ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 2elbcd2
ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ريموزيودي

انثى

ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 24, 2010 8:51 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم ان شاء الله هنبدا بكره الصبح
يعني السبت

كاتب الموضوعرسالة
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى
العمل/الترفيه : مدرسة
المزاج : الحمد لله على السراء والضراء

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين يناير 24, 2011 2:49 am

هههههههههههههههههههههههههههه
شكرا يا حبايبى متشكرة جدا انا والله فرحانة انى خلصتو وعقبال كل المشتركين فى الورشة ان شاء الله ودة طبعا كلو بفضل الاستاذة ريمو ولا انسى طبعا استاذتى الكبيرة ساسو اللى علمتنى كيفية عمل الغرز
متزعليش يا امال بتاعك جميل والله ولونو حلو بس هو مكشكش حبة عاوز يتظبط بس ان شاء الله تعملية ويبقى حلو
وانتى يا سمورتى امال فين بتاعك عاوزة افرح بية وميرسى لكلامك الجميل
امال 2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين يناير 24, 2011 4:54 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
امال 2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين يناير 24, 2011 4:55 am

ريمو حملتهم مره ثانيه والف شكر للجميع على رفع المعنويات
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين يناير 24, 2011 8:38 am

امال يا حبيبتي طبعا الشغل مظبوط تسلم ايدك لكن الكشكشه دي بسبب انك مكبره بدايه الاناناسه زياده عن اللزوم انتي عاملاها تقريبا 24 او 26 مش قادره اعد بوضوح فا ده سبب الكشكشه انما الشغل نفسه مظبوط
امال 2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين يناير 24, 2011 4:12 pm

الف شكر ريمو يعني اكمل ولا ارجع افك واقلل البدايه انتي شو رايك والله لا يحرمك الاجر
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين يناير 24, 2011 4:55 pm

يا حبيبتي دودي انا اول واحدة خلصت الانجري بصي الصفحات الاولة وانت تشوفي مدى اجتهادي.بس ماعملتوش كله بس مايوه وحعمل واحد احمر ان شاء الله واعمله بمقاس اكبر وزي بتاعك انت كله مغطي تسلمي حبيبتنا وتسلم ريمو استادتنا وحبيبتنا.

:ge55ek: :ge55ek: :ge55ek:
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى
العمل/الترفيه : مدرسة
المزاج : الحمد لله على السراء والضراء

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين يناير 24, 2011 7:37 pm

مبروك يا سمرتى على وسام النشاط ويارب دايما فى نشاط وتالق مستمر
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 25, 2011 12:34 am

مبرووووووووووووووووووووووووووك يا قمر طبعا انتي انشط واحده الف الف مبروك

والله انا من راي يا امال انه تفكي وتبداي تاني لانه الكشكشه زياده عن اللزوم ومش هتفك لما يكمل وانتي عاوزاه لزبونه فا علشان ميبقاش شكله مش حلو
امال 2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 25, 2011 3:16 am

طيب كم احط عدد العواميد علما بان سلسله البدايه 180 لان الخيط رفيع والعواميد حطيتهم 28 والف شكر اعرف تعبتك معي والله ما انساك من دعواتي
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 25, 2011 9:10 am

حبيبتي احنا اتفقنا انه الخيط الرفيع مش هينفع نهائي علشان اللانجيري مش هيظبط ولو مضطره يبقي اشتغلي خيطين مع بعض ساعتها هتعملي ال 90 بس
امال 2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 25, 2011 5:46 pm

اهلا دودي بشوف اذا بقدر ادبر خيط ثاني هو قطن 50 قرام طيب بغيب كم يوم انهي شغله مستعجله فيها وارجع لهذا لانو مو مستعجل اوك واتمنى ماتزهقي مني وربي يسعدك والف شكر
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 25, 2011 9:43 pm

شكرا ليكم حبيباتي اخواتي العزيزات تسلمو.

:ge55ek: :ge55ek: :ge55ek: :ge55ek: :ge55ek:

:5ي12ؤيؤ: :5ي12ؤيؤ: :5ي12ؤيؤ: :5ي12ؤيؤ: :5ي12ؤيؤ:

:بلب6ل2بلب: :بلب6ل2بلب: :بلب6ل2بلب: :بلب6ل2بلب: :بلب6ل2بلب: :بلب6ل2بلب:

دي ورود هدية ليكم وشكرا

ساره مازن

انثى
العمل/الترفيه : اشغال كروشيه
المزاج : راضيه بقضاء الله وقدره

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالجمعة فبراير 04, 2011 2:12 am

مبروك يا سموره علي وسام النشاط ودائما نشيطه يارب وليا رجاء حببتي نزلي ورشه مفصله للفستان اللي نزلتيه عجبني جدا رجاااااااااااااااااااااااء من سااااااااااااااااااره ماااااااااااااااازن واشكرك وفي انتظار الجديد دائما
ام نزار

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالجمعة فبراير 04, 2011 8:52 pm

انا اسف كتير عجبني الشغل وحابه اعمل زيوه بس للاسف الصور ما بتظهر عندي ممكن تفيديني لو سمحت وبتشكرك كتير على الورشه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالسبت فبراير 05, 2011 5:45 pm

حمد الله علي السلامة حبيبتي سارة وحشتيني كتير.اي فستان طلبتي ممكن تشرحي .وانت تامري بس مستني ردك. 5874 5874

5874 5874

5874

سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالسبت فبراير 05, 2011 5:50 pm

اهلا بيكي ام نزار ونورت المنتدي.اي صور الي مابتضهر عندك كلها واضحة وعملنا الورشة دي وكملناها .حتي لو مافي صورة طالعة عندك في شرح ومبسط وسهل انت شوفي الشرح وابدئئ ولو مش مفهوم اي شئ انا اشرحلك في انتضار الاستادة . :5ي12ؤيؤ: :5ي12ؤيؤ: :5ي12ؤيؤ:
ام نزار

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالسبت فبراير 05, 2011 7:06 pm

اوكي حبيبتي حبدا فيها بس عندي استفسار هلا انا بمحافظة عسير ما بعرف محلات للقطن بس جبت معي من الاردن خيطان حرير ازا بنفع بعمل منهن اما ازا ما بينفع الا ادور على قطن ممكن تفيديني وبتشكرك عالرد السريع
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالسبت فبراير 05, 2011 8:19 pm

الحرير ينفع برضو ام نزار عادي واهلا بيكي ف منتدنا الغاليومستنين شغلك انا قربت اخلص شغلي يا جماعه وانتظروني هفجر الساحات بتاعت الانجيري هههههههههههههههههههه وحشتيني يا سماره والله استعدي بقي للانجيري بتاعي نفع الحمد لله وبشطب خلاص ف الجيبه وحشتيني بجد وينك يا دودي مبتظهريش ليه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالسبت فبراير 05, 2011 9:12 pm

اهلا بيكي حبيبتي سارة وحشتيني كتير ووحشني الضحك بتاعك هههههههه فجري ياختي فجري المهم تخلصي علشان نبتدي الورشة بتاع الفستان انا كمان بشتغل تريكو دلوقتي ياله شدي حيلك.ونتمني حبيبتنا واستادتنا تكون بصحة كويسة علشان وحشتنا .

:5ي12ؤيؤ: :5ي12ؤيؤ: :5ي12ؤيؤ:
نور العتيبي

نور العتيبي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالسبت فبراير 05, 2011 9:49 pm

ورشة جمياة لكن لم تظهر بعض الصور
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 9:59 pm

جتلكم بعد غياب طويلا انا اخر وحده اخلص ولاكن ما خلص كلو والله بس فاضل التشطيب الخيط خلص مني قبل الاناناسه متخلص بس انا حبيت اوريكم اللي وصلتلو بعد عذاب وعلي فكره نزلت اجيب خيوط قالو ان محدش سافر علشان ازمت مصر دعواتكم لينا اسيبكم مع الانجيري ويارب ينال اعجابكن انا متصوتش فيه ومعنديش منيكان فصورتو علي اخويا الصغير مش انا والله هههههههههههههههههه[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] صورة0304_001.jpg (158.4 كيلوبايت)

بيقولي انتي بت
عملي فياصورة0306_001.jpg (164.9 كيلوبايت) كدا ليه هههههههههههههههههه
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 10:05 pm

شوفي يا ريمو ويا سماره الانجيري محدش يضحك والنبي مكنش في حل علشان اظهر الا كدا بعد معرضتو فضلت اضحك والله صعب عليا اخويا ههههههههههههههههه والنبي محد يتريق الله يصلح حالكم انا هجيب منيكان علشان الاحراج ده طموحي عرض عليكم جثث البيت هههههههههههههههههههههههه يا اسفااااه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 10:38 pm

حرام عليكي يا سارة ايابو دم شربات ايه يا بنت بتفولي علي عيلتك وتقولي جثث حرام ههههههه ومن بختك الصور ماطلعت عندي مش عارفة حتطلع عند ريمو ولا لا .المهم اعيدي تصويره بس من غير اخوكي المسكين الي مالوش دنب غير انه اخوكي ههههههحطيه علي الطاولة وخدي الصورة وابعتيها كده احسن من جثث البيت وارحم ههههههه بختك ان الصور مابانت بس ماكناش جنتريق داانت يا حبيبتي تعبت فيه كتير واحنا شايفين تعبك والجهد الي بدلتيه والحمد الله انك خلصتيك علشان نفوق لحاجة جديدة ونعمل حاجات للصيف من دلوقتي .يعني بلوزات خفيفة .واخيرا شكرا ليكي حبيبتي سارة ضحكتيني من قلبي ربنا يخليكي وتسلمي من كل شر.

5874 5874 5874
ساره مازن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 11:16 pm

تسلمي يا سماره افتحي طيب الياهو بتاعك وانا اوريهولك عليه يلا مستنياكي يارب تشوفي رسالتي بعتك عام وخاص
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 11:36 pm

ياله حبيبتي انا فتحت الياهو ومستنياك انت روحت فين.

ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» ورشه البلوزه الزهري
» ورشه لكوخ بسيط من الكروشيه
»  اعلان ورشة لانجيري الاسود مين هتنفذ معايا
» ورشه بلوزه انيقه
» ورشه صندل للاطفال
صفحة 9 من اصل 11انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  الصفحة التالية