011 4:57 pm

بتقولي نايمة ومظبطة يعني ايه يا اختي مظبطة يعني ازاي هههههههههه انا كمان قاعدالكم بس اتمني النت مايفصل او الكهربا تقطع علشان السباق الي بينا واكمل قبلكو ان شاء الله ههههههه
قاعدالكم يا بنات .

:5ي12ؤيؤ:
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت فبراير 19, 2011 5:15 pm

انتو اتعلمتو السهر زييى هههههههههه
ماشى اناا بقى هعمل خفاش واناملكو طول النهار واصحى باليل يالاشدو حيلكو يا بنات ونشوف مين اللى هيسبق
عندك حق يا ريمو انا هورى سلفتك السهر يعنى اية وهخليها تنام تحلم بحاجة واحدة بس
رمضان مبروك ابو العلمين حمودة
قصدى دودى مجدى
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت فبراير 19, 2011 5:22 pm

ميرسي يا حبيبتي دودي ربنا يكرمك احلم ومالو احلم وانا صاحية اني لبست الفستان الابيض بتاع ريمو وماشية مع ابو العلمين ده هههههههههه انا كمان جاهزة وقاعدة ان شاء الله تلاقيني قبلك بس نتمني مانسرع ونفتح كل شئ علشان من لهفتنا نخلص نعمل الفستان كله اخطاء خدي بالك يا ختي هههههههه
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت فبراير 19, 2011 8:47 pm

ههههههههههههههههههههههه والله موتوني من الضحك حرام حليكوا ربنا يارب ما يحرمنا من لمتنا الحلوه دي في الورش ابدا بنتي جايه تقولي انتي بتضحكي علي ايه يا مامي ينفع كده يعني البنت بتقولي مامي اتهبلت ههههههههههههههههههههه

شاطرين وانتوا نايمين ومروقين علي روحكم يلا ادعوا العيال دي تنام بدري علشان افضالكم بدري بدري
أحساس انثي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت فبراير 19, 2011 9:22 pm

مساءالخير ريموز
هذاتطبيقي مع اني مبتدئه ايه رايك ينفع اكمل
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت فبراير 19, 2011 9:40 pm

يا حبيبتي ريمو احنا مش نايمين كلنا صاحيين وقاعدين قدام النت بل لازقين قدامو مش حنتحرك لغاية ماتنزلي الجزء التالت ونعملو وبكرة ننام ونشبع نوم ان شاء الله ههههههههه انت اعملي الحليب السخن لبناتك علشان ينامو بدري هههههه ربنا يحفضهم ويخليهم ليكي ولابوهم.يسلمو .
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 1:08 am

يا جماعه معلش انا عندي خبر مش هيبسطكو بس دي امانه ولازم اوصلها ريهام بتعتزر عن تنزيل الجزء التالت من الفستان لان زياد ابنها تعبان وحرارتو مرتفعه وبتقول لو الحراره نزلت هتنزل الجز الثالث الصبح ونسالكم الدعاء له بالشفاء والعافيه اختكم ف الله ساره
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 1:20 am

هو فين يا حبيبتي الجزء التات فين ههههههههه لسه مانزلتو الاستادة ريمو او يمكن تكون نزلتو عندك ايوة قولي كده احنا نروح ننام وانت تشتغلي لوحدك او معاكي دودي طيب ماشي.عموما الف سلامة لابنها زياد ماانت بقيتي من العيلة لما قريت اسم ريهام قلت مين ريهام دي مافيش اي واحدة معانا اسمها كده وبعدين عرفت انها الاستادة ريمو طيب انا كمان النت عندي ضعيف ومش حتبان صورة الي عملته بكرة او بعده لما يشفي ابنها ان شاء الله وشكرا علي الخبر العاجل .هههههههههه.وقوليلها تروح تقعد جنب ابنها وتعملو كمادات مية بارده بدل ماتقعد معاكي علي النت هههههههههه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 1:33 am

الف سلامة لابنك يا حبيبتي ريمو وربنا يشفيه ويبعد عنه كل شر يارب اشفيه واحفضه يارب تصبحي علي خير حبيبتي ريمو وان شاء الله الصبح يكون كويس.
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 1:45 am

سلامة ابنك يا ريمو ربنا يشفيهولك يا رب ويشفى كل مرضى المسلمين امين يا رب العالمين
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 2:26 am

سماره نامت يا دودي اطلعي يلا علشان نشتغل هههههههههههههههه ونضحك عليها ماشي يا سماره انا اتوالس مع المشرفه ضدك؟
دي رايك يعني
ماشي ماشي والله لسبقاكي هنشوف بقي
رحيل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 9:53 am

نتمنى له الشفاء وترجع في اقرب
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 12:56 pm

صباح الخير يا سارة ايه لسه ماخلصتي الشغل هههههههه انا بهزر معاكو ماانتو بنات بلد واحدة مصر مصر مصر انا اشوفلي شلة من بلد تانية قريبة زي الجزائر هههههههه اسبقيني يا حبيبتي انا ورايا شغل النهاردة وبكرة بقالي مده بشتغل في فستان لبنت اختي ولسه ماخلصتو علشان قعادي وانتضاري للفستان الابيض خلصي يا اختي براحتك هههههه واتمنى يكون زياد ابن الاستادة ريمو كويس وحرارته انخفضت اتمني ليه الشفاء العاجل وترجع لينا المشرفة بتاعتنا بابتسامتها المعهودة .

lkio
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 2:15 pm

صباح الخير يا بنات اية مفيش اخبار لسة عن الجزء التالت يارب يكون زياد بقى بخير
كدة يا سمورتى مش عاوزة تصاحبينا وانا اللى معتبراكى اختنا وبعدين اية يعنى انك من المغرب كل العالم العربى بلد واحدة حتى لو كنتى منين برضو احنا بنحبك وانا والله بحب لمتنا ولو مكنتيش دخلتى معانا الورشة دى كنا هنحس ان فى حاجة كبيرة جدا ناقصانا متقوليش كدة لان ربنا هو اللى يعلم انتى اية بالنسبة لى
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 2:21 pm

اشكرك حبيبتي دودي وانا كمان بحبكو كتير وربنا يعلم قد ايه بس الي زعلني انه كان ممكن استادتنا الي كانت فاتحة النت وبتكلم الاخت سارة كان ممكن هي تعتدر يعني مش صعب دول بس كلمتين اسفة يا جماعة مش حقدر انزل الجزء التالت لان ابني مريض وبس الفكرة انها قاعدة تكلم واحدة تانية علشان توصل الخبر العاجل مش حلوة دي الي زعلتني وخليتني اكتب الكلام ده بس انتو حبيباتي ومش حسيبكم ابدا حتي لو زهقتو من صراحتي هههههههههه
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 2:29 pm

انا نزلت الجزء الثالث يا بنات يلا اتفضلو بس انا عاوزاكم تتانوا في الشغل مش مهم تخلصي بسرعه بس المهم تاخدي وقتك في الشغل علشان يطلع شكله حلو ومتقن بلاش استعجال في الشغل علشان يبقي مرتب

ورشة الفستان الابيض المنتظره

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» ارجوكم اريد ورشة هذا الفستان بالضبط وجزاكم الله خيرا
» البوليرو الابيض
» جمال الابيض والاسود
» ورشة طقم للمواليد
» استفسار كيف اعمل الفستان
صفحة 7 من اصل 21انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 21  الصفحة التالية