ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 2elbcd2
ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ريموزيودي

انثى

ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 Empty
مُساهمةموضوع: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 24, 2010 8:51 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم ان شاء الله هنبدا بكره الصبح
يعني السبت

كاتب الموضوعرسالة
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت يناير 08, 2011 6:52 pm

شكلهم ناموا يا سماره يلا يا بنات الفستان الابيض راح يوخد 3 اسابيع شغل يلا خلصوا مش هبدا غير لما نشوف تطبيقات كل المشاركات
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى
العمل/الترفيه : مدرسة
المزاج : الحمد لله على السراء والضراء

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت يناير 08, 2011 7:11 pm

ريمو حبيبتى وحشتينى جدا جدا انا على فكرة خلصت اللانجيرى من زمان لكن الخيط قصر معايا فى الجزء اللى قولتلك هعملو من تحت ولسة مجيبتش خيط اوريكى الشغل لحد ما وقفت ولا لما اخلص خالص بس انا عاوزاكى تبداى اللانجيرى التانى دة انا كنت لسة هكتبلك احنا مش هنبدا بقى
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت يناير 08, 2011 7:21 pm

يعنى يا بنات انا اللى معطلة الورشة خلاص هنزلكو تطبيقى لكن هو لسة مخلصش علشان انا عاوزة نبدا الورشة التانية
دى صورة الوش
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ودة الضهر
علشان انا مقدرش ازعلكو ولا اعصب ريمو لانى بحبكو فى الله وربى يعلم
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت يناير 08, 2011 7:39 pm

يا حبيبتي دودي ده شكله رائع ياله نبتدي .عارفة ان الصوف عندكم تجنن وكمان لونين انا مش لاقية الصوف دي عندنا يا بختكم بيها.قرري امتي نبتدي وحتلاقينا معاكي.
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد يناير 09, 2011 2:17 am

نبتدى دلوقتى انا مستعدة وخيوطى حاضرة
عيونى الصوف اللى فى مصر كلو تحت امرك يا سمورة انتى تؤمرى بس على فكرة دة مش صوف دة قطن وصعب التواجد هنا جدا دة انا بيطلع عينى علشان اجيبو لان معادش حد بيستوردو فبجيبو من محل بيشطب وصاحبتو بتنزل بمزاجها ومدوخانى على ما تفتح المحل متعرفيليش واحدة غيرها ههههههههه
لكن الصوف موجود والوان كتير وكمان فى مستورد حلو اوى ابقى تعاليلى مرة يا سمارة وانا اعملك رحلة لمحلات الخيوط
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد يناير 09, 2011 8:10 am

دودي يا روح قلبي شغلك يجنن وهتكون حلوه قوي لما تكمليها

بس لسه في غير 3 منزلوش تطبيقاتهم ام حمودي و امال 2011 و ساره مازن المفروض انها خلصت الجاكت الدائري خلاص

فا انا لسه شغاله في اللانجيري الابيض لسه مخلصتوش ادعولي لانه شغله كتير واول ما اخلصه هنبدا في ورشته علي طول لانه مش بحب اعطل حد جمبي في بنات بتبقي ايدهم سريعه او متفرغين مش وراهم حاجه انما انا عندي علتين زيودي ومرومه ههههههههههههههههه فا بيشيلوني شويه وبيعطلوني حبه فا خلوني اخلصه ونبدا ان شاء الله بالكتير اسبوع واحط اعلان الورشه متقلقوش
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد يناير 09, 2011 4:38 pm

حاضر حبيبتي دودي نستناكي علشان نبتدي ربنا يخليلك اولادك ويكبرو في عزك وتفرحي بيهم.خلصي علي اقل من مهلك انا كمان لسه بكمل تريكو نقلته من الموقع وكمان بشتغل في شال بتاع غرزة الانانسة ولسه في الانانسة التاسعة يعني لسه شوية واخلصو وانزلهم تشوفوهم وتدينو رايكم.ههههههههه يعني حستناكي علي اقل من مهلك ونكون فاضيين مافيش اي شئ يشغلنا غير لانجري الابيض.علي فكرة من اسبوع شوفت لانجريات تجنن وكتبت وقلت حد يندهلي الاستادة تشوف الانجريات دول يجننو عاوزاكي حبيبتي تشوفيهم وتعملينا ولو واحد زيهم.حنتقل عليكي شوية.بس انت حبيبتنا الغالية تسلمي وشكرا لكل مجهوداتك.
:يب1ي5ب: 5874
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد يناير 09, 2011 11:10 pm

سمارة المغربية كتب:
حاضر حبيبتي دودي نستناكي علشان نبتدي ربنا يخليلك اولادك ويكبرو في عزك وتفرحي بيهم.خلصي علي اقل من مهلك انا كمان لسه بكمل تريكو نقلته من الموقع وكمان بشتغل في شال بتاع غرزة الانانسة ولسه في الانانسة التاسعة يعني لسه شوية واخلصو وانزلهم تشوفوهم وتدينو رايكم.ههههههههه يعني حستناكي علي اقل من مهلك ونكون فاضيين مافيش اي شئ يشغلنا غير لانجري الابيض.علي فكرة من اسبوع شوفت لانجريات تجنن وكتبت وقلت حد يندهلي الاستادة تشوف الانجريات دول يجننو عاوزاكي حبيبتي تشوفيهم وتعملينا ولو واحد زيهم.حنتقل عليكي شوية.بس انت حبيبتنا الغالية تسلمي وشكرا لكل مجهوداتك.
:يب1ي5ب: 5874

حبيبتي هاتيلي اللينك وانا اشوفهم واعملك اللي تقولي عليه يا حبيبتي انا تحت امركم والله
GIGI2000

GIGI2000

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد يناير 09, 2011 11:43 pm

تسلم الايادى
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالإثنين يناير 10, 2011 12:00 am

GIGI2000 كتب:
تسلم الايادى

تسلمي يا حبيبتي
royalroses
مشرفة اقسام الكروشيه
مشرفة اقسام الكروشيه
royalroses

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالخميس يناير 13, 2011 7:42 pm

:بلبلا241بل5ا24
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالخميس يناير 13, 2011 11:30 pm

حبيبتي هما دول الانجري الي قلتلك عليهم والباقي الي لقيتهم صورهم ملابسينهم بنات ومش حلو اني انزلهم هنا.[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالخميس يناير 13, 2011 11:31 pm

وفي غيرهم كتير بس مش حنقلهم كلهم دول موجودين هنا في المنتدي.وشكرا حبيبتي واختي ريمو.
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالجمعة يناير 14, 2011 10:48 pm

حلوين يا سماره خالص تسلم ايدك علي النقل وادعولي والنبي اخلص الفستان احسن حاسه انتي هنتحر بسببه هههههههههههههههههههههههههههههههههههه هيجيبلي جلطه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت يناير 15, 2011 12:10 am

سلامتك حبيبتي وعلي اقل من مهلك نستناكي المهم تخلصيه ويطلع حلو ونعمله ورشة.الف سلامتك من الجلطة.ويارب الاسبوع الي جاي يكون خلص من غير ماتحتاجي تنتحري هههههههههههههه بعد الشر.
عصفور الجنه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت يناير 15, 2011 7:06 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ماشاء الله عليكم منتدى رائع بس حسيت بحاله احباط غريبه من وقت ما دخلت المنتدى عندكم
الحقيقه انا كنت دخله عندكم اتعلم اعمل لبنتى وابنى كوفيه وطاقيه
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ولكن عند دخولى ومشاء الله ربنا يبارك لكم على المجهود بجد الرائع حسيت انى فاشله
اصل الكروشيه لسه واقف عندى من ايام المدرسه لما كانوا يعلمونا نعمل المفرش والطاقيه وبالعافيه على العموم الله يوفقكم ويبارك لكم بجد انا سعيدة جدا بس بجد نفسى اتعلم اعمل كوفيه لولادى وطاقيه حلوة يلا مع السلامه
امنه مدنى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت يناير 15, 2011 6:11 pm

انا كمان كنت يدوب بعمل السنسله بالعافيه لكن والحمد الله بالعزيمه والاصرار دلوقتى بعمل كل حاجه وانا مشيه معاكم خطوه خطوه بس للاسف معندى كميرا للكمبيوتر بس و مش عارفه انزل ليكم الشغل بتاعى وانا معاك الله الموفق
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت يناير 15, 2011 9:09 pm

عصفور الجنه كتب:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ماشاء الله عليكم منتدى رائع بس حسيت بحاله احباط غريبه من وقت ما دخلت المنتدى عندكم
الحقيقه انا كنت دخله عندكم اتعلم اعمل لبنتى وابنى كوفيه وطاقيه
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ولكن عند دخولى ومشاء الله ربنا يبارك لكم على المجهود بجد الرائع حسيت انى فاشله
اصل الكروشيه لسه واقف عندى من ايام المدرسه لما كانوا يعلمونا نعمل المفرش والطاقيه وبالعافيه على العموم الله يوفقكم ويبارك لكم بجد انا سعيدة جدا بس بجد نفسى اتعلم اعمل كوفيه لولادى وطاقيه حلوة يلا مع السلامه

حبيبتي ولا يهمك هتتعلمي وتعملي ومعانا واحده في الورشه بجد فنانه وده هيكون تاني عمل ليها علي الاطلاق وبرضه كلنا من ايام الاعدادي وحصص التدبير المنزلي ههههههههههههههههههه
فا لا تياسي وحاولي واي استفسار انا تحت امرك والطواقي والكوفيات سهله جدا ما تخفيش
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالسبت يناير 15, 2011 9:11 pm

امنه مدنى كتب:
انا كمان كنت يدوب بعمل السنسله بالعافيه لكن والحمد الله بالعزيمه والاصرار دلوقتى بعمل كل حاجه وانا مشيه معاكم خطوه خطوه بس للاسف معندى كميرا للكمبيوتر بس و مش عارفه انزل ليكم الشغل بتاعى وانا معاك الله الموفق

حبيبتي صوري الشغل بموبايلك وابعتيه برضه كله شغال اي كاميرا بتصور هتعرفي تحطي الصوره ولا يهمك
سمسمة سومة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد يناير 16, 2011 1:04 pm

جزاكى الله خيرا
مرسى دمياط

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد يناير 16, 2011 4:02 pm

حبيبة قلبى ريمو مشكورة على مجهودك الرائع انا عملت مايو شبية بدة لاكن بتاعى طلع البرا مش كبيرة لانى طلعتها على فرولاية يا ريت لو فية حل يكون لكى جزيل الشكر
امال 2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد يناير 16, 2011 6:57 pm

الله يسعدك ياعسل ياريمو ورشتك روعه انا اشتركت معاك في البدايه ونزلت لك اول سطرين بس قولتي ماينفع الصوف واستنيت لما جبت قطن بس هو رفيع مره بحاول اعمل بيه واوريك الشغل اذا ظبط معاي وانا قلت لك لنو ابيع اعمالي عشان كذا طولي بالك علي وجزاك ربي الجنه
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد يناير 16, 2011 10:11 pm

حبيبتي امال انا فعلا منتظراكي ولو راجعتي المشاركات هتلاقيني كاتبه انه انتي عملتي وفكيتي ولسه ما حطيتي الصور

معلش مش مشكله انا بالي طويييييييييييييييييييييييييييييييييل علي الاخر انتي بس اعملي واذا اي استفسار انا تحت امرك ما تتردي
ريموزيودي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالأحد يناير 16, 2011 10:12 pm

مرسى دمياط كتب:
حبيبة قلبى ريمو مشكورة على مجهودك الرائع انا عملت مايو شبية بدة لاكن بتاعى طلع البرا مش كبيرة لانى طلعتها على فرولاية يا ريت لو فية حل يكون لكى جزيل الشكر

هو انا مش فاهمه انتي قصدك ايه فا لو ممكن تنزلي صوره اللي انتي عملتيه وان شاء الله نلاقي حل كل شئ وليه حل باذن الله تعالي
امال 2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا    ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا  - صفحة 7 I_icon_minitimeالإثنين يناير 17, 2011 1:57 pm

الف شكر ريمو بس والله عملت عدد اكبر وما اعرف كيف اقسمهم عشان الخيط رفيع جدا يعني حدود ال 120 سلسله يمشي الحال لو اكثر شوي يكون احسن احسبيهم الله يسعدك عشان انا ميح في الرياضيات

ورشه اللانجيري الاسود يلا هنبدا

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» ورشه البلوزه الزهري
» ورشه لكوخ بسيط من الكروشيه
»  اعلان ورشة لانجيري الاسود مين هتنفذ معايا
» ورشه بلوزه انيقه
» ورشه صندل للاطفال
صفحة 7 من اصل 11انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  الصفحة التالية