ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 2elbcd2
ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ريموزيودي

انثى

ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 Empty
مُساهمةموضوع: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 24, 2010 8:51 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم ان شاء الله هنبدا بكره الصبح
يعني السبت

كاتب الموضوعرسالة
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالإثنين يناير 17, 2011 4:58 pm

امال 2011 كتب:
الف شكر ريمو بس والله عملت عدد اكبر وما اعرف كيف اقسمهم عشان الخيط رفيع جدا يعني حدود ال 120 سلسله يمشي الحال لو اكثر شوي يكون احسن احسبيهم الله يسعدك عشان انا ميح في الرياضيات

شوفي حبيبتي ايا كان العدد اللي هتسويه احسبيها كده
لو 120 مثلا هيكون 120 - 6 يساوي 114
114 ÷ 2 يساوي 57

يعني اي عدد انتي هتعمليه بتنقصي منه 6 وترجعي تقسميه علي 2

امال 2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالإثنين يناير 17, 2011 10:42 pm

شكرا ياقلبي ياريمو بطبق ب 120 واشوف لو صغير بزود والله لا يحرمك الاجر
عصفور الجنه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 18, 2011 6:52 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
بجد بجد بجد بشكرك من كل قلبى على الاهتمام والرد انا كنت خايفه جدا ان شكلى يطلع صغير امام ولادى لانى وعدتهم انهم مش هيلبسوهم غير من شغل ايدى وابنى بلسنين شويه كل شويه يقولى هعملكم هعملكم عاوزين نلبسهم السنهدى ياماما ياكسوفى
قوللى بقه ابدء من فين لانى كل ما ادخل المنتدى اتووووووه واحس انى حيسه اخرج تانى بس انتى صحيتى الامل فيا تانى وقلت الحمد لله الدنيا لسه بخير كفايه كدة بقه احسن تقولى عليا رغااااااااااااااااااااااااااااايه
فى انتظار الردوخالى باااااااااااااااااااااالك طويل ماشى
سلاااااااااااااااااااااام
امال 2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 18, 2011 6:33 pm

سلام ريمو شوفي شو صار معي
تعبت والله افك وارجع اشتغل ومو راضي يظبط اول مره اتعقد من شغله كا
بقول لك عملت ايه اشتغلت 150 سلسله حطيت خيط بلون مخالف كعلامه عند الغرزه 75 الوسط وقبل ما اوصل لها ب 3 غرز قمت عملت السلاسل ال 2 ثم المروحه ثم 2 سلاسل طبعا اترك 2 على السطر وكملت اللوبات الباقيه النتيجه انو يطلع مهي لوب زياده في الاتجاه الثاني طيب شو الحل
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 18, 2011 7:15 pm

امال 2011 كتب:
سلام ريمو شوفي شو صار معي
تعبت والله افك وارجع اشتغل ومو راضي يظبط اول مره اتعقد من شغله كا
بقول لك عملت ايه اشتغلت 150 سلسله حطيت خيط بلون مخالف كعلامه عند الغرزه 75 الوسط وقبل ما اوصل لها ب 3 غرز قمت عملت السلاسل ال 2 ثم المروحه ثم 2 سلاسل طبعا اترك 2 على السطر وكملت اللوبات الباقيه النتيجه انو يطلع مهي لوب زياده في الاتجاه الثاني طيب شو الحل

حبيبتي الخطا لانه انتي قبل العلامه ب 3 غرز بداتي المفروض عند الغرزة ال 75 تبداي مش قبلها ب 3 غرز يعني لما تحصلي العلامه اللي انتي عملتيها دي تبداي السلستين
امال 2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 18, 2011 11:46 pm

ريمو طلعت مظبوطه خلصت السطر الرابع احاول ارفع الملف عشان صورت الشغل بس مش راضي مش عارفه ليه يمكن النت ظعيف ولا ايه المهم ان شكل الشغل تمام نفس تشوفيه بعدين اكمل ولك الف شكر بكره احمله لحسن تعبت ومارضي يتحمل
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالأربعاء يناير 19, 2011 12:53 am

امال 2011 كتب:
ريمو طلعت مظبوطه خلصت السطر الرابع احاول ارفع الملف عشان صورت الشغل بس مش راضي مش عارفه ليه يمكن النت ظعيف ولا ايه المهم ان شكل الشغل تمام نفس تشوفيه بعدين اكمل ولك الف شكر بكره احمله لحسن تعبت ومارضي يتحمل

حبيبيتي ارفعيها يا روحي بالموقع ده سهل جداااااااااااااااااااااااااااااا
ساره مازن

انثى
العمل/الترفيه : اشغال كروشيه
المزاج : راضيه بقضاء الله وقدره

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالخميس يناير 20, 2011 4:38 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][URL="صور][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] بنات[/URL]
شوفو يا بنات بعد محاولات قاسيه دامت اكتر من 5 ايام مابين فك وشغل وده اخري بجد ارجوكم فيدوني شوفو الشغل طالع عامل اذاي مكرمش ومكعمش ومش عاجبني خالصانا عامله مقاس كبير يعني 162 المقاس واللوات مظبوطه من الناحيتين بس انا كبرت الاناناسه شويه يعني ريمو عامله 14 عمود انا عملتهم 19 وبرضو لما صغرتها صلعت مكعمشه كدا وعلي ال14 عمود برضو مكعمشه كدا والله زهقت قولولي اعمل ايه بس والله جربت كل الحتماللات حتي اللوبات عملتهم بدل 5 تلاتهوطلعت [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
شوفو بقي وقولولي انا زهقت جدا بجد [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالخميس يناير 20, 2011 4:21 pm

ياحبيبتي ياسارة حسب الي باين الشكل زي ماهو معمول عندي وعند كل الي عمل الانجري الاسود نفس الكرمشة هو بيتجمع وانت بتنقصي في اللولبات بيتجمع في الوسط شوفي الي عملته انا ولي عملته الاستادة حتلاقي نفس الشكل انت بس كملي وحيطلع هو هو.ده الي باين عندي مش عارفة راي دودي حبيبتنا ايه.هههههههههههه كملي وبعدين يبان اكتر وانت كمان عاملاه اسودههههههمش باين غير الشكل وبس.
ساره مازن

انثى
العمل/الترفيه : اشغال كروشيه
المزاج : راضيه بقضاء الله وقدره

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالخميس يناير 20, 2011 7:28 pm

للاسف مش هعملو يا سماره كان نفسي فيه هشوف موديل تاني ريمو بعتتهولي ونجرب اهوه بقي نصيب والله كان نفسي فيه
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالخميس يناير 20, 2011 9:33 pm

هو للاسف مش هيتظبط مع ساره يا سماره يمكن علشان محتاج رجيم شويه ههههههههههههههههههه بس عسل وبموت فيكي طبعا
احنا قولنا لتوفيرا لعقلي ولمجهود البنيه المسكينه اللي فكته 25 مره وجربنا كل الحلول فا هي هتعمل موديل تاني وان شاء ميجيليش هلع قبل ما تخلص ههههههههههههههههه
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالخميس يناير 20, 2011 9:36 pm

قولولي ايه رايكم في الفستان لغايه دلوقتي

سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالخميس يناير 20, 2011 10:05 pm

ايه ده يا حبيبتي دودي ايه الجمال ده انا لو عملته مش حلبسه في البيت حروح بيه اي فرح هههههههههههه ده شكله فظيع.تسلمي ايه مش عارفة اقلك اكتر من انه رائع رائع رائع وتسلمي علي شغلك وماشاء الله عليكي وعلي ايديكي الي تتلف في حرير.تسلمي واكيد حنستناكي لغاية ماتكمليه .شكرا .
:pig14 :pig14 :pig14
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالخميس يناير 20, 2011 10:14 pm

اسفة والنبي غلطة اسفة حبيبتي ريمو ماهي الاسامي عندكم شبه بعض.اسفة شغلك جنان.تسلمي.

:ي65بي6ب:
امال 2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالخميس يناير 20, 2011 10:24 pm

حبيبتي ريمو شكلي ماعرفت احمل لانو يطلع لي كلام انقلش اول ما اوصل الكاميرا المره الاولى ظغط عشوائي وتحمل عادي اقصد الصور اللي حملتها اول لما كنت اشتغل بصوف والحين ماعرفت بس بحاول
سؤال انا عملت ظعف غرزك اقصد البدايه وطلع المقاس مظبوط بس ال 14 عمود اللي في النص ازيدهم ولا يبقوا زي ماهم وكمان انا كملت الى نهاية الاناناسه وب 14 عمود بس احسها طالهع من النص يعني كانها بارزه واللوبات باقي ماخلصوا برجع افك الشغل الى حد ال 14 عمود ياليت تقولي لي ايش اسوي كمان حكايه 3 سلاسل في هذي المرجله ايش قصدك فيها اعرف كثرت عليك بس لازم اكمله لانو طلب زبونه ولك كل الشكر والدعاء
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالجمعة يناير 21, 2011 10:47 pm

سمارة المغربية كتب:
ايه ده يا حبيبتي دودي ايه الجمال ده انا لو عملته مش حلبسه في البيت حروح بيه اي فرح هههههههههههه ده شكله فظيع.تسلمي ايه مش عارفة اقلك اكتر من انه رائع رائع رائع وتسلمي علي شغلك وماشاء الله عليكي وعلي ايديكي الي تتلف في حرير.تسلمي واكيد حنستناكي لغاية ماتكمليه .شكرا .
:pig14 :pig14 :pig14

هههههههههههههههههههههههه احب اقولك مخدتش بالي من حكايه دودي غير لما انتي قولتي لان اختي الكبيره بتقولي يا دودوفا فعلا مركزتش ههههههههه و لا يهمك يا قمر انا ودودي واحد برضه
والله يخليكي ويارب يكمل بس علي خير دعواتكم احسن قربت اكرهه نفسي من كتر ما طولت فيه
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالجمعة يناير 21, 2011 10:49 pm

امال 2011 كتب:
حبيبتي ريمو شكلي ماعرفت احمل لانو يطلع لي كلام انقلش اول ما اوصل الكاميرا المره الاولى ظغط عشوائي وتحمل عادي اقصد الصور اللي حملتها اول لما كنت اشتغل بصوف والحين ماعرفت بس بحاول
سؤال انا عملت ظعف غرزك اقصد البدايه وطلع المقاس مظبوط بس ال 14 عمود اللي في النص ازيدهم ولا يبقوا زي ماهم وكمان انا كملت الى نهاية الاناناسه وب 14 عمود بس احسها طالهع من النص يعني كانها بارزه واللوبات باقي ماخلصوا برجع افك الشغل الى حد ال 14 عمود ياليت تقولي لي ايش اسوي كمان حكايه 3 سلاسل في هذي المرجله ايش قصدك فيها اعرف كثرت عليك بس لازم اكمله لانو طلب زبونه ولك كل الشكر والدعاء

حبيبتي الصراحه انا ما فهمت بالمره انتي شو بالمره ايه هما ال 3 سلاسل اللي انتي بتقصديهم لاني مش فاهمه
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى
العمل/الترفيه : مدرسة
المزاج : الحمد لله على السراء والضراء

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالسبت يناير 22, 2011 12:59 am

ما شاء الله يا ريمو اللانجيرى الابيض يجنن انا متشوقة جدا انى اعملو يالا شدى حيلك
اة يا سمارة كل دة حب ليا من كتر ما بتحبينى بتندهى لريمو باسمى ههههه عموما احنا اخوات ومتفرقش وربنا يديم المحبة بينا
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالسبت يناير 22, 2011 2:09 am

ايوة والله يا حبيبتي دودي كل مااجي اكتب ريمو بلاقي نفسي كتبت دودي انت عاملالي عمل ولا ايه والضاهر كان في الجاكيت الي عملناه هههههههههههههههه بحبك انت وحبيبتي ريمو كلنا اخوات في الله وربنا يديم المحبة بينا.

:ge55ek: :ge55ek: :ge55ek:
امال 2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالسبت يناير 22, 2011 3:50 pm

السلام عليكم
ريمو خلاص فهمت وانا الحين بكمل واحاول اصور وانزل لك الشغل يارب يضبط معي
امال 2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالسبت يناير 22, 2011 4:42 pm

ريمو شوفي شغلي صح اكمل
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى
العمل/الترفيه : مدرسة
المزاج : الحمد لله على السراء والضراء

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالأحد يناير 23, 2011 7:12 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
عزيزتى ريمو انا اخيرا خلصت اللانجيرى وصورتهولك اهو ودلعتو على الاخر وكمان جيبتلو مانيكان علشان تشوفية
ودى صورة تانية قريبة شوية
قوليلى رايك بقى صح الشغل ولا فية تعليقات
امال 2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالأحد يناير 23, 2011 7:55 pm

دودي ماشاء الله روعه شوفي الحزين فوقك ياليت مانزلتيه هلأ بجد زعلت على المسكين بتاعي
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالأحد يناير 23, 2011 8:44 pm

يا سيدي يا سيدي علي الدلع يا دودي ههههههههههههههههه ايوه كده فرحيني يا شيخه اخيرا ماشاء الله يا دودي يجنن يا حبيبتي وطبعا مفيش اي تعديلات ولا اي حاجه تسلم ايديكي وعنيكي يارب

امال ليه يا حبيبتي بس بتقولي كده ماشاء الله بتاعك حلو برضه بس انا مش عارفه اشوفه اصلا لانه صغير قوي
بس الاناناسه عندك مش مظبوطه خالص لو ممكن بس ترفعي الصور بموقع الهنوف اكون شاكره علشان اقدر احكم
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 8 I_icon_minitimeالأحد يناير 23, 2011 11:02 pm

ايه الحلاوة دي كلها يا بنت يا دودي ايه الجمال ده داانت طلعت استادة هههههههههه ومخبية كل ده فين ماشاء الله عليكي روعة روعة فعلا تسلمي.تسلمي.حلو كتير .ادلعي يا دودي مين قدك ههههههههه

ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» ورشه البلوزه الزهري
» ورشه لكوخ بسيط من الكروشيه
»  اعلان ورشة لانجيري الاسود مين هتنفذ معايا
» ورشه بلوزه انيقه
» ورشه صندل للاطفال
صفحة 8 من اصل 11انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  الصفحة التالية