الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 2elbcd2
الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 4:50 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اخواتي حبيباتي في المنتدى منتدي دنيا الكروشيه النهارده وتحت طلب الاخت العزيزة نرفوتة الجميلة العسولة الي عاوزة تعمل البلوزة دي قلت نعملها مع بعض كلنا الي تحب تتسجل معانا اهلا وسهلا بيها تشرف .
حنبتدي بادن الله الاسبوع المقبل يوم السبت القادم ولي عاوزة تشارك تسيب بياناتها وعنوانها علشان نتصل بيها يوم الورشة ههههههههه وكمان لو ليها صورة وتكون حلوة ههههههههه ياله سارعو الى التسجيل قبل فوات الوقت وقبل اغلاق مكاتب التسجيل .

كاتب الموضوعرسالة
om ibetisam3

: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 HuR00377
انثى

الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 4:35 pm

بارك الله فيك ممكن اشارك معاكم انا عضوة جديدة واعشق الكروشيه لاكن بشويش علية مرسي مسبقا
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 4:55 pm

dff اهلا بيكي اختي ام ابتسام انت تنوري الورشة وماتخافيش دي بلوزة سهلة والكل ان شاء الله حيعرف يعملها بس لازم تركيز وبس والكل بعد مايعملها حيصير استاد هههههههه ان شاء الله لاقيني يوم السبت مع اول جزء بس اتمني الكل ينزل التطبيقات بتوعه مش عاوزة افضل لوحدي في الورشة وبس صور التطبيق بتاعي الي موجودين :rabbitdesa
om medo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 6:04 pm

البلوزه رووووعه
ورشه موفقه باذن الله
douda

: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 HuR00377
انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 7:26 pm

روععععععة ,الله يعطيك العافية
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 11:16 pm

اله يخليكي ام ميدو ويسلمك حبيبتي وشكرا لمرورك الجميل واتمني تكوني معانا في الورشة انت تنورينا 5874
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 11:18 pm

dff

الله يسلمك ويعافيكي اختي دودة القمورة وتسلمي لمرورك وياريت تشاركينا الورشة :ren41deer:
مروة سليمان

انثى
المزاج : رايق الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالجمعة مارس 25, 2011 1:13 am

اشكرك على الرد وان شاء الله هكون معاكى فى الورشة دى وتسلم ايدك مقدما اكيد هتطلع بلوزة روعة
حربيه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالجمعة مارس 25, 2011 1:31 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا عندي خلفيه عن الكروشيه بس مو كثير واريد اكون معكم بالورشه
ممكن اعرف مقدار الخيط ونوعه وكم مقاس السناره
الله يعطيكم العافيه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالجمعة مارس 25, 2011 3:05 pm

dff

اشكرك حبيبتي مروة وانت تنورينا زي ماسبق وقلتلك وايوة بادن الله حتطلع حلوة والكل حيعرف يعملها وافتكر بعد البلوزة دي الكل حيصير يعرف الكروشيه والبلوزات ومافيش اي خوف من اي موديل بادن الله يعني حنبقي اساتدة ههههههههههه :rabbitdesa
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالجمعة مارس 25, 2011 4:06 pm

dffاهلا بيكي اختي حربية انت نورتي الورشة بطلتك
بالنسبة للخيط اشتري 750 غرام والابرة حسب الخيط الي عندك لو رفيع او تخين الابرة بتمشي مع نوع الخيط وسمكه وبعدينماتخافيش هو بس تعدو امتحان السطر الاول وخلاص حتسهل عليكم وان شاء الله حنزلكم كل الشرح والصور الي حتمشو عليه ماتخافيش الورشة سهلة ياله جهزي الخيط ونتقابل بكرة بادن الله :ren41deer:
اميمة الأنصارى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالجمعة مارس 25, 2011 7:09 pm

الاخت الكريمه
البلوزه جميله تسلم ايديك وبنتى عاوزانى اعملها واحده وانا نفسى اكون معاكم ف الورشه

اميمة الانصارى

سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالجمعة مارس 25, 2011 9:46 pm

dff

اهلا وسهلا بيكي اختي الكريمة نورتي الورشة .
الله يسلمك اختي واكيد ولازم تعمليها لبنتك وتلبسها وتفرح بيها جهزي الخيط ومستناك بكرة ان شاء الله :ren41deer:
رضا فتحى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 8:25 am

ان شاء الله معاكم فى الورشة الجميلة
متى سنبدا
وجزاك الله عنا خيرا
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 9:31 am

dff

صباح الخير اختي رضا فتحي واهلا وسهلا بيكي في الورشة انت تنورينا
الورشة ياحبيبتي ابتديت انا نزلت اول السطور امبارح بالليل تحت اسم يابنات الورشة ابتدت ياله تعالوووووووووو شوفي التطبيق هناك بس لو في اي تعقيب او استفسار اكتبوه هنا . :rabbitdesa
dr.eman247

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 9:56 am

بالتوفيق باذن الله
النهردة السبت يعنى الورشة تبدأ من النهردة يا ترى هنشوف المساهمات امتى؟
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 10:17 am

dff

الورشة ابتدت فعلا ونزلت اول السطور امبارح بالليل تحت عنوان يابنات ورشة البلوزة بغرزة الانناسة ابتدت ياله تعالوووو واشكرك اختي علي مرورك انت تنورينا. 5874
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 2:26 pm

dff

+
----
-
الاخت الكريمة

انا بدات معاكى فى الورشة و منتظرة باقى العمل

اختي العزيزة اميمة الانصاري انت ماقريتي الي انا كتبته هناك ممنوع تكتبي في الصفحات هناك علشان دي بتاعت الشرح بس وتطبيقاتكم ودلوقتي انا كده اعمل ايه ههههههههههه لو كتبتو هناك مش حيلاقي اي شخص الشرح ولازم يدور عليه بين الصفحات صح.ومش عاوزة اطلب من الادارة تشيل الردود وانا مش حقدر اشيلها علشان انا عضوة زيي زيكم وده افضل.ارجوكم بلاش تكتبو هناك اكتبو هنا وانا ارد عليكم وعلي اي تساؤل ربنا يخليكم ويحفضكم.

وبعد شوية انزل باقي السطور بس ياريت لو كنت اختي اميمة نزلتي صور تطبيقك
مارى

مارى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 8:28 pm

مشكوووورة أختي

أم مزنة

أم مزنة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 8:49 pm

سؤال يا معلمتي مش مهم عدد السلاسل اول شي أو لازم مثلا يكون عدد زوجي ولا شو؟
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 9:36 pm

dff

تسلمي اختي ماري ومرورك اسعدني كتير

5874
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 9:40 pm

dff

حبيبتي ام مزنة حتي لو عملت 300 سلسلة المهم يطلع عندك العدد زوجي علشان يكون عدد المراوح في البداية كلها 10 والانناسات 10 المهم يكونو مع بعض مش ممكن نعمل 10 والمروحة 9 او العكس فهمتي حبيبتي ياله عاوزة اشوف تطبيقك lkio
أم مندر نائلة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 9:57 pm

:ي65بي6ب: شكراحبيبتي الله يعطيك ويجزيك الجنة der :5ي12ؤيؤ:
اميمة الأنصارى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 10:02 pm

الاخت الكريمه
شرحك رائع وبسيط جزاك الله كل الخير

اميمة الانصارى
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 10:08 pm

dff

اختي العزيزة ام مندر اشكرك وان شاء الله كلنا في الجنة مشكورة كتير اختي لمرورك الجميل. 5874
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 10:13 pm

dff

تسلمي اختي اميمة الانصاري انا عاملة في اعتباري ان في الي اول مرة بيعمل الشكل ده ولازم اشرح بالتفصيل والتبسيط كمان علشان كل عضوة تفهم وتعمله من غير اي خوف علشان انا كمان كنت كده اول مابشوف حاجة غريبة مابعرفهاش بتخض وببعد عنها بسرعة واتعلمت لوحدي من غير اي حد كل مرة اعمل حاجة وافكها والحمد الله ماشي الحال .اشكرك اختي وسعيدة كتير بكلامك وبمرورك. :ren41deer:

الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو
» اعلان عن ورشة بلوزة من اختياركم يابنات ادخلو وشوفو وووووووووووووووووو
» ورشة برنشو " مهاد " بغرزة الصدفة على طريقة اهل فلسطين
» الاعلان عن ورشة عمل الجاكيت الدائرة
» مين تشترك معايا ( ورشة البلوزة )
صفحة 4 من اصل 6انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية