( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 2elbcd2
 ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ساره مازن

انثى
العمل/الترفيه : اشغال كروشيه
المزاج : راضيه بقضاء الله وقدره

( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 Empty
مُساهمةموضوع: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 01, 2011 1:59 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بسم الله الرحمن الرحيم
نبدا علي بركت الله شرح الجيبه وارجوكم يا بنات عاوزه تركيز والتزاااااااااااااااااااااااااااااام تام يلا صلو بينا علي النبي العدنا ونبدا

دي الجيبه

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ودي الباترون اللي اشتغلت عليه

ودي تطبيقي للجيبه

نبدا علي بركت الله صلو بينا علي النبي العدنا اولا ف البدايه اوصيكم بالتركيز والانضبام بالشرح علشان ميحصلش لخبطه وتفكي لان الغلط ف السطر الاول هيبوظ الشغل كلو يعني اول سطر بحساباتو هوه اساس الجيبه

السطر الاول
بسم الله هتخدي سلسله بمقاس وسطك شرط ان عدد السلاسل دي يقبل القسمه علي 2 وبعد كدا الناتج برضو يقبل القسمه علي 2
وناتج القسمه التاني هتطرحي منو 14 وتطرحي من ال14 دول واحد دي الحسابات الاساسيه للجيبه وهتتوضح اكتر مع الشرح

طبعا كل وحده مختلفه ف مقاس وسطها انا هفرض مثلا اني هشتغل علي وسط مقاسو طلع معايا 180 سلسله حساباتو هتكون كالتالي
180\2=90
90\2=45
45-14=31
31-1=30
هنوضح بقي عملت عدد سلاسل بمقاس الوسط وطلع عندي 180 انا يا بنات بقول مثلا لان كل وحده ليها مقاس معين وعموما ال180 دي تلبس طلفه ست سنين او سبعه
بعد معملت عدد السلاسل بشرط انو يقبل القسمه علي 2 طلع معايا 180 قسمتهم90 قسمتهم برضو علي 2 طلع معايا 45 طرحت ال45 من 14 طلع معايا 31 اطرح منو 1 طلع الناتج معايا 30 و ال30 دي عدد الاعمده علي الجنبين وهنشوف اذاي
هتعملي بعد مختي المقاس بالسلاسل المطلوبه هتطلعي تلات سلاسل ارتفاع اول عمود بعدها اعمل 29 عمود علي 29 سلسله من السطر اللي تحت كدا بقي عندي 30 عمود اعمل سلسله واسيب سلسله علي السطر اللي تحتوعلي التلات سلسل اللي بعد كدا اعمل تلات عواميد اعمل سلسلتين واسيب سلسلتين تحت واعمل تلات عواميد ف التلات سلاسل اللي بعد كدا ثم اعمل سلسلتين ثم اسيب سلسلتين تحت واعمل تلات عواميد ثم اعمل سلسلتين واسيب سلسلتين واعمل تلات عولميد ثم سلسلتين واسيب سلسلتين واعمل تلات عواميد ثم اعمل سلسلتين واسيب سلسلتين وعمل تلات عواميد ثم سلسله وحده واترك سلسله برضو وحده علي السطر اللي تحت واعمل ال30 عمود
بعد كدا هتعملي 30 عمود تانينعلشان تكملي الدوران ونفس اللي انتي عملتيه قدام هتعمليه وراا هتكملي 30 عمود تاني ليصبح العدد عندك 60 عمود وتعملي التقسيمه الوسطانيه نفسها بعد ال30 عمود برضو وبعد متخلصيها تعملي 30 عمود ليصبح 60 عمود
انا بكرر لابد وان يكون عدد الاعمده متساويه ف الجنبين لازم لازم لازم اي خطا فيها هيبوظ الدنيا
ودي صورت السطر

انا هقف ف الشرح لحد كدا علشان البنات تظبط حساباتها اي حاجه واقفه قدامك انا موجوده اسالي علي طول وانا بالي طووووووووووووووووووووووووووووويل
وبكرر تاني مش هنزل اي جزء بعد ده الا لما اشوف التطبيقات والتفاعل معانا وكلنا نشجع بعض يا قمرات

عدل سابقا من قبل ساره مازن في الثلاثاء مارس 08, 2011 10:00 pm عدل 7 مرات

كاتب الموضوعرسالة
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 10:43 am

سمارة المغربية كتب:
ساره مازن كتب:
fagr gehad كتب:

عزيزتى ساره هم احنا لسه قدامنا كتيير عشان تنزلى الجزء المتبقى

بالاضافة الى ذلك عندى سؤال ممكن يكون غلس شوية هو ليه باقى الورش اللى فى المنتدى مش بنفس اللى احنا شغاليين بيها فى الورشة دى (عشان اطلع الجزء اللى عايزها بدور فى كل الصفحات وياريتنى عارفة اوصل اول افهم ) احتمال يكون العيب فى كل شى وارد

ولكى جزيل الشكر على سعة صدرك لى

شوفي يا حببتي كل واحد له طريقه ف شغلو يعني انا مثلا احب اجمع الورشه ف الاول وفي اصدقاء كدا برضو وبقوم بحجز المشاركات للشرح علشان اجمعها علشان البنات متتوهش التوهه اللي انتي بتقولي عليها وف ناس بتشرح علي فترات يعني اللي بيعمل الشرح هوه اللي بيكون مسؤل عنو مش المنتدي ايه الورش اللي انتي دورتي عليها ومش لاقيتيها؟؟؟؟؟ يارب تلاقيها ومفيش ورشه هنا ف المنتدي الا وكامله بس قلبي ف الصفحات كويس هتلاقيها

صباح الخير اختي سارة والاخت الكريمة الي سالت السؤال المهم ده فجر جهاد.
جواب السؤال مش هو الرد بتاعك يااختي سارة الجواب مش هو ان في واحدة بتحب ده وواحدة بتعمل كده وواحدة بتحب تشرح بالتقسيط الجواب الحقيقي هو ان في بس اتنين في المنتدى ده الي عندهم طريقة التفرد بالصفحة الاولي مش الكل يقدر يعملها زيك وزي الاخت ريمو استادتنا الكبيرة الي قالتلي انا حقلك ازاي تعملي الشرح في الصفحة الاولي وبس وماقلتليش وابتديت من غير مااعرف ورشتي علشان الادارة قالت لها ازاي تعمل بينهم وبين بعض وهي قالتلك وانفردتو انتو الاتنين بالموضوع ده وحصريا مافيش اي واحدة غيركم تقدر تعمل كده وافتكر دي مش غلطتكم دي غلطة الادارة الي مانزلتشي الموضوع ده والكل يستفيد منه كان ممكن تنزله تحت عنوان ( ازاي تنفردي بالشرح كله في الصفحة الاولى ) متلا زي كده .هو يا حبيبتي جهاد الموضوع ده مش بادينا يعني لو كنا نعرف زي الاخت سارة والاخت ريمو كنا نسيبكم تتوهو معانا وسط الصفحات اكيد لا مش ممكن انا نزلت الشرح وبطلب من كل واحدة ماتكتبشي في صفحة الشرح علشان البنات ماتوهشي وبقالي يومين بقول الكلام ده وماحدش قالي يابنت اعملي كده او اصنعي ده.
عموما شكرا للادارة وللاخت سارة بس جوابك اختي مش مضبوط لو اي حد قالنا نعمل ايه كنا عملنا زيك وتفردنا بالصفحة الاولى زيك برده.بس الورشة نزلت والشرح كمان والحمد الله البنات ماشيين وقربنا نخلص ومش محتاجين نعرف سر التفرد والحصرية دي.بس يمكن للي حيعمل ورشات بعد كده وفي بنات كتير حتعملها ان شاء الله واعندر للاطالة بس كان لازم اوضح الموضوع ده.
ان ماحدش قالنا زيكم ازاي ننفرد بالصفحة الاولى يعني مش احنا الي عاوزين كده.
واسفة لتدخلي بس ده هو الجواب علي سؤال الاخت فجر جهاد وشكرا ومش ان كل واحد لوه طريقة في شرحه.

اولا صباح الخير يا اختي سماره

ثانيا شرفتي ورشتي ونورتيني يا غاليه

ثالتا يا حببتي احب اوضحلك ان موضوح اني اجمع الورشه ف الصفحه الاولي ولا انفراح ليا ولا لريمو دي فعلا طريقه واسلوب ف الشرح ودي انا اقتبستها من الاخت ريمو لو تفتكري كان اول مشاركه ليا ف المنتدي ف الورش هيا ورشت الانجيري الاسود وريمو قالت فيها انها عملت تعديل علي المشاركات لتجميع الورشه ف الصفحه الاولي علشان البنات متتلخبطش والكلام ده مرحش سهوا عليا فلما جيت وعملت اول ورشه ليا وهيا ورشه شال الاناناسه نزلت اول شرح ليا عادي جدا زي اي مساهمه انزلها وتاني وتالت شرح كمان ولما سالت المشرفه العامه دودي اذاي اعمل تعديل علي المشاركات علشان اجمع الورشه ف الصفحه الاولي قالتلي مسنفعش لاني وقتها مكنتش مشرفه وجت ساسو مديرت المنتدي عملت ترشيح وطلبت مشرفات فرشحت نفسي والحمد لله قبلت وانتي كمان كنتي معايه فيها بس ومن هنا بدات اعدل ف المشاركات لو تلاحظي بتاعت شال الاناناسه وجمعت الورشه جيت استفدت من كدا ف ورشتي التانيه وهيه الجيبه دي عملت حجز للمشاركات عادي جدا زي اي مساهمه بتكتبيها وكتبت فيها محجوز للشرح ولما شرحت عملت تعديل عليها المقصود يا سماره اني لا انفرت ولا سالت اذاي الموضوع كلو استنتاج مش اكتر واللي مش عارف بيسال الاداره ماليها اي دخل بلقصه خالص انا اقتبست الفكره من ريمو ووالله ماسالتها عملت ايه القصد ان دي طريقت شغل يا سماره وكلنا اخوات ونعمل لله فقط لا للاداره ولا للتفرد والحصريه وعموما نورتي الورشه يا قمر
ومفيش اي حاجه للتوضيح يا غاليتي دام الله المحبه والمعروف

ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 11:17 am

معنديش رد والله يا سماره غير اني فعلا قلتلك علي الطريقه وابقي راجعي كلامي حتي لما قولتلي ده حاجه للمشرفين قلتلك لا مفيش حاجه مشرفين واعضاء ده لكل الناس

وقلتلك علي الطريقه هو مش سر حربي ولا هو انفراد اذا كنت انا اللي طلبتها منك انك تعمليها كده لاني فعلا بتوه في الصفحات اللي جوه ومبعرفش اطلع الشرح ومفيش اسهل منها يا حبيبتي وقولتها حتي كمان في ورشه الفستان الابيض

الطريقه ببساطه انك بتكتبي مشاركه محطوط فيها محجوز للشرح وتعملي كذا مشاركه ورا بعض وكل ما تحبي تعملي شرح هتدخلي علي كلمه تعديل من فوق اللي جمب اقتباس وتعملي التعديل اللي انتي عاوزاه وانتهي الموضوع علي كده

وشكرا جدااااااااااااااااا لكلامك ده
مهواش سر حربي انا محتفظه بيه لنفسي
مروة سليمان

:  ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 HuR00377
انثى
المزاج : رايق الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 12:15 pm

:بب545: صباح الخير استاذتى دة تط[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] لجزء من الجيبة قوليلى رايك فيه 5874
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 2:09 pm

dff

اولا شكرا اختي سارة مازن علي كلامك بس انا حبيبت اوضحلك ان ردك علي الاخت فجر مش صح لان ماحدش قال لاي واحدة من المنتدى انت تعملي ازاي علشان تطلع ورشتك زي ورشة سارة مازن او ورشة ريمو وده بس للتوضيح ومش بقصد اي شئ.بس كان ضروري اني اوضح للاخوات ان لو تاهو في الورشة مش بسببنا احنا وبس.
وتانيا للاخت العزيزة ريمو استادتنا هي وحسب الكلام الي دار بينا علي صفحات الاعلان بتاعي للورشة هي قالت ان لازم اعملها علي الصفحة الاولى لانها بتوه بين الصفحات وقلتلها انا معرفشي ازاي قالتلي ممكن تعمليها وده سهل قلتلها بس لازم اكون مشرفة قالتلي لا ممكن حتي لو عضوة عادية وبعدين ماقلتليش ازاي واستنيتها وبعد كده نزلت ورشتي ده الي حصل
والكلام الي قلته بس لتوضيح علشان الاخت سارة قالت في ناس بتحب تكتب في الصفحات وفي الي بتحب تشرح بشويش ده بس رد علي كلامها وربنا يخليكم لينا انتو والادارة احنا اخوة في الله وبنعمل ده للخير وبس ومشكورين علي الرد :ren41deer:
موره الاموره

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 2:23 pm

يعطيك الف الف عافيه
بس أنا كمبتدئه صعب علي التطبيق من خلال الصور والكلام
ياريت يكون في فيديوهات تعليميه نستطيع التطبيق من خلالها انا
وكثير من الصباياالمبتدئات
لاني ماعرف في البترونات مادرستها ومش عارفه كيف اطبقها
وياريت تفيديناوبكون لك شاكره اكيد
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 9:05 pm

مروة سليمان كتب:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] صباح الخير استاذتى دة تط[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] لجزء من الجيبة قوليلى رايك فيه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

جميل يا حببتي ما شاء الله يلا كملي
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 9:38 pm

موره الاموره كتب:
يعطيك الف الف عافيه
بس أنا كمبتدئه صعب علي التطبيق من خلال الصور والكلام
ياريت يكون في فيديوهات تعليميه نستطيع التطبيق من خلالها انا
وكثير من الصباياالمبتدئات
لاني ماعرف في البترونات مادرستها ومش عارفه كيف اطبقها
وياريت تفيديناوبكون لك شاكره اكيد

حبيبت قلبي بالنسبه لكونك مبتدله انا اساعدك طبعا امشي علي الشرح كويس ونفذي الخطوات لاكن انتي بصه للموضوع من بره با ترون وجيبه هيه دي انا هعملها؟ انتي بتبصلها كدا لاكن كلنا كنا زيك طبعا واتعلمنا اي حاجه تقف قدامك من الشرح انا اساعدك الجيبه كلها عواميد وغرزت الاناناسه مافيش اسها منها سيبك من الباترون دلومشي وحده وحده بس نفذي المكتوب والتزمي بالتعليمات وباذن الله هتتعلمي وتكوني استاذه اما حكايت الفديو دي صعبه عليا والله لو بالامكان ما هتاخر
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 29, 2011 12:34 am

دي يا بنات الجيبه اللي طالعه من تحت ايد ماما ليلي لحفيدتها الله يخليها ليها ويخليهم لبعض بجد تسلم ايدك يا امي ويار لما تعمللها فستان الفرح كمان

اللؤلؤ ة

اللؤلؤ ة

انثى
المزاج : متفائلة

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 29, 2011 7:11 pm

:بب545:
ياستازه بدت المكينه حتي تخبط مني مستوعبه
دحين اقفل الجيبه داير ما يدور قصدك ولا اشتغل الشغل دا وهيا مفتوحة lkio
اللؤلؤ ة

اللؤلؤ ة

انثى
المزاج : متفائلة

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 29, 2011 7:13 pm

يسلم ايدك يا مامه ليلي وحفظها ليكي يارب وتشوفيه عروصه وتزفيه بيدك
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 29, 2011 7:33 pm

اللؤلؤ ة كتب:
ياستازه بدت المكينه حتي تخبط مني مستوعبه
دحين اقفل الجيبه داير ما يدور قصدك ولا اشتغل الشغل دا وهيا مفتوحة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

حببتي لؤلؤه هلا بتقفلي طبعا اذا استوفت السوسه حدها يا قلبي وبعد هيك اشتغلي داير مايدور اذا لاقيتي هيك مناسب للسحاب فيكي تقفلي يا قلبي
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 1:43 pm

ها يا بنات ايه الاخبار خلصتو ولا لسا
fagr gehad

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 1:58 pm

استاذتى العزيزة سارة
اولا انا متأسفة بسبب سوء الفهم اللى حصل بينكم وبين الاخت سماره المغربية لانى حسيت ان كلامى كان السبب
ثانيا بالنسبة للجيبة انا خلصت لحد الطول اللى انا عايزاه بالنسبة للديل
فى البترون مثلا لما ابتدى الديل ابتدى فى سطر معيين انا مش عواقفة على السطر ده اعمل ايه
ولكى جزيل الشكر على تعبك معايا

lkio
سلوى ام عبدالله

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 2:44 pm

do :ي65بي6ب:
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 8:56 pm

fagr gehad كتب:
استاذتى العزيزة سارة
اولا انا متأسفة بسبب سوء الفهم اللى حصل بينكم وبين الاخت سماره المغربية لانى حسيت ان كلامى كان السبب
ثانيا بالنسبة للجيبة انا خلصت لحد الطول اللى انا عايزاه بالنسبة للديل
فى البترون مثلا لما ابتدى الديل ابتدى فى سطر معيين انا مش عواقفة على السطر ده اعمل ايه
ولكى جزيل الشكر على تعبك معايا

شوفي يا فجر لازم تقفي بعد الطول اللي انتي عوزاه عند السطر اللي فيه التويع وبقول ليكي وللبنات كلها لازم تقفي عند السطر اللي فيه التوسيه اي لازم تنتهي عند السطر اللي فيه مروحه تلات سلاسل مروحه علشان الديل ماشي يا بنات والله الموفق والمستعان
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 8:58 pm

سلوى ام عبدالله كتب:

ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 8:59 pm

سلوى ام عبدالله كتب:

ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 30, 2011 9:04 pm

باكد علي كل البنات لازم لازم لازم لازم بالتلاته ههههههههههههه تنتهي عند سطر التوسيع يا بنات اللي هوه مروحه تلاته سلسله مروحه انا مكتبتوش ف الشرح عموما هوه السطر اللي بعد التلاته عمود سلسلتين تلاته عمود سلسلتين تلاته عمود بعدها اعملي السطر اللي بعدو مروحه تلاته سلسله مروح ماشي يارب اكون وضحت المطلوب للاخوات يا جميلات
ليلى حسيب

انثى
العمل/الترفيه : حاليا ربة بيت
المزاج : معتدل

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 1:30 pm

شكرا يا لؤلؤة بارك الله فيكى وكل الشكر للاستاذة وشرحها وصبرها علينا وان شاء الله نتقابل فى ورشة جديدة

ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالخميس مارس 31, 2011 1:49 pm

امي الغاليه انني قمت بتعديل علي الصوره لتكون اوضح واصغر اذا سمحتيلي تقبلي هذا التعديل ولكي مني اجمل التحيه وملبوس الهنا والعافيه لصغيرتك
نونا حسام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 01, 2011 10:44 am

تعرفى هى لذيذه بس الشرح ملعبك شويه انا كنت افضل صوره للجيب عن قرب بس بجد شكرا جدا على الموديل
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 01, 2011 10:52 am

نونا حسام كتب:
تعرفى هى لذيذه بس الشرح ملعبك شويه انا كنت افضل صوره للجيب عن قرب بس بجد شكرا جدا على الموديل

ايه اللي ملعبك معاكي يا نونا ف الشرح
ام عمار

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 01, 2011 5:14 pm

تسلم ايدك بارك الله فيك
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 01, 2011 5:45 pm

ام عمار كتب:
تسلم ايدك بارك الله فيك

مرحبا فيكي اختي ام عمار وشكرا لمرورك لموضوعي يا غاليتي
الحائرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات    ( ورشه جيبه للانيقات)  ,والهمه يا مشتركات - صفحة 11 I_icon_minitimeالأحد أبريل 03, 2011 1:08 am

بسم الله الرحمن الرحيم
اختي سارة
بعد السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أحب أشكرك علي مجهودك الرائع في عمل هذه الجيبة الأنيقة ولكني للأسف لم أعلم عن الورشة من أولها لاشترك بها
أريد أن أعرف بعد إذنك بعد أن نقوم بعمل سلاسل البداية مش المفروض أننا نغلقها بمنزلقة ثم نبدأ العدد كما فعلتي بالضبط أم ماذا أرجو التوضيح بعد إذنك
ولكي جزيل الشكر والتقدير
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

( ورشه جيبه للانيقات) ,والهمه يا مشتركات

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» بدي انيق للانيقات
»  (بلوزه للانيقات) تكمله لسلسله الانيقات والشرح بدا يا بنات
» لنكتمل سلسله الانيقات وبناء علي طلب العضوات البوليرو الانيق للانيقات
» ورشه صندل للاطفال
» ورشه البلوزه الزهري
صفحة 11 من اصل 13انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  الصفحة التالية