الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 2elbcd2
الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 4:50 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اخواتي حبيباتي في المنتدى منتدي دنيا الكروشيه النهارده وتحت طلب الاخت العزيزة نرفوتة الجميلة العسولة الي عاوزة تعمل البلوزة دي قلت نعملها مع بعض كلنا الي تحب تتسجل معانا اهلا وسهلا بيها تشرف .
حنبتدي بادن الله الاسبوع المقبل يوم السبت القادم ولي عاوزة تشارك تسيب بياناتها وعنوانها علشان نتصل بيها يوم الورشة ههههههههه وكمان لو ليها صورة وتكون حلوة ههههههههه ياله سارعو الى التسجيل قبل فوات الوقت وقبل اغلاق مكاتب التسجيل .

كاتب الموضوعرسالة
فاتي1

: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 HuR00377
انثى

الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 11:39 pm

هلا بالاقمر انا ودي اشترك معاكم بس تحمليني شوي لاني صاري كم شهر متعلمه فن الكروشيه
مع تحياتي بارك الله فيك
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالسبت مارس 26, 2011 11:42 pm

dff

اهلا وسهلا فيكي اختي فاتي انت تنوري الورشة روحي علي موضوع يابنات الورشة ابتدت تعالووو وانت تلاقي الشرح والتطبيق وده سهل كتير لما حتبدئي حتقولي انه سهل ياله روحي ولما تخلصي نزلي تطبيقك هناك ماشي حبيبتي وماتخافيش انا بالي طويل رغم انك مش حتساليني كل شئ سهل وواضح بالتوفيق حبيبتي
توتة بنفسجية

توتة بنفسجية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 12:49 am

صباح الخيراااااات الله يعطيكي العافية حبيبة قلبي
وجزاكِ الله خيرا
اريد الاشتراك معاكِ في الورشة ياقمر
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 2:52 am

dff

اهلا بيكي حبيبتي توتة انت تنوري الورشة انا بدات امبارح بالليل في السطور الاولى وده تحت عنوان يابنات الورشة ابتدتت دوري عليها وانت تلاقيها والشرح موجود هناك وده سهل كتير وممكن تطبقيه في يوم واحد ياله روحي واعملي التطبيق ونزليه علشان اشوفه وبالتوفيق حبيبتي. :5ي12ؤيؤ:
مروة سليمان

: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 HuR00377
انثى
المزاج : رايق الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 8:40 am

ؤر45 بس اختى الغالية انا بدات اشتغل وبعد ما خلصت السطر الخامس زى ما تكرمتى وشرحتى شوفت شغلك وشغل الاخوات لقيت اختلاف عن الشرح يعنى انتى قولتى ان العشر اعمدة بتبدا من اول عمود بلفتين من السطر السابق بس فى الشغل لقيت ان الاعمدة بتبدا من تالت عمود من السطر السابق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واضطريت اعيد السطر الخامس تانى عشان يتوافق مع شغلك ارجو الايضاح اما تانى مشكلة فهى انى فى نهاية كل سطر بيكون فيه فراغ بين اخر مروحة واول مروحة مفيش بينهم رابط ممكن تنزلى صورة لاخر واول جزء من السطر مع بعض انا اسفة للاطالة وان شاء الله هنزل التطبيق :ص3353:
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 8:57 am

dff

صباح الخير اختي مروة انا ماقلتش من اول العواميد ده السطر الي بعد كده الي بنبدا العواميد من اول عمود بلفتين العشرة دول بنبداهم من تالت عمود بلفتين يعني بنسيب العمود الاول والتاني ونعمل العمود ده علي التالت ونمشي بالعواميد التماني وسط السلسلة ونعمل اخر عمود يعني العاشر علي العمود الاول من العواميد التلاتة الاخيرة يعني العواميد رقم 1 و2 و5و6 مابنعملش عليهم اي عواميد بس علي العمود ابو لفتين رقم 3و4 بس دول احسبي وشوفي كويس السطر الي بعد كده بتبتدي العواميد من اول عمود بنعملو فوق العمود الاول ونمشي كده لغاية اخر عمود من العواميد العشرة ودي الصورة كمان علشان تفهمي التطبيق انا شارحة كويس

456

الصورة دي الي انت بتتكلمي عليها بصيلها كويس شايفة العمود بيبتدي من اي عمود علي التالت مش الاول والشكل الي فوق بيبين السطر الي بعد كده الي كله عواميد
كملي ونزلي تطبيقك
بالتوفيق اختي لو في اي استفسار انا هنا
مروة سليمان

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 9:53 am

:pig14
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 10:58 am

dff

حبيبتي مروة انت تامري لو اي حاجة تانية مش مفهومة اكتبي لو كنت موجودة حرد عليكي باسرع مايكون تسلمي ياله اشتغلي ماعندناش وقت نضيعه.
اميمة الأنصارى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 12:28 pm

الاخت الكريمه
نحن متشوقون لإكمال البلوزه وكل سطر بعمله بتظهر حلاوتها اكتر بس انا مش عارفه انزل التطبيق

مع حبى ودعواتى لك

اميمه الانصارى
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 12:35 pm

dff

اختي اميمة لو اخدت للعمل صورة ابعتيهالي رسالة خاصة او ابعتيلي ايميلك وانا اضيفك عندي وبكده ممكن تبعتيهالي لما تفتحي النت او في رسالة علي ايميلي وانا انزل التطبيق بتاعك انت بس تامري وعلينا التنفيد ايوة هي بتحلو ولسه حتحلو لما المروحة تخلف ويصير عندها عيال هههههههههههههههه
اميمة الأنصارى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 6:20 pm

الاخت الكريمه

اشكرك على اهتمامك ونفسى نكمل اسرع من كده علشان بنتى بتقولى انت بطيئه
اما بالنسبه للايميل فهو [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
nidalali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 6:58 pm

شكررا على البلوزة
وياريت تضعين الباترون حتى لو بعد ماتكمل الورشة
elkarima

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 7:19 pm

سمووووووووورة أنا فكيت العمل و سأبدأ من جديد
هناك خطأ فادح البلوزة ملخبطة
لا تنطبق على بعضها أي الدائرة معوجة
لم أنتبه حتى نزلت الصور
lkio
اميمة الأنصارى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 7:25 pm

الاخت الكريمه

احنا منتظرين نكمل البلوزه والا النهارده اجازه
narfout

narfout

انثى
العمل/الترفيه : عاشقة الكروشيه

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 8:36 pm

ايه سمورتي بتقولي ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ والله البلوزة بتاعتك زي الفل ومن غير اخطاء هههههه انا فكيتها واشتغلتها يجي 3 مرات ههههههه ربنا يبارك فيكي يا سكرة ههههههههه
بنت حلال اديكي جيتي كنت مستنياكي ههه تحليلي المشكلة في البلوزة هههه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 8:59 pm

dff

اختي الكريمة ايوة في التطبيق بتاعك باين العوج ياله اشتغلي ولما تعملي السطر التاني حاولي تشوفي اول البداية مع اخر النهاية وتلزقيهم مع بعض علشان يطلعو كويسين بالتوفيق حبيبتي اما غير كده شغلك حلو واللون حلو تسلمي
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 9:01 pm

dff

اختي نيدالالي انا فعلا نزلت الباترون بس في الورشة علشان يشتغلو بيه ومشكورة لمرورك
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 9:04 pm

dff

اميمة حبيبتي ايه انت خلصت الشرح الي نزلته ولا ايه انا اضفتك عندي بس ده ياهو وانا عندي ميسانجير لو عندك فيس بوك احسن ابعتيه علي الفيسوانا انزلك التطبيق.بكرة اكمل الباقي او النهارده بالليل اوكي حبيبتي.
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 9:08 pm

dff

حبيبتي ميرفت ايوة اديني جيت وحلينا المشكلة والحمد الله شكلك ماشية مع الباترون تمام وحتخلصي قبل الكل ماشاء الله عليكي تسلميلي تلميدة مجتهدة ربنا يبارك فيكي
بسمة زهرة

بسمة زهرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 10:23 pm

سمورة رائع وصورة مثلك رائع جدا واضحة وان شاء الله بمزد انتهاء ل في يدي وانت تعرفي ايضا وان شاء الله ابدا بها
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 10:44 pm

dff

اهلا حبيبتي بسمة اهلا بيكي في الورشة في اي وقت انت تنوريني والله عارفة ومش مشكلة لما تخلصي اعمليها الشرح موجود والتطبيق كمان وانا كمان موجودة انت تامري ربنا معاكي حبيبتي.
أم صابر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 10:54 pm

[center]حبيبتي سمارة أنا رجعت كتبت مرة تانية مش عارفة وين راح الي كتبته المهم أنا آسفة ما كنت معكم اليوم لظروف
بس أنا مش فاهمة وين تقصدي عندي الغلط بأي سطر
وبصراحة أنا قست الشغل على نفسي ولقيته واسع شوي لإني رفيعة مش عارفة أفك ولا اكمل وإذا عاوزاني أفك أرجوكي توضحيلي أي سطر ووين الأربع سلالسل معلش تحمليني بس قبل ما أكمل الشغل علشان أرجع ألحق معاكم
وكتيييييير مشكورة على مجهودك الرائع
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 11:14 pm

dff

اختي ام صابر لو الشغل واسع عليكي يعني البوزة حتطلع واسعة كتير لو تحبي تفكي وتعمليها من جديد وتنقصي عدد الوحدات اتنين مش عارفة انت عندك كام وحدة .والغلط انا لقيت في الصور بتاعك انك مش عاملة الاربع سلاسل بتوع الفارق بين المروحة والانناسة يعني لما نخلص العمود بلفتين الاخير بنعمل اربع سلسلات ونروح نعمل مروحة ده مش باين عندك .صوري التطبيق كله ووريهولي لو تحبي انا منتضراكي
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 11:24 pm

ما عليش سؤال تاني
هو انا ابتديت بـ 8 غرز حشو
ودلوقتي بتقولي نروح للسلسلة 6
طيب مش هاعمل حشو على 8
والا منزلقة
كيف راح انتقل
وعذرا لكثرة اسئلتي
جزاكِ الله خيرا

dff

اختي توتة بنفسجة انا بردعلي سؤالك هنا ده مكان الاسئلة لو سمحتي

انت لما خلصتي السطر السابق وعملتي غرزة منزلقة بتعملي كمان علي الغرز الباقية غرزة منزلقة علي كل غرزة لغاية ماتوصلي للست سلاسل مفهوم كده وندخل وسط السلسة الستة ونعمل تلات سلسلات كاول عمود ده الي بتكلم عنه الغرز التماني خلاص انتهت مهمتهم مالهومشي اي فايدة بعد السطر السابق كده مفهوم الو في اي سؤال ارجوكي اكتبيه هنا اوكي حبيبتي
nidalali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى   الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى - صفحة 5 I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 12:50 am

شكرررررررا جزيلا
عندما دخلت الورشة وجدت الباترون واستنسخت الشرح ايضا لان شرحك جدا واضح وسهل وان شاء اللة انفذها يوما ما
وبارك الله فيك

الاعلان عن ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ياله ادخلو وتسجلو يابنات المنتدى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» يابنات ورشة البلوزة بغرزة الاناناسة ابتدتتتتتتتتت ياله تعالوووووووووو
» اعلان عن ورشة بلوزة من اختياركم يابنات ادخلو وشوفو وووووووووووووووووو
» ورشة برنشو " مهاد " بغرزة الصدفة على طريقة اهل فلسطين
» الاعلان عن ورشة عمل الجاكيت الدائرة
» مين تشترك معايا ( ورشة البلوزة )
صفحة 5 من اصل 6انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية