ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 2elbcd2
ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

ورشة الفستان الابيض المنتظره

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ريموزيودي

انثى

ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 Empty
مُساهمةموضوع: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 09, 2011 9:44 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم يا حلوات عاملين ايه واخباركم ايه

اسفه لتاخير الورشه لكن لظروف شخصيه اعذروني

يلا يا حلوات علشان هنبدا بعد اسبوع نجهز الخيوط ونفضي نفسنا

ده الفستان اللي هنعمله

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وهاد هو تنفيذي للموديل

راح نحتاج للخيوط يا بنات اللي رفيعه راح نحتاج كيلو كامل اللي مقاسها ازيد من 14 او اللي هو 44 تقريبا معرفش 14 بيكون موازيه كام الصراحه هتكون محتاجه كيلو و200 جرام
اللي مقاسها ازيد من 18 هتحتاج 2 كيلو الا حاجات بسيطه

اما بالنسبه لنوع الخيوط فا ممكن ننفذه بكذا نوع لو زيي انا انا عملاه بقطن سميك
انما ممكن حرير هيكون حلو كمان او قطن برليه وهتشتغلي بفتلتين علي بعض
المهم يلا نشوف مين هيشترك معانا ونجهز الخيوط

كاتب الموضوعرسالة
ساره مازن

انثى
العمل/الترفيه : اشغال كروشيه
المزاج : راضيه بقضاء الله وقدره

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 02, 2011 1:39 am

سمارة المغربية كتب:
مش قلتلك يا حبيبتي يا سارة ان الفستان بتاعك بتاع الحوامل هههههههه انت نسيتي ياله فكي واعليه من تاني ههههههه ولا سيبيه مين عارف تلبسيه ان شاء الله وانت حامل ايوة بادن الله حبيبتي تلبسيه السنة دي وانت حامل وعقبالي انا كمان ههههههههههه

حوامل ؟؟ هئ هئ هئ هئ
كوثرعوران

كوثرعوران

انثى
العمل/الترفيه : معلمه
المزاج : رايق والحمدلله

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 02, 2011 2:45 pm

سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 02, 2011 4:39 pm

ايوة حبيبتي حوامل ياله فكيه قبل ماتكملي وتلاقي نفسك في فستان واسع من فوق ههههههههه فكي قبل ماتنزل الجزؤ الخامس ياله يا حبيبتي اسمعي الكلام هههههههههه
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 02, 2011 5:21 pm

ايه يا سموره كل ده مخلصايش
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 02, 2011 5:29 pm

دودي حبيبتي خدي بالك انه انشاء الله انتي بعد الجزء الخامس هتشتغلي الجزء الثامن والاخير علي طول السادس والسابع انتي مش هتعمليهم لانه انتي عاوزاه قصير واي حد عاوزه قصير يكون نفس الشي
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 02, 2011 6:29 pm

سمارة المغربية كتب:
ايوة حبيبتي حوامل ياله فكيه قبل ماتكملي وتلاقي نفسك في فستان واسع من فوق ههههههههه فكي قبل ماتنزل الجزؤ الخامس ياله يا حبيبتي اسمعي الكلام هههههههههه

والله ياسماره منا فكاه وديني وما عبد منا فكاه علي جثتي ههههههههههههههههههه
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى
العمل/الترفيه : مدرسة
المزاج : الحمد لله على السراء والضراء

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 02, 2011 8:24 pm

ريمو كويس ان انتى فاكرة ان انا بتاعى قصير بس انا عاوزاكو تشدو حيلكو معلش لان كدة هنتاخر جدا وانا لسة هستنى كمان جزئين عقبال ما يعملوهم كدة هيطول اوى وانا مستعجلة فياريت تشدو حيلكو شوية اوتنزلى انتى الشرح يا ريمو واللى يخلص يوريكى شغلو
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 02, 2011 9:01 pm

انا معاكي يا دودي احنا متاخرين قوي ياريت تنزلي يا ريمو الشرح واللي يخلص يوريكي كدا
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 02, 2011 9:45 pm

انا مش بنسي حاجه يا دودي يا قمريا ان شاء الله احتمال 90% انزل الجزء الخامس النهارده

ودودي حبيبتي هنتكلم علي الماسنجر مش هخليكي تنتظري كل ده علشان ممكن الشرح يطول متقلقيش
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 02, 2011 10:48 pm

ايوة اديني بشتغل بسناني وايدي بس كنت بعمل حاجة تانية اتاخرت فيها.ودلوقتي خلاص انت كملي حبيبتي كل الاجزاء ولا يهمك انا معاكم وحنزلهولك ان شاء الله والله شغالة حبيبتي وبكرة ان شاء الله انزلك الجزء الرابع والخامس بادن الله ياله كملي .وكمان البنت دودي وصلت للدزء الاخير هههههههه ياسلام بتشتغل من ورانا ولا ايه هههههههه وكمان عاوزاه قصير ايوة يا اختي قصير ههههههههههه ياله حبيبتي دودي ملبوس الهنا .
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 02, 2011 10:50 pm

طيب يا حبيبتي سارة بلاش تفكيه بس ده بتاع حوامل ههههههههه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 02, 2011 10:52 pm

ايوة يابنات انتو مسروعين ليه ماهو نفس الجزء بيتعاد اعمليه لوحدك يا دودي ياله ورينا شطارتك يا حلوة هههههههههه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 02, 2011 10:58 pm

نزلي يا حبيبتي ريمو كل الورشة ونخلص من النق عليكي هههههههههه
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 12:21 am

يلا يا بنات الجزء الخامس نزل
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 12:21 am

يلا يا بنات الجزء الخامس نزل
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 12:48 am

تسلمي استادتنا الجميلة ريمو الشرح مفهوم ربنا يخليكي ياله يادودي وسارة اهي نزلته ومش حتستني الي تستني لغاية ماتنزلو ياله اشتغلو وخلصو وانا علي مهلي اعمله بروقانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 1:07 am

سمارة المغربية كتب:
تسلمي استادتنا الجميلة ريمو الشرح مفهوم ربنا يخليكي ياله يادودي وسارة اهي نزلته ومش حتستني الي تستني لغاية ماتنزلو ياله اشتغلو وخلصو وانا علي مهلي اعمله بروقانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

استسلمتي بدري كنتي عوزاكي معانا ف المنافسه دي يا سمورتي ههههههههههههههههه بجد الفستان متعب جداااااااااااااااااااااا
انا بجد ياريمو برفعلك القبعه علي انك عملتي الفسيتان ده بجد انا هقوم انام علشان تعبانه هههههههههههههههههه بكره اكمل بقي وعليكي خير يا سمورتي
اللؤلؤ ة

اللؤلؤ ة

انثى
المزاج : متفائلة

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 3:29 am

استازتي ريمو لكي كل الشكر وانا كملت السطرين بعد ما اخدت الصورة
ميرسي اختي سمارة واختي سارهعلى رئيكم الجميل
بس انا نحفت بزيادة من كتر ما بعمل استعدادي للدخول ويكم السباق
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 9:35 am

اللؤلؤ ة كتب:
استازتي ريمو لكي كل الشكر وانا كملت السطرين بعد ما اخدت الصورة
ميرسي اختي سمارة واختي سارهعلى رئيكم الجميل
بس انا نحفت بزيادة من كتر ما بعمل استعدادي للدخول ويكم السباق

هههههههههههههههههههههههه يا بختك ياريتني متلك ههههههههههه يلا حبيبتي كملي يلا الجزء الخامس نزلته وبس تخلصي بعتيلي اياه كالعاده بنزله انا
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 9:36 am

وديري بالك احسن تختفي بعد هايك من كتر المسابقه ههههههههههههههههههههه
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى
العمل/الترفيه : مدرسة
المزاج : الحمد لله على السراء والضراء

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 9:32 pm

الله يخنيكى يا سمورتى بس انتى على طول ظالمانى كدة انا يا بنتى لسة معاكو فى الجزء الرابع ومبداتش حتى فى الخامس دى ريمو بتقولى انى اقف لحد الخامس و بعد كدة اشتغل الجزء الثامن على طول لانى كنت عاوزة انفذ الموديل بس على قصير اذواق بقى متحرمش منك يا سمورتى وسلامى لريمو وسارة وكل بنات المشتركين فى الورشة ولؤلؤة كمان كنت هنساها ههههههههه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 10:02 pm

[img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][/img]
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 10:06 pm

اسفة حبايبي حاولت اصغر الصورة بس طلعت كده وده اصغر مقاس في لي مكتوب هناك يعني اصغر رقم ياله قولولي ايه رايكم وبرضه حلحق عليكم ان شاء الله ههههههه تسلميلي حبيبتي دودي ايوة هي اذواق اكيد كل واحد ولي بيحب بس شكل الفستان قصير حيكون حلو مبروك عليكي وتتهني بيه يارب.
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 10:07 pm

وكمان الصورة اول ماوصلت راحت مش عارفة ليه بيحصلي كده ههههههههه حبعتها تاني استنوني
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشة الفستان الابيض المنتظره    ورشة الفستان الابيض المنتظره  - صفحة 14 I_icon_minitimeالخميس مارس 03, 2011 10:11 pm

[img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][/img]

ورشة الفستان الابيض المنتظره

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» ارجوكم اريد ورشة هذا الفستان بالضبط وجزاكم الله خيرا
» البوليرو الابيض
» جمال الابيض والاسود
» ورشة طقم للمواليد
» استفسار كيف اعمل الفستان
صفحة 14 من اصل 21انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21  الصفحة التالية