ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 2elbcd2
ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ريموزيودي

انثى

ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 24, 2010 8:51 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم ان شاء الله هنبدا بكره الصبح
يعني السبت

كاتب الموضوعرسالة
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى
العمل/الترفيه : مدرسة
المزاج : الحمد لله على السراء والضراء

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالسبت يناير 01, 2011 9:35 pm

ما شاء الله عليكى يا ريمو انتى قوية الملاحظة السلسلة اللى فى الضهر دى لان انا هعملو ضهر ومش هعمل برا لانى مبحبش ضهرى يبان كدة يعنى معلش دة تعديل بسيط نظرا للفروق الفردية وبالنسبة لورشة الجاكيت الدائرة انا مجمعاها عندى فى كشكول بكتب فية اى ورشة بعملها وان شاء الله هخلص اللانجيرى واوريهولك
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالسبت يناير 01, 2011 10:41 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالسبت يناير 01, 2011 10:44 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالسبت يناير 01, 2011 10:50 pm

مساء الخير يا عزيزتي ريمو اخبارك ايه كله تمام الحمد الله.انا خلصت وبعتلك تشوفي وتقيمي عملت طول العشية وشغلت نفسي ورغم ان النت كان بيفصل بس قعدت لغاية ماكملته فاضل الخيوط ويتلبس طلع حلو وحعملو بمقاس اكبر المهم اني اتعلمت الطريقة.اشكرك حبيبتي ريمو ربنا مايحرمنا منك ومن ورشك الجميلة.ياله شوفي وقولي ايه رايك مستنياك يا جميل.
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالسبت يناير 01, 2011 10:57 pm

سمارة المغربية كتب:
مساء الخير يا عزيزتي ريمو اخبارك ايه كله تمام الحمد الله.انا خلصت وبعتلك تشوفي وتقيمي عملت طول العشية وشغلت نفسي ورغم ان النت كان بيفصل بس قعدت لغاية ماكملته فاضل الخيوط ويتلبس طلع حلو وحعملو بمقاس اكبر المهم اني اتعلمت الطريقة.اشكرك حبيبتي ريمو ربنا مايحرمنا منك ومن ورشك الجميلة.ياله شوفي وقولي ايه رايك مستنياك يا جميل.

بسم الله ماشاء ولا حول ولا قوة الا بالله تسلم ايدك بجد وطلع كمان احلي من بتاعي ههههههههههههههههههه برافو عليكي يا قمر تسلم ايدك يجنننننننننننننننننننننننننننننن ومفيش اي ملاحظات طبعا ده انتي استاذه
وان شاء الله لما تعيديه بمقاس اكبر هيطلع يجنن وممكن تغيري طبعا في شكل البانتي وتخليه جيبه او تلغي باقي الصدر وتعملي بس الاناناسه اللي في النصف وبعدها البرا ابدعي بقا براحتك انتي كده عرفتي الطريقه والتغيير هيبقي اجمل

مبروك عليكي وملبوس الهنا ان شاء الله
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالسبت يناير 01, 2011 11:00 pm

دودى مجدى كتب:
ما شاء الله عليكى يا ريمو انتى قوية الملاحظة السلسلة اللى فى الضهر دى لان انا هعملو ضهر ومش هعمل برا لانى مبحبش ضهرى يبان كدة يعنى معلش دة تعديل بسيط نظرا للفروق الفردية وبالنسبة لورشة الجاكيت الدائرة انا مجمعاها عندى فى كشكول بكتب فية اى ورشة بعملها وان شاء الله هخلص اللانجيرى واوريهولك

وماله يا روحي اعملي طبعا الظهر وورينا علشان برضه البنات يعرفو افكار تانيه

وانا منتظره ورشه الجاكت
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالسبت يناير 01, 2011 11:04 pm

اشكرك انت بقي الاستادة والفضل يرجع ليكي طبعا انا مكنشي حتي اني اتخيل اني في يوم حعمل الشغل ده ربنا يخليكم كلكم حقيقي بتعلمو وبتبدلو جهد كبير علشانا شكرا جزيلا .
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 8:26 am

سمارة المغربية كتب:
اشكرك انت بقي الاستادة والفضل يرجع ليكي طبعا انا مكنشي حتي اني اتخيل اني في يوم حعمل الشغل ده ربنا يخليكم كلكم حقيقي بتعلمو وبتبدلو جهد كبير علشانا شكرا جزيلا .

ده واجبنا يا قمر وان شاء الله نكون عن حسن ظنكم فين يا بنوتات التطبيقات

وينك يا ام حمودي ودودي
ووين باقي البنات اللي فكوا الشغل وبدوا من اول وجديد وين راحو يلا انا منتظراكم
بيبي مورو
مشرفة اقسام الطهي
مشرفة اقسام الطهي
بيبي مورو

انثى
العمل/الترفيه : التريكو والمطبخ
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 11:28 am

تسلم إيدك يا ريمو يجنن

أنا زعلانه جدا إني ملحقتش الورشه من الأول

بس بإذن الله أنزل أشتري الخيوط وأشتغل وأبعت لك الشغل تقيميه

وطبعا أنا معاكم في ورشه اللانجري الأبيض أوعوا تنسوني لإني أصلا باموت في الأناناسه في أي حاجه

ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 12:49 pm

بيبي مورو كتب:

تسلم إيدك يا ريمو يجنن

أنا زعلانه جدا إني ملحقتش الورشه من الأول

بس بإذن الله أنزل أشتري الخيوط وأشتغل وأبعت لك الشغل تقيميه

وطبعا أنا معاكم في ورشه اللانجري الأبيض أوعوا تنسوني لإني أصلا باموت في الأناناسه في أي حاجه

اهلا بيكي يا بيبي مورو في اي وقت ويلا احنا في البدايه احنا يادوب مخلصين والشرح كله في الصفحه الاولي يعني مجمع مش هتدوري ولا حاجه ويلا نفزي وانا موجوده وتحت امرك نفذي جزء جزء وانا هقولك ايه الاخطاء لو موجود يعني شكلك استاذه ههههههههههههههههه
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 12:50 pm

واللانجيري الابيض ادعولي اخلصه انا بدات فيه النهارده واول ما اخلص هنزل الورشه
بيبي مورو
مشرفة اقسام الطهي
مشرفة اقسام الطهي
بيبي مورو

انثى
العمل/الترفيه : التريكو والمطبخ
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 1:40 pm

تسلمي يا قمر إنتي اللي أستاذه

أنا لسه مبتدئه وباحاول أجتهد وأحاول علي أد ما أقدر

وربنا يوفقك في اللانجيري التاني وتخلصيه علي طول أنا هاسن الإبره واستناكي ههههههههههه

قولي لي بقي هيحتاج خيط أد إيه وخلي بالك إني مليانه شويتين وإيه نوع الخيط علشان أنزل أشتري خيوط للإتنين مره واحده

سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 1:58 pm

صباح الخير ريمو يا استادتنا الجميلة خلصي واحنا مستنيينك وعلي اقل من مهلك علشان يطلع حلو.
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 2:57 pm

والله انتوا اللي حلوين يا بات علشان كده كل حاجه حلوة في عنيكم

بيبي اللانجيري اللي عملناه ده خيط قطن سميك وانا كنت حطيت صورته وصور الخيط في مصر او الماركه الموجوده في مصر
وهياخد 150 جرام

الانجيري الابيض انا جيبت نصف كيلو 10 بكرات بس مش عارفه هيكفي ولا لأ فا هقولكم
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 4:44 pm

يا ريمو انتى عاوزانى ابعتلك ورشة الجاكيت الدائرة مجمعة اوكى هنقلهالك على الخاص بس اسفة مسحت صور تطبيقى لان الهارد كان اتملى بس عندى صورة الجاكيت لما خلص هبعتهالك برضو
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 4:53 pm

ربنا يخليكي يا دودي ياريت والله
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 4:54 pm

فين يلا تطبيقك للانجيري انا مشفتش من زمان اي حاجه منك انتي مكسله عن الشغل ولا ايه
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 5:19 pm

انا لا والله يا ريمو انا خلاص عملت البرا بس زى ما قولتلك مش هعمل بانتى هعملو ضهر وانزلو سك على تحت فدة اللى ماخرنى لكن اول ما خلصو هبعتلك الصور وكمان الورشة اللى انا عملاها شغلانى لانى بطبق فيها برضو لكن انا مقدرش اتاخر عليكى يا حبيبتى
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 5:36 pm

انتي عامله ورشه ايه

وماله يا حبيبتي علي مهلك في التطبيق
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 6:52 pm

انا عاملة ورشة طقم للمواليد شوفيها وباذن الله تعجبك واى حد من الاخوات عاوز ينضم للورشة بعد ما يخلص اللانجيرى اهلا وسهلا بية طبعا وخصوصا ام حمودى علشان البيبى المدلع اللى لسة مجاش
أم حمودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 7:36 pm

هههههه الله يخليكي يارب واكيد حشترك معكم

بس انا ما خلصت اللانجري لان الخيط خلص وبيتي غرق بمطر جدة وخليها على الله

حالتي صعبة هههههه

اول ما اقدر اجيب خيوط ان شاء الله حطلع اشتري خيط للانجري

وخيط لطقم المواليد بس انا مو حاباه صوف ينفع نفس الخيط القطن ؟؟؟

ياريت تقوليلي عشان اجيبهم مرة وحدة

ومشكورين كتير الله يخليكم ويخلي روحكم الحلوة

تحياتي..
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 7:59 pm

قلبى عندك يا ام حمودى يا ريتك كنتى قريبة كنت اساعدك بعينيا والله ربنا معاكى وان شاء الله تلمى البيت باسرع ما يمكن
وطبعا ينفع الخيط القطن انا عملتو صوف لان الجو سقعة فى مصر زى ما انتى عارفة فقولت ادفى الولاد الصغيرين دول غلابة ههههههههههههههههههههههههههههه
لكن انتى اعملية قطن لانى عارفة ان الجو فى السعودية حر
بس سيبك من دة كلو انا فرحت لما قولتى ان انتى ساكنة فى جدة يعنى احنا هنبقى جيران ان شاء الله لانى لما اتجوز هقعد فى السعودية واحتمال فى جدة او مكة فالحمد لله انا كنت شايلة هم الوحدة لكن دلوقتى انا لقيت اول صديقة ليا من قبل حتى ما اسافر الحمد للة عموما حضرى خيوطك وانا مستنياكى فى الورشة
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 10:00 pm

ام حمودي ولا يهمك المهم انك بخير والبيت مقدور عليه

مش كنتي تيجي الامارات يا دودي هههههههههههههههههههه

ام حمودي بالنسبه لدول الخليج افضل انك تجيبي الاكريلك الناعم الصيفي او القطن التخين زي اللي عملنا بيه اللانجيري بلاش صوف بالبيت هنا بالنسبالنا بيكون عذاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب
ام لوجى وجيجي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 10:42 pm

جميل جدا ومشكورة
أم حمودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد يناير 02, 2011 11:08 pm

صح كلامكم والله الصوف ابدا ما بيتنفع منه وبروح شغله عالفاضي لانو الجو نار يادوب بيرطب بس بالشتا

وحبيبتي دودي الله يحيكي بقلبي وعيوني انا على فكرة سورية الاصل بس من مواليد جدة

وجدة حتنور فيكي ياقلبي الله يجمعنا يارب ونكون احلى صديقات واخوات باذن الله ويوفقك يارب وتكوني احلى عروس

انا لميت البيت والحمدلله عدت المطرة على خير بس بكرة ان شاء الله اروح اشتري خيوط لو ربنا اراد

بس يمكن ما اكمل اللانجري بس احفظ الورشه عندي باللابتووب واكملها بعد ما اولد وانحف و و و الخ هههههههه

لان المقاس ما حيكون تمام ابدا بس بجد تسلم ايديكي ياريمو الورشه جدا رائعه الله يعطيكي الف عافيه يارب

ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» ورشه البلوزه الزهري
» ورشه لكوخ بسيط من الكروشيه
»  اعلان ورشة لانجيري الاسود مين هتنفذ معايا
» ورشه بلوزه انيقه
» ورشه صندل للاطفال
صفحة 5 من اصل 11انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  الصفحة التالية