اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 2elbcd2
اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أبريل 16, 2011 10:13 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

do

اخواتي العزيزات
اعلن من هدا المنبر ان البلوزة التي تم اختيارها هي البلوزة رقم واحد ولهدا سوف اعلن عن بداية ورشتها ان شاء الله بعد سنة هههههههه لا ماتتخضوش قوي ههههه اعلن عن بدا ورشة بلوزة كتيرررررررررررر حلوة. ياله جهزو الخيط والابرة واستنوني ان شاء الله الانطلاقة بعد اسبوعين .ومافيش داعي لبطاقة التعريف او البيانات الشخصية او اي صورة لاني بعرفكم كويس وبضمن كل واحدة فيكم .ياله جهزو نفسكم ونتقابل بعد 15 .
اه نسيت ماتنسوش التقييم يابنات والا حعملكم بس نصها ههههههههههههه .

:ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ:

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

:ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ:

:يلايليليل:

:بابابابا:

:ren41deer:

كاتب الموضوعرسالة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس أبريل 21, 2011 12:38 am

sanaa2 كتب:
كيفك سمورة مشكورة على مجهودك وزي مطبقنا البلوزة الي فاتت نطبق دي كفاية صبرك معانا وربنا يوفقك وجزيك كل خير der

dff

الحمد الله انا كويسة اشكرك علي سؤالك وانت اختي اخبارك ايه .اتمني تكوني كويسة.
حبيبتي مشكورة لاهتمامك ولو تحبي انت تعمليها للبنات ورشة ماعنديش مانع انا اعمل ورشة تانية غير دي عاوزين نعمل ورش كتيرة والكل يشتغل ويتعلم.دي فيها غرز زيادة عن البلوزة الاولانية ياله مشكورة كتير اختي لو طبقتيها ووريتي البنات ازاي لما يوضلو للانناسات يعملو ايه .حكون شاكرة ليكي كتير.وارجوكي قبل يوم الاحد علشان انا قلت حعملها يوم السبت عندك يومين تطبيقي الدزء الاول وتنزليه.ومشكورة حبيبتي كتير ربنا مايحرمني منك ومن البنات كلكم قمراتتتتتت.بالتوفيق اختي. :ren41deer:
ساره مازن

انثى
العمل/الترفيه : اشغال كروشيه
المزاج : راضيه بقضاء الله وقدره

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس أبريل 21, 2011 1:23 am

ماشاء الله الورشه جميله وروح البنات حلوه بجد حاجه تفرح ربنا يديمك لينا يا سيادت المديره العامه بكل جديد وتالق اعطاكي الله الصحه والعافيه اختك ساره
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس أبريل 21, 2011 8:59 am

ساره مازن كتب:
ماشاء الله الورشه جميله وروح البنات حلوه بجد حاجه تفرح ربنا يديمك لينا يا سيادت المديره العامه بكل جديد وتالق اعطاكي الله الصحه والعافيه اختك ساره

dff

اهلا اختي سارة مشرفتنا النشيطة اتمني تكوني دلوقتي كويسة.
تسلمي حبيبتي ومشكورة لمرورك يا جميل.اختك سميرة.

5874 5874 5874

5874 5874
narfout

narfout

: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 HuR00377
انثى
العمل/الترفيه : عاشقة الكروشيه
المزاج : رايق الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس أبريل 21, 2011 9:00 pm

سمورة حببتي انا بعتذر مش حابدء معاكي دلوقتي لظروف المرض ماقدرتش اشتري الخيوط لحد دلوقتي , عندي زكام وانفلونزا بعيد عنك وان شاء الله لما اتعافى تلاقيني ركضت وراكي هههههههه وعندي طلب لو مفيش ازعاج حببتي , انا حبيت بس اغير في القبة لاني عملت الموديل السابق المتشابه ,ايه رأيك لو تعملي قبة الموديل التاني البلوزة الحمرا ؟؟؟؟ ينفع ؟؟؟ كده بنكون غيرنا حبتين من فوق ومن تحت هههههه آسفة عالازعاج
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس أبريل 21, 2011 9:58 pm

narfout كتب:
سمورة حببتي انا بعتذر مش حابدء معاكي دلوقتي لظروف المرض ماقدرتش اشتري الخيوط لحد دلوقتي , عندي زكام وانفلونزا بعيد عنك وان شاء الله لما اتعافى تلاقيني ركضت وراكي هههههههه وعندي طلب لو مفيش ازعاج حببتي , انا حبيت بس اغير في القبة لاني عملت الموديل السابق المتشابه ,ايه رأيك لو تعملي قبة الموديل التاني البلوزة الحمرا ؟؟؟؟ ينفع ؟؟؟ كده بنكون غيرنا حبتين من فوق ومن تحت هههههه آسفة عالازعاج

dff

حبيبتي ميرفت الف سلامة ليكي وان شاء الله تشفي من الزكام وترجعيلنا بصحة وعافية وتعمليه معانا او تعملي بلوزة تانية المهم تكوني معانا .ولو تحبي تعملي انت القبة زي البلوزة التانية مش مشكلة لما ترجعي بالف سلامة اعملك البداية ليكي لوحدك ولو اي اخت حابة تعملها معاكي مش مشكلة.انت تامري يا حلوة.يارب اشفي نرفوتة ورجعهالنا بالسلامة.ندعو لكي بالشفاء العاجل. :ren41deer:
حجابى نقابى

: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 HuR00377
انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 22, 2011 12:07 am

lkio lkio :بي8ي22:
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 22, 2011 12:13 am

حجابى نقابى كتب:
lkio lkio :بي8ي22:

ds

تسلمي اختي حجابي نقابي وانت الي روعة لمرورك الجميل.

:pig14 :pig14

:pig14

:pig14 :pig14
وفا الروح

وفا الروح

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 22, 2011 10:39 pm

:بلبلا241بل5ا24
ندوشه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أبريل 23, 2011 1:53 am

سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أبريل 23, 2011 4:41 pm

وفا الروح كتب:

dff

:rabbitdesa

سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أبريل 23, 2011 4:43 pm

ندوشه كتب:

dff

:بلب56ب5ل:
layla11

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أبريل 23, 2011 7:21 pm

شكرااااااااااااااااااااااااا لقد فرحت كثييييييييييييييييييييييييييييرا لبدء الورشة جزاكم الله كل خير [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
أم لؤي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أبريل 23, 2011 9:56 pm

عزيزتي سماره انا حبيت هاي البلوزه عن جد رائعه وحبيت اشترك معاك واعملها لابنتي
انا عندي خيط حرير ينفع
وجزاك الله خير الجزاء وجعل هذا العمل في ميزان حسناتك
موفقه باذن الله بس لو سمحتي ممكن يكون الكتابه اكبر من هيك لان محسوبتك نظرها ضعيف
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أبريل 23, 2011 10:43 pm

layla11 كتب:
شكرااااااااااااااااااااااااا لقد فرحت كثييييييييييييييييييييييييييييرا لبدء الورشة جزاكم الله كل خير [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

:بب545:

الله يخليكي اختي الكريمة تسلمي وان شاء الله بكرة الصبح او بالليل انزل الشرح الاول مشكورة اختي واهلا بيكي معانا في الورشة تنورينا.

qw144 qw144 qw144
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أبريل 23, 2011 10:49 pm

أم لؤي كتب:
عزيزتي سماره انا حبيت هاي البلوزه عن جد رائعه وحبيت اشترك معاك واعملها لابنتي
انا عندي خيط حرير ينفع
وجزاك الله خير الجزاء وجعل هذا العمل في ميزان حسناتك
موفقه باذن الله بس لو سمحتي ممكن يكون الكتابه اكبر من هيك لان محسوبتك نظرها ضعيف

dff

[size=24]تسلمي اختي ام لؤي وجازاكي الله خيرا .بالنسبة للخيط ينفع حرير والابرة تكون رفيعة .وححاول اكتب كتابة كبيرة علشان عيونك الحلوة انت تامري.ومشكورة علي كلامك والورشة نورت بيكي اهلا وسهلا بيكي. :ص3353:
أم طارق

أم طارق

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد أبريل 24, 2011 12:00 am

اسجل معاكم ولاماعاد في مكان سموره lkio
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد أبريل 24, 2011 12:33 am

أم طارق كتب:
اسجل معاكم ولاماعاد في مكان سموره lkio

ds

وده برده اسمه كلام هههههههه انت صاحبة الورشة اهلا وسهلا بيكي حبيبتي ام طارق انت تنوري الورشة وصاحبة الورشة الباب لسه مفتوح للي حابة تشترك معانا .حنزل بعد شوية الشرح للسطور الاولة وكل يوم انزل شرح بادن الله علشان النت عندي بيفصل مش عارفة ليه وكل مابكتب حاجة بيفصل واضطر اعيد كل الي كتبته.يعني طولو بالكم علي شوية .اوكي حبايبي.

:5ي12ؤيؤ: :5ي12ؤيؤ: :5ي12ؤيؤ:

:5ي12ؤيؤ: :5ي12ؤيؤ:
نايلة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد أبريل 24, 2011 12:54 pm

بارك الله فيك وفي كل جهودك
كنت بدات في بلوزة غرزة الاناناسة ماعنديش بزاف ومازال ماكملتش حتى درتي لنا هذا الورشة الهايلة تبارك الله عليك
عينيا احوالوا بين هاد البلايز وشال التريكو اللي نخدم فيه الله يحسن العون
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد أبريل 24, 2011 1:10 pm

نايلة كتب:
بارك الله فيك وفي كل جهودك
كنت بدات في بلوزة غرزة الاناناسة ماعنديش بزاف ومازال ماكملتش حتى درتي لنا هذا الورشة الهايلة تبارك الله عليك
عينيا احوالوا بين هاد البلايز وشال التريكو اللي نخدم فيه الله يحسن العون

ds

ههههههههههههههههههههههه والله ضحكني كلامك تسلمي يا قمورة .
الله يبارك فيكي اختي نايلة تسلميلي .اعمليهم هما الاتنين فيها ايه اشتغلي في ده وده لما تزهقي من الاولى روحي للتانية وكده تخلصيهم هما التنين بادن الله.ولسه كنت حعمل ورشة كمان لحاجة جميلة كتير بس قلت اما يخلصو البنات مش عاوزين عيونكم تحول ههههههههه.
واهلا وسهلا بيكي في الورشة :ren41deer:
narfout

narfout

انثى
العمل/الترفيه : عاشقة الكروشيه
المزاج : رايق الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد أبريل 24, 2011 1:36 pm

ما شاء الله تسلمي يا قمراية على شرحك وسرعة الاستجابة لينا , ربنا يبارك فيكي
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد أبريل 24, 2011 4:12 pm

narfout كتب:
ما شاء الله تسلمي يا قمراية على شرحك وسرعة الاستجابة لينا , ربنا يبارك فيكي

lkio

الله يسلمك حبيبتي ميرفت تسلميلي وربنا يبارك فيكي وفي كل العضوات.مشكورة حبيبتي كتيررررررر

5874 5874 5874

5874 5874
sanaa2

sanaa2

انثى
المزاج : مرحة متفائلة

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 25, 2011 6:08 pm

كيفك سمورة مشكورة على مجهودك معانا انا مكانش قصدي اطبق البلوزة لوحدي انما اطبقها معاك والبنات كيف ما كانت الظروف بس انا شيفة انك قدرتي تعملي الشرح في الصفحة الاولى برافو عليك
وده التطبيق بتاع السطور الي شرحتيها ان شاء الله تعطيني درجة كويسة يا احلى معلمة
[img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][/img]
قطة مشاكسة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 25, 2011 6:21 pm

سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 25, 2011 9:09 pm

sanaa2 كتب:
كيفك سمورة مشكورة على مجهودك معانا انا مكانش قصدي اطبق البلوزة لوحدي انما اطبقها معاك والبنات كيف ما كانت الظروف بس انا شيفة انك قدرتي تعملي الشرح في الصفحة الاولى برافو عليك
وده التطبيق بتاع السطور الي شرحتيها ان شاء الله تعطيني درجة كويسة يا احلى معلمة
[img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][/img]

dff

تسلمي حبيبتي سناء شغلك حلو واللون زي لوني عملتي انت كمان الكوردون هههههههه ملبوس الهنا حبيبتي تطبيقك كويس وانا حنزل بعد شوية الشرح الباقي يعني كل مرة شوية لغاية مانخلص البلوزة بادن الله.
وكندك 10 علي 10 لحد دلوقتي انت تلميدة شاطرة هههههههه ماشاء الله عليكي.

ؤر45 ؤر45 ؤر45

ؤر45 ؤر45
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 25, 2011 9:26 pm

قطة مشاكسة كتب:

58lk

اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
»  اعلان ورشة لانجيري الاسود مين هتنفذ معايا
» اعلان عن ورشة بلوزة من اختياركم يابنات ادخلو وشوفو وووووووووووووووووو
» «♥»«♥» رساله هامة الي مشرفات و عضوات المنتدي«♥»«♥»
» رسالة شكر وتقدير لجميع عضوات منتدى دنيا الكروشية
» احلى الحلويات الجزائرية
صفحة 2 من اصل 7انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية