الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 2elbcd2
الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 4:50 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اخواتي حبيباتي في المنتدى منتدي دنيا الكروشيه النهارده وتحت طلب الاخت العزيزة نرفوتة الجميلة العسولة الي عاوزة تعمل البلوزة دي قلت نعملها مع بعض كلنا الي تحب تتسجل معانا اهلا وسهلا بيها تشرف .
حنبتدي بادن الله الاسبوع المقبل يوم السبت القادم ولي عاوزة تشارك تسيب بياناتها وعنوانها علشان نتصل بيها يوم الورشة ههههههههه وكمان لو ليها صورة وتكون حلوة ههههههههه ياله سارعو الى التسجيل قبل فوات الوقت وقبل اغلاق مكاتب التسجيل .

كاتب الموضوعرسالة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 23, 2011 9:56 am

ايوة اختي فجر اكيد باترون ماهو انا كمان عيبي الكبير مابعرفش اشتغل من غير باترون هههههههه حتي لو في شرح وافي لازمني باترون حاضر حبيبتي وكمان بادن الله الشرح وافي وواضح lkio
arbalo

: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 HuR00377
انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 23, 2011 1:36 pm

انا انتظر يوم السبت بفارغ الصبر و شكرا لكي يابنوتة الدهبية و انت فعلا دهبية بمشاركتك الرائعة
كوثرعوران

كوثرعوران

انثى
العمل/الترفيه : معلمه
المزاج : رايق والحمدلله

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 23, 2011 7:21 pm

مرحبا كتيييييييييييييير حلوه البلوزه ما شاء الله عليكي وعلى النشاط الباهر إنتي عنجد يا سموره مميزه جدا الله يحميكي يا رب[/img]
narfout

narfout

: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 HuR00377
انثى
العمل/الترفيه : عاشقة الكروشيه
المزاج : رايق الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 23, 2011 9:01 pm

ربنا يبارك فيكي على جهدك ونشاطك
هههههههه انتظر يوم السبت بفارغ الصبر لما تبتدي بورشة البلوزة الحلوة
موفقة ان شاء الله
مروة سليمان

انثى
المزاج : رايق الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 23, 2011 10:31 pm

شكرا اختنا الغالية وان شاء الله هشترك معاكم فى الورشة بس ممكن اعرف اللى مطلوب منى بالتحديد واسفة اتحملينى لانى لسة مبتدئة وبتعلم الكروشية
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 23, 2011 11:13 pm

اشكرك حبيبتي اربالو علي كلامك الجميل واهلا وسهلا بيكي في الورشة تنورينا 5874
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 23, 2011 11:16 pm

مرحبا حبيبتي كوتر تسلميلي علي الكلام الجميل يا سكرة الورشة دي عملتها تحت طلب الاخت نرفوتة ولو تحب اي اخت اي شئ انا تحت امرها وان شاء الله نعمل حاجات تانية وجديدة بس انتو شدو حيلكم وخلصو بسرعة مش تسيبوني لوحدي هههههههه qw144
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 23, 2011 11:18 pm

اهلا حبيبتي نرفوتة الحلوة السكرة ايوة ان شاء الله يوم السبت بس اتمني مايعملها بي النت ويفصل ههههههههههه الورشة دي علشانك انت لانك انت الي طلبت البلوزة دي وقلت اعملهالك ورشة ويشاركنا اخواتنا في المنتدى الجميل ده ياله شدي حيلك وعاوزاكي تنزلي كل حاجة تعمليها معايا يعني كل التطبيق الي تعمليه ياله موعدنا قرب بادن الله يوم السبت lkio
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 23, 2011 11:22 pm

اهلا بيكي اختي مروة في المنتدى وفي الورشة انت تنورينا لازم الصوف او الحرير والابرة وبس ههههههههههه وانك تكوني جاهزة يوم السبت اشتري خيط حرير او صوف 750 غرام وابرة حسب الخيط الي حتستعمليه وده المطلوب والبلوزة سهلة وان شاء الله تطبقيها صح وماتخافيش بالي طويل ومش حزعق عليكي لو ماعملتهاش صح هههههههههههه تسلمي اختي :rabbitdesa
sanaa2

sanaa2

انثى
المزاج : مرحة متفائلة

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 23, 2011 11:43 pm

تبارك الله عليك ا لحبيبة سمارة البلوزة رائعة ومشكورة اختي على الورشة
الله يجعل ليك هادا العمل في ميزان حسناتك
وانشاء الله قبليني معاك في الورشة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 23, 2011 11:48 pm

اوكي حبيبة انت مرحبا بيك علي العين والراس واي شئ بغيتيه انا هنا وشكرا حبيبة علي كل شئ :pig14
arbalo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 12:38 am

الله يخليه منورة بوجودك انت لي كلامك حلو و متنقي ما عليش كلامي شوية متلخبط انا حستناكي بفارغ الصبر مثل جميع الاخوات وشكرا على سرعة الاجابة على تدخلاتي
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 12:48 am

مافيش داعي للشكر يا اختي اربالو انت تنوري ورشتي بجد وان شاء الله انتضريني يوم السبت يمكن الصبح مش عارفة بس اكيد السبت وحتي انت كلامك متنقي وجميل وحلو تسلمي حبيبتي
arbalo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 12:53 am

تصدقي لو قلت لك انا حبيتك ولو ماكانش في احراج تبعثي لي عنوانك الالكروني على اميل بتاعي عايزة اتعرف عليك اكثر عشان انا من خلال كلامك استريحتلك لو كان مانع انسي الامر
arbalo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 1:07 am

ما عليش انا اسفة لكن كنت متعشيما خير عشان ماعنديش اصدقاء المهم كفاية انك بترد علي بخصوص الورشة اسفة مرة ثانية وشكرا على اهتمامك وتقديرك لنا
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 1:23 am

يا اختي انت متسرعة كده ليه اكتر مني انا ههههههههههه انا متسرعة بس انت ياساتر عليكي هههههههههه ابعتي ايميلك وانا اضيفك عندي او علي الفيس بوك اخنا اخوات مافيش داعي للكلام ده وانا سبق وكتبت ايميل بس مش عارفة في اي مكان ههههههههه
arbalo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 1:32 am

ما عليش ممكن لو سمحتي تكتبي انت اميلك وانا اضيفك عندي عشان ما ينفعش كل واحد يكتب لي انت فاهمة بقى وشكرا
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 1:37 am

اوكي حبيبتي وانا كمان مش عاوزة الحكاية دي عندي في ايميلي بس الاخت نرفوتة الحلوة ودي اختي وحبيبتي في الله بس ارجوكي ابعتيه علي رسالة خاصة وانا اضيفك عندي اوكي اختي اربالو ابعتيه في رسالة خاصة وانا اضيفك ماشي علشان اعرف ده من مين اوكي lkio
arbalo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 1:50 am

ماعليش ازاي اكتب رسالة خاصة
sanaa2

sanaa2

انثى
المزاج : مرحة متفائلة

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 2:14 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] اظن انك اتعلمتي يا arbalo
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 10:04 am

اشكرك اختي اربالو رسالتك وصلت ورديت عليها واضفتك عندي ونتمني نكون صديقات واخوات في الله ويسعدني التعرف عيلي اختي :rabbitdesa
متعب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 2:06 pm

:بب545: 10P
أم مزنة

أم مزنة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 2:37 pm

اسلام عليكم

حابه اشارك معك بس انا مبتدأه أخاف أدوخك معايه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 4:05 pm

dff

:4س54ي:

:يبيب1ي2ب1ي:
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 4:12 pm

dff

ولا يهمك اختي ام مزنة الورشة والبلوزة سهلة يكفي تعدي امتحان اول السطر وبعدين حتسهل عليكي وانا بالي طويل ماتخافيش حتي لو مبتدئة ان شاء الله تعمليها وتلبسيها .ياله مستنياك يوم السبت بادن الله :rabbitdesa

الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو
» اعلان عن ورشة بلوزة من اختياركم يابنات ادخلو وشوفو وووووووووووووووووو
» ورشة برنشو " مهاد " بغرزة الصدفة على طريقة اهل فلسطين
» الاعلان عن ورشة عمل الجاكيت الدائرة
» مين تشترك معايا ( ورشة البلوزة )
صفحة 3 من اصل 6انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية