ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 2elbcd2
ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ريموزيودي

انثى

ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 24, 2010 8:51 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم ان شاء الله هنبدا بكره الصبح
يعني السبت

كاتب الموضوعرسالة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 30, 2010 5:16 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 30, 2010 5:19 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 30, 2010 7:40 pm

سمارة المغربية كتب:
عزيزتي ريمو هو ده شغل النهارده شوفي لو صح او فيه اي غلط ومستنيين البقية.شكرا.https://2img.net/h/oi54.tinypic.com/2wbuxp5.jpg

بسم الله ما شاء الله عليكي الشغل سريع وكمان مرتب جدا جداااااااااااااااااااااااا ولا غلطه الصراحه تسلم ايديكي وعنيكي
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 30, 2010 7:42 pm

بجد يا سماره شغلك نظيف نضيف نضيف الصراحه تسلم ايدك ماشاء الله الله اكبر عليكي

انا ان شاء الله هنزل البرا النهارده بالليل بدل بكره لانه مببقاش ضامنه الجمعه اني ادخل

وان شاء الله نخلصه السبت باذن الله وبدون مقاطعه ونعمل البانتي يوم السبت
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 30, 2010 9:49 pm

اشكرك اختي ريمو وتسلم ايديكي انت يااستادة ربنا يخليكي . وماشاء الله عليكي انت كمان انت فعلا رائعة باسلوبك السهل وبتشرحي بسلاسة شكرا كتير.
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 31, 2010 12:21 am

الله يخليكي يا سماره علي فكره دي اول ورشه اعملها انا شخصيا دايما انفذ الورش لكن اعملها دي اول محاوله
فا شكرا للجميع علي التشجيع
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى
العمل/الترفيه : مدرسة
المزاج : الحمد لله على السراء والضراء

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 31, 2010 2:37 am

دة تطبيقى لدرس النهاردة يا ريمو ياريت تقوليلى رايك صح كدة ولا فى ملاحظات
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
?
أم حمودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 31, 2010 5:10 am

وهذا تطبـيقي
بعد الاعادة

[URL="http://www.almlf.com"][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][/URL]

يارب يكون صح
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 31, 2010 10:47 am

صباح الخير قمرات وكل عام وانتم طيبات وينعاد عليكم بالصحة والعافية وبمزيد من العطاء ومزيد من الورش.يارب امين.
أم حمودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 31, 2010 12:06 pm

صباح النور والسرور يا سمارة العسل

وانتي طيبة يارب وبصحة وسلامة

سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 31, 2010 2:46 pm

lمساء الخير وينك يا ريمو مش قلت حتنزلي الجزء الي فاضل امبارح وينك .عموما كل سنة وانت طيبة وكل عام وانت في تالق.
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 31, 2010 2:48 pm

وكمان ام حمودي شغلك صح زي الي عملته انا برد عليك نيابة عن الاستادة ريمو.. الي مش عارفين راحت فين.
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى
العمل/الترفيه : مدرسة
المزاج : الحمد لله على السراء والضراء

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 31, 2010 9:44 pm

كل عام وانتو بخير يا بنات وتنعاد عليكو الايام بالصحة والهنا ان شاء الله والسنة اللى جاية نكون برضو لسة اصحاب واخوات وفريق واحد ومتحابين باذن اللة
ساره مازن

انثى
العمل/الترفيه : اشغال كروشيه
المزاج : راضيه بقضاء الله وقدره

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت يناير 01, 2011 9:25 am

ريمو انا عاوزه اسال اعمل ايه انا مقاسيي كبير 90 دي مش جايبه معايا خالص اتصرفي وقوليلي اعمل ايه انا بلبس الاندر مقاسو كبير شويه هههههههههههههه والنبي فديني ويا جماعه رجاء اللي يعمل حاجه وورش بعد كدا يراعي اللي مقاسهم كبير زي حاللاتي ههههههههههههههه
ساره مازن

انثى
العمل/الترفيه : اشغال كروشيه
المزاج : راضيه بقضاء الله وقدره

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت يناير 01, 2011 9:28 am

يا بنات انا عندي طلب منكم وياريت مش تكسفوني انا عاوزه ايميل كل واحده فيكم نبقي اصحاب وبصراحه بحتاج استفسارات كتيره ومش بلاقي حد ومش بعرف اسال وحد يجاوبني فلو سمحتو ممكن نتبادل الايميلات واكون شاااااااااااااااااااااكره ليكم بجد لو فيها مشكله يبقي خلاص اعتبروني مقولتش حاجه ولوني هبقي زعلانه جدا والله اختكم ساره
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت يناير 01, 2011 10:43 am

دودى مجدى كتب:
دة تطبيقى لدرس النهاردة يا ريمو ياريت تقوليلى رايك صح كدة ولا فى ملاحظات
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
?

صباح الخير يا حلوات عاملين ايه النهارده
كل سنه وانتوا كلكوا طيبين وعام سعيد

دودي تطبيقك صح لكن انا مش فاهمه هي غرز السلسله اللي طالعه لوحدها في الجمب دي طالعه ليه كده لانه مش المفروض يكون في حاجه كده يعني بصي علي تطبيقي وتطبيق ام حمودي هتفهمي اقصد ايه انما غير كده كله تمااااااااااااااااااااام
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت يناير 01, 2011 10:44 am

أم حمودي كتب:
وهذا تطبـيقي
بعد الاعادة

[URL="http://www.almlf.com"][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][/URL]

يارب يكون صح

بسم الله ماشاء الله والله اكبر الصراحه يجننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن وتسلم ايدك الشغل مظبوط بالملي
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت يناير 01, 2011 10:56 am

ساره مازن كتب:
ريمو انا عاوزه اسال اعمل ايه انا مقاسيي كبير 90 دي مش جايبه معايا خالص اتصرفي وقوليلي اعمل ايه انا بلبس الاندر مقاسو كبير شويه هههههههههههههه والنبي فديني ويا جماعه رجاء اللي يعمل حاجه وورش بعد كدا يراعي اللي مقاسهم كبير زي حاللاتي ههههههههههههههه

ساره يا روحي مفيش اي مشكله واسالي ان شاء الله الف سؤال مفيش اي مشاكل

انتي لو مقاسك ازيد من ال 90 سلسله عادي اشتغلي اكتر وخلي العدد يقبل القسمه علي الرقم 3 اي كان العدد اليل هتعمليه المهم يقبل العدد علي 3
وبعدها نقصي من العدد بتاعك 6 واقسمي علي 2 بس
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت يناير 01, 2011 10:58 am

بعتذر يا بنوتات اني مدخلتش امبارح لكن انتوا عارفين الجمعه يوم اساسي بالنسبه لولادي ولازم يخرجوا فا علشان اعتذرت يوم الخميس اني مش هقدر ادخل

وكل سنه وانتوا طيبين
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت يناير 01, 2011 12:38 pm

خلصت الورشه يا بنوتات وطبعا منتظره بقا التطبيقات وتصليحات الناس اللي لسه بتصلح واللي عنده سؤال في البرا او البانتي انا موجوده
بطه

بطه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت يناير 01, 2011 3:01 pm

ماشاء الله الشرح جميل جدا انا جديدة معاكم واتمني ان شاء الله اكون واحدة منكم ولما اعمل الانجيري هنزله علشان تشوفية وتصححي لو في غلط وتسلم ايدكي انا من فترة بدور علي باترون للانجيريات اللي شبة دة وياريت لما نخلصه تعملي كمان حاجات شبهة معلش طولت في الرد بس مبسوطة اني لاقيتة بجد وتسلمي يااارب
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت يناير 01, 2011 4:50 pm

lمساء الخير عليكم.يا حبيبتي يا ريمو ايه عملتيلنا عقوبة كله في مرة واحدة بس كده احسن نشغل نفسنا شوية انا خلصت الفوقاني وفضل الي تحت ان شاء الله المساء اوريكي شغلي علشان نخلص ونبتدي ورشة جديدة وشغل جديد.ماشاء الله عليكي طلع الانجري يجنن.
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت يناير 01, 2011 7:10 pm

الله يخليكي يا سماره يا عسل يا حبيبتي سلا شدوا حيلكم وانتظروني بقا في ورشه قميص ليله الدخله هههههههههههههه الابيض بس ده انا لسه بعمل فيه بس اخلصه وانزل الورشه علي طول
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت يناير 01, 2011 7:11 pm

بطه كتب:
ماشاء الله الشرح جميل جدا انا جديدة معاكم واتمني ان شاء الله اكون واحدة منكم ولما اعمل الانجيري هنزله علشان تشوفية وتصححي لو في غلط وتسلم ايدكي انا من فترة بدور علي باترون للانجيريات اللي شبة دة وياريت لما نخلصه تعملي كمان حاجات شبهة معلش طولت في الرد بس مبسوطة اني لاقيتة بجد وتسلمي يااارب

اهلا وسهلا بيكي يا بطه منورنا ومنوره المنتدي يلا يا روحي اشتغلي ونزلي شغلك جزء جزء علشان اشوفه
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت يناير 01, 2011 7:23 pm

يا بنات بما انكم كلكم تابعتوا ورشه الجاكت الدائري حد فيكم جمعها يعني عملها تجميع عنده بره ولا لأ
لاني عاوزاها لو حد عملها يقولي ولو محدش عملها برضه يقول

ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» ورشه البلوزه الزهري
» ورشه لكوخ بسيط من الكروشيه
»  اعلان ورشة لانجيري الاسود مين هتنفذ معايا
» ورشه بلوزه انيقه
» ورشه صندل للاطفال
صفحة 4 من اصل 11انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  الصفحة التالية