الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 6 2elbcd2
الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 6 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6
كاتب الموضوعرسالة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 6 Empty
مُساهمةموضوع: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 6 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 4:50 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اخواتي حبيباتي في المنتدى منتدي دنيا الكروشيه النهارده وتحت طلب الاخت العزيزة نرفوتة الجميلة العسولة الي عاوزة تعمل البلوزة دي قلت نعملها مع بعض كلنا الي تحب تتسجل معانا اهلا وسهلا بيها تشرف .
حنبتدي بادن الله الاسبوع المقبل يوم السبت القادم ولي عاوزة تشارك تسيب بياناتها وعنوانها علشان نتصل بيها يوم الورشة ههههههههه وكمان لو ليها صورة وتكون حلوة ههههههههه ياله سارعو الى التسجيل قبل فوات الوقت وقبل اغلاق مكاتب التسجيل .

كاتب الموضوعرسالة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 6 Empty
مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 6 I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 12:53 am

dff

اشكرك اختي ولو في اي استفسار لما تكوني حتعمليها انا تحت امرك رغم ان دي سهلة كتير وبسيطة في شغلها ومشكورة حبيبتي علي مرورك الجميل. 5874
ام نزار

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 6 I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 1:12 am

السلام عليكم كيفك اخت سماره الورشه كتير روعه ممكن اسجل معكم اسف لتاخير لاني كنت مشتركه بورشة الجاكيت مع دودي وخلصتها وهلا معي تنوره من ابداعي بدي اوقفها وبلش معكم
ازا ممكن رديلي خبر وازا كان لأ مومشكله بتقبلها بروح رياضيه ومرسي على الورشه الحلوه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 6 I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 8:55 am

dff

اهلا بيكي ام نزار انت تنوري الورشة وصاحبتها ممكن تبتدي معانا في اي وقت انا لسه منزلة الشرح بس من يومين بس البنات ماشاء الله عليهم بيشتغلو بهمة ونشاط قربو يخلصو الجزء الاول وده يمكن من جمال البلوزة وحلاوتها
ياله اختي ام نزار اشتغلي وكل ماتخلصي نزلي تطبيقك علشان الكل يشوفه وملبوس الهنا مسبقا :ren41deer:
أم صابر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 6 I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 10:16 am

السلام عليكم
أختي سمارة أنا صورت الشغل والبلوزة مش واسعة كتير بس حاسة إنها علي كويسة شو رأيك أبدأ أزيد بعد هيك الأربع سلاسل لإني لو نقصت عدد الأناناسات مش هتبان حلوة هم بس ثمانية
على كل الأحوال أنا صورت قدر ما أستطيع ومستنية منك رد وشكراً كتييييييير على تعبك

سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 6 I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 10:23 am

dff

ماشاء الله حلوة حبيبتي ملبوس الهنا مسبقا هي حلوة انت الخيط عندك رفيع مش كده وبتشتغليه بابرة رقم اكبر ايوة حلوة كده لو تحبي تزيديهم او لا مش مشكلة مادامت البلوزة قيستيها وطلعت علي قدك شغلك حلو تسلم ايديكي اختي ام صابر .ياله كملي الاسطر الي نزلتها امبارح بالليل ومستني تطبيقك المساء علشان تطلعي الاكمام ونكمل الجزء . ؤر45
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 6 I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 10:28 am

dff

حبيبتي ام صابر ارجوكي نزلي الصور بتاعتك في الموضوع التاني بتاع الورشة هنا بس الاعلان انا كنت حعملها بس الصلاحية دي للمشرفات انت اعمليها لو سمحتي ابعتيهم من جديد للورشة علشان باقي العضوات يشوفو تطبيقك وسط تطبيقاتهم واشكرك حبيبتي حتعبك معايا
أم مزنة

أم مزنة

: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 6 HuR00377
انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 6 I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 4:47 pm

بس عندي سؤال أنتي قلتي أعمل عمود بلفتين على أول عمود و أعمل 8 أعمدة بلفتين وسط المروحه
و بعدين أعمل عمود بلفتين على أول عمود من الثلاث الأخيرة
يعني مش أعمل العمود بلفتين على أخر عمود بلفتين من الأعمده الأخيره؟
nidalali

: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 6 HuR00377
انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 6 I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 6:42 pm

السلام عليكم
عندي سوال لوسمحتي انا نفذت بلوزة وجاكيت من المجلات وكلما انفذهم يطلع القياس صغير يعني يناسبني لاني رفيعة بس لايناسب مقاس اخواتي رغم اني ابدا السلسة على مقاسهم واضع زيادة ومع ذلك تطلع على مقاسي هل هناك طريقة اضبط بها القياس مثل مانفعل مع القماش
ودمتي سالمة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 6 I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 7:58 pm

أم مزنة كتب:
بس عندي سؤال أنتي قلتي أعمل عمود بلفتين على أول عمود و أعمل 8 أعمدة بلفتين وسط المروحه
و بعدين أعمل عمود بلفتين على أول عمود من الثلاث الأخيرة
يعني مش أعمل العمود بلفتين على أخر عمود بلفتين من الأعمده الأخيره؟

dff

حبيبتي ام مخزنة ايوة الي قلته صح تعملي اول عمود بلفتين علي تالت عمود فوقه تشبكي عليه وتعملي التماني اعمدة بلفتين في الوسط والعمود الاخير اعمليه فوق العمود الرابع هما ستة اعمدة في المروحة مش كده نسيب الاتنين الاولين والاتنين الاخيرين ونشتغل بس علي العمود رقم 3 والعمود رقم 4 كده افتكر مفهوم يالع كملي السطر بالتوفيق حبيبتي.
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 6 I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 8:02 pm

nidalali كتب:
السلام عليكم
عندي سوال لوسمحتي انا نفذت بلوزة وجاكيت من المجلات وكلما انفذهم يطلع القياس صغير يعني يناسبني لاني رفيعة بس لايناسب مقاس اخواتي رغم اني ابدا السلسة على مقاسهم واضع زيادة ومع ذلك تطلع على مقاسي هل هناك طريقة اضبط بها القياس مثل مانفعل مع القماش
ودمتي سالمة

dff

مساء الخير اختي نيدالالي لو كل مرة بتعملي المقاس علي اخواتك ودول ماشاء الله وبيطلع علي قدك تبقي انت بتشدي الخيط زيادة وانت بتشتغلي يعني بتعملي الغرزة ضيقة كتير حاولي تعملي مقاس اكبر من اخواتك يمكن يضبط وبالتوفيق اختي
فاتن كروشيه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 6 I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 10:12 pm

5874 شكرا لك اختي سمارة علي كل ماتبدلينه في المنتدى انت والله رائعة وشرحك بسيط ورائع حتي الحاجات الصعبة بتسهليها شكرا شكرا شكرا انا كنت في سفر ولسه راجعة وقلت اشوف ايه الي حصل في المنتدى ولقيتك ماشاء الله في يومين خلصتي الجزء الاكبر يعني مش فاضل كتير علي نهاية الاسبوع يكونو البنات لبسو البلوزة لو استمريتو علي كده اتمني لكم التوفيق وكنت اتمني اكون معاكم بس لسه عندي شغل وسفر ربنا معاكم ومعاكي اختي سمارة.

:ثف5ثفثف: :صثف4ثفث:

:ثف6ثفث: :ثفثقف:
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 6 I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 11:16 pm

dff

اهلا حبيبتي فاتن فينك من زمان وحمد الله علي السلامة نورتي المنتدى واسفة لسه مابعتلك الباترون اسفة كتير بس ان شاء الله لما تستقري وتعوزيه ابعتولك وابتدي كمان معاكي انت بس تامري يا قمر ومشكور كتير علي كلامك الجميل ربنا يكرمك ويحفضك وشكرا ليكي اختي علي مرورك الجميل والراقي تسلمي

5874 5874 5874
سارة الجزائرية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 6 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 29, 2011 11:01 am

بسم الله الرحمان الرحيم مند مدة وانا ابحث عن بترون بلوزة واليوم وجدت ورشة انشاء الله انا معك شكرا

الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو
» اعلان عن ورشة بلوزة من اختياركم يابنات ادخلو وشوفو وووووووووووووووووو
» ورشة برنشو " مهاد " بغرزة الصدفة على طريقة اهل فلسطين
» الاعلان عن ورشة عمل الجاكيت الدائرة
» مين تشترك معايا ( ورشة البلوزة )
صفحة 6 من اصل 6انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6