اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 2elbcd2
اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 Empty
مُساهمةموضوع: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت أبريل 16, 2011 10:13 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

do

اخواتي العزيزات
اعلن من هدا المنبر ان البلوزة التي تم اختيارها هي البلوزة رقم واحد ولهدا سوف اعلن عن بداية ورشتها ان شاء الله بعد سنة هههههههه لا ماتتخضوش قوي ههههه اعلن عن بدا ورشة بلوزة كتيرررررررررررر حلوة. ياله جهزو الخيط والابرة واستنوني ان شاء الله الانطلاقة بعد اسبوعين .ومافيش داعي لبطاقة التعريف او البيانات الشخصية او اي صورة لاني بعرفكم كويس وبضمن كل واحدة فيكم .ياله جهزو نفسكم ونتقابل بعد 15 .
اه نسيت ماتنسوش التقييم يابنات والا حعملكم بس نصها ههههههههههههه .

:ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ:

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

:ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ: :ياياقغقثغقغ:

:يلايليليل:

:بابابابا:

:ren41deer:

كاتب الموضوعرسالة
ام نزار

انثى

اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة مايو 13, 2011 9:01 pm

حبيبتي سماره انا موجوده عالياهو يا عمري بستناكي
ام نزار

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت مايو 14, 2011 12:32 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]تنزل المفرش شوفي سمرمر حرام البيبي الي حابب اعمل زيوه اعذريني ازا نزل في مكان مو مناسب
هههههههههههههههههههه
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت مايو 14, 2011 12:55 am

ام نزار كتب:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]تنزل المفرش شوفي سمرمر حرام البيبي الي حابب اعمل زيوه اعذريني ازا نزل في مكان مو مناسب
هههههههههههههههههههه

:بب545:

واخيرا عرفتي تنزلي صورة يويويويويويو زغرودة يابنات حبيبتنا ام نزار اخيرا نزلت صورة ههههههههههههههه بضحك معاكي يا حبيبتي انا قلت خلاص مش ممكن حتنزلها بس الي يصبر ينول مش كده.ايوة اختي ده المفرش الي انت حابة تعمليه للبيبي ان شاء الله نعمله.ودلوقتي كل صورك تنزليها بنفسك بقيتي استادة ماشاء الله عليكي. lkio
orchida

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت مايو 14, 2011 2:09 am

السلام عليكم
انا عجبتني اللبلوزة كتير و حابة شارك بالورشة بعرف اني متأخرة كتير بس ممكن تساعديني وحابة اسألك كم سؤال
السطر الاول انتي عديتي السلاسل من بعد الغرزة المعلقة بالسنارة و لا حسبتيها هي الغرزة الاولى ؟؟؟
و السؤال التاني لما بلشتي بغرزة الحشو بالسطر الاول ما عملنا سلاسل يعني فورا عملتي حشو بالغرزة الرابعة ؟؟؟
و السؤال التالت بعد ما نغلق السطر الاول بمنزقة كاتبة بنكمل منزلقة لوسط السلاسل الخمسة و الله ما فهمت شو قصدك ؟؟؟ ممكن تشرحيلي كم عدد غرز المنزلقة الي حنبدا فيها السطر التاني ؟؟؟؟
و لك كل الشكر مني
انا جديدة هون و اول مرة بشارك و بتمنى تساعديني :بلب56ب5ل: [b]
hala.s

: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 HuR00377
انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت مايو 14, 2011 11:37 am

:بلبلا241بل5ا24 :ge55ek: :ge55ek:
hala.s

: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 HuR00377
انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت مايو 14, 2011 11:42 am

hi am hala from australia am verry happy
:بلبلا241بل5ا24 :بلبلا241بل
الكود:
5
ا24 [url][/url][quote][u][i]
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت مايو 14, 2011 11:47 am

orchida كتب:
السلام عليكم
انا عجبتني اللبلوزة كتير و حابة شارك بالورشة بعرف اني متأخرة كتير بس ممكن تساعديني وحابة اسألك كم سؤال
السطر الاول انتي عديتي السلاسل من بعد الغرزة المعلقة بالسنارة و لا حسبتيها هي الغرزة الاولى ؟؟؟
و السؤال التاني لما بلشتي بغرزة الحشو بالسطر الاول ما عملنا سلاسل يعني فورا عملتي حشو بالغرزة الرابعة ؟؟؟
و السؤال التالت بعد ما نغلق السطر الاول بمنزقة كاتبة بنكمل منزلقة لوسط السلاسل الخمسة و الله ما فهمت شو قصدك ؟؟؟ ممكن تشرحيلي كم عدد غرز المنزلقة الي حنبدا فيها السطر التاني ؟؟؟؟
و لك كل الشكر مني
انا جديدة هون و اول مرة بشارك و بتمنى تساعديني :بلب56ب5ل: [b]

اهلا بيكي اختي الكريمة اوركيدا انت تنوري الورشة وتنوري صاحبة الورشة .
واحنا لسه في نص الورشة مش مشكلة انت توكلي علي الله واشتري الخيط وابدئي ولو في اي شئ مش مفهوم انا موجودة بادن الله اشرحلك اي شئ.والاجابة علي اسئلتك ايوة انا بحسب اول حاجة بعملها هي اول غرزة او اول تلات سلاسل كعمود اول كله بيتحسب.
السؤال التاني ايوة ماعملت اي سلسلة لانها مش لازمانا غرزة الحشو بتعمليها اول ماتعملي منزلقة السطر الاول بتعملي غرزة حشو علي اول سلسلة من السطر التاني.
السؤال التالت ايوة لما بنقفل السطر بنمشي كده بمنزلقة لغاية مانوصل للسلاسل الخمسة ونعمل اول عمود وسط السلاسل.وحتمشي بعدد غرز الحشو للسطر السابق.لما تشتغلي حتلاقي كل اسئلتك مفهومة ياله حبيبتي علي بركة الله.
ومالكيش دعوة بالباقي انا بالي طويل و ان شاء الله اي شئ مش مفهوم انا موجودة . :ren41deer:
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت مايو 14, 2011 11:52 am

[quote="hala.s"]hi am hala from australia am verry happy
:بلبلا241بل5ا24 :بلبلا241بل
الكود:
5
ا24 [url][/url]
اقتباس :
[u][i]

dff

اهلا بيكي اختي هالة واهلا بناس استراليا نورتي الورشة ونورتي صاحبتها وانا كمان حبيبتي سعيدة بوجودك معانا واتمنى تلاقي كل شئ تحبيه في المنتدى.

gt458 gt458 gt458 gt458 gt458
ام نزار

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت مايو 14, 2011 1:42 pm

كيفك حبيتي سماره صدق من قال ان بعد الضيق الا الفرج طول مبارح وانا اضحك بجد بدي زغروده هاد عملي[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] lkio lkio
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت مايو 14, 2011 1:48 pm

ام نزار كتب:
كيفك حبيتي سماره صدق من قال ان بعد الضيق الا الفرج طول مبارح وانا اضحك بجد بدي زغروده هاد عملي[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] lkio lkio

يابنات الي تعرف تزغرد تزغرد ام نزار حبيبتنا نزلت تطبيقها وويويويويويويويووووووويويويويويويويويووي زغرودة حلوة .

تسلمي ام نزورة البلوزة حلوة وتطبيقك حلو ياله كملي انا نزلت شرح دلوقتي بس في اسطر ماعملتش ليها صور لانها زي الاسطر الاولى للانناسة.

:ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب:

ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45
narfout

narfout

انثى
العمل/الترفيه : عاشقة الكروشيه
المزاج : رايق الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت مايو 14, 2011 7:00 pm

اشكرك من كل قلبي حببتي سمورة بالنيابة عن هلا اللي هيي خالتي هههههه في استراليا وحبيت اعرفها على المنتدى الرائع وعجبها اوي بس الاب توب عندها مفيش عربي يا عيني عليها وحبت تسلم عليكم هههه قلتلتها لو عاوزة اييييييييييييييي حاجة اطلبي من سمارة المديرة العامة ترد عليكي في نفس اليوم وكل اللي في المنتدى بنات وعضوات ومسؤلات طيبات اوي وان شاء الله تكون عضوة معانا
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت مايو 14, 2011 7:15 pm

narfout كتب:
اشكرك من كل قلبي حببتي سمورة بالنيابة عن هلا اللي هيي خالتي هههههه في استراليا وحبيت اعرفها على المنتدى الرائع وعجبها اوي بس الاب توب عندها مفيش عربي يا عيني عليها وحبت تسلم عليكم هههه قلتلتها لو عاوزة اييييييييييييييي حاجة اطلبي من سمارة المديرة العامة ترد عليكي في نفس اليوم وكل اللي في المنتدى بنات وعضوات ومسؤلات طيبات اوي وان شاء الله تكون عضوة معانا

حبيبتي ميرفت ازيك يعني هلاطلعت قريبتك وانا بقول الشبه ده لمين هههههههههههههههه تسلمي حبيبتي ممكن نتكلم معاها بالعربي بس مكتوب فرنساوي او انجليزي بس مش زيها يعني شوية شوية علشان نتواصل وسلميلي عليها حبيبتي.وتنور المنتدى بوجودها زي بنت اختها القمورة ميرفت. :5ي12ؤيؤ:
narfout

narfout

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالإثنين مايو 16, 2011 11:34 am

سمورتي الغالية حببتي , الحمد لله وصلت لحد الشرح بتاعك وده التطبيق بتاعي
اتمنى انه يعجبك ونكون عند حسن ظنك بينا يا استاذتنا القمورة

ام نزار

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 17, 2011 5:52 am

خلصت حبيبتي لحد الشرح بس غلبني بتنزيل الصوره بس ححاول انزلها عشان اطمنك يا عمري
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 17, 2011 9:54 am

narfout كتب:
سمورتي الغالية حببتي , الحمد لله وصلت لحد الشرح بتاعك وده التطبيق بتاعي
اتمنى انه يعجبك ونكون عند حسن ظنك بينا يا استاذتنا القمورة

حبيبتي ميرفت تطبيقك يجنن ماشاء الله عليكي تسلمي وتسلم ايديكي حبيبتي .

:ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب: :ي65بي6ب:

ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45 ؤر45
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 17, 2011 9:56 am

حبيباتي القمورات اسفة والله بس حغيب شوية عليكم لاسباب خاصة وان شاء الله ارجعلكم واكمل الورشة ماتزعلوش مني.

سمارة المغربية
ام نزار

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 17, 2011 4:59 pm

هاد شغل انشاءالله يعجبك من مبارح بحاول انزل التت ضعيف جدا
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
نايلة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 17, 2011 11:01 pm

انا كمان يا استاذة خلصت الشغل لغاية الشرح وببشرك اني ابتديت بلوزة ثانية لاختي ان شاء الله اكملهم مع بعض
narfout

narfout

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالأربعاء مايو 18, 2011 11:13 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] حببتي سمارة عسى الغياب خير, والله مش عارفة ايه اللي بيحصل في المنتدى ده ؟؟؟؟؟؟؟ مش كنت منصب المديرة العامة ؟؟؟؟ هوه ايه اللي حصل ورجعتي لمنصب بنوتة ذهبية ؟؟؟؟ والنبي انتي اكتر وحدة تردي عالجميع بسرعة وتلبي طلبات الكل , يعني مش عارفة مين اللي تستاهل تبقى مكانك ؟؟؟؟؟ ابتدينا بالملل من المنتدى ده وتغيراته المفاجىء بين يوم والتاني , اتمنى الخير للجميع وربنا يوفقهن ويرجع المنتدى زي معرفناه سابقا"
فاتن كروشيه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت مايو 21, 2011 12:46 am

:يبيبيبيبي:

اختي الفاضلة narfout مش عارفة ايه الي بيحصل في المنتدى كل ماتشغل وارجع الاقي حاجة حصلت لسمارة هههههههه هي كل الحاجات بتحصل معاها هي ليه اخر مرة لقيتها كانت مشرفة عامة وبس يوم ورجعت تاني بنوتة دهبية وبعدين لقيتها صارت مديرة ودلوقتي رجعت لقيتها صارت برده بنوتة دهبية ههههههه ايه وكمان انت بتقولي مين الي حيكون مكانها انا دورت من شوية ولقيت ان الاخت سارة مازن الي كانت مشرفة صارت مديرة عامة بالاسم فقط لانه مكتوب بالازرق وهي لسه مشرفة عامة لازم تتصلح يا مشرفة يا مديرة والف مبروك ليها المنصب واتمنى تكون قد المسؤولية ونتمنى ليها التوفيق.و اتمنى لسمارة وين ماكانت الصحة والسعادة و تلاقي الي يقدر مجهوداتها وطيبتها الزايدة عن الحد.وسامحوني علي الاطالة. :بابابابا:

:صثف4ثفث: :صثف4ثفث: :صثف4ثفث:
اميمة الأنصارى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالأحد مايو 22, 2011 6:11 am

السلام عليكم

ايه اللى بيحصل ف المنتدى ده؟كل شويه تغيير وتبديل من غير اى تفسير أو تنويه للأعضاء

بصراحه اللى بيحصل ده مش صح وتجاهل لا نقبله

وكمان المنتدى مش ليه طعم من غير سماره المغربيه وسرعة استجابتها للجميع

ياريت حد يرد على الاعضاء ويوضح اللى بيحصل

وشكراً

اميمه الانصارى
_ احلام _

_ احلام _

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالأحد مايو 22, 2011 11:22 am

ياترا ايه سبب غيابك يا سماره
كلنا فى انتظارك
وفاء عزام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالأحد مايو 22, 2011 1:57 pm

السلام عليكم
انا بشكرك على شرحك بجد رائع بس فين باقي الشرح لاني وصلت لغاية اخر الشرح وعايزة اكمل البلوزة
ورود الربيع

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 24, 2011 4:29 pm

اتمنى غيابك مايطول يا اختنا وحبيبتنا كلنا يا سماره لان المنتدى بدونك مللللللللل ملللللللللللل

:stuؤؤؤdy: :stuؤؤؤdy: :stuؤؤؤdy:
اميره حبى انا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى   اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى - صفحة 6 I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 24, 2011 7:56 pm

انتى فين ياسماره بقولك الاول مبروك انك بقيتى المدير وتستاهلى ذلك بس ليه غايبه عننا زى مابيقولو العضوات

رغم انى عارفه سبب غيابك بس ياريت تراجعى مواقفلك تانى من المنتدى لان المنتدى هو سبب غيابك وياريت مايكون اثر على حياتك

وعلى فكره مش هتكون دى اول رساله ولا اخر رساله اتمنالك كل الخير سماره

وعلى فكره انا بعرف الكف وقراءه البخت والى عاوه تعرف مستقبلها ايه وحياتها ايه تتصل بيا على المنتدى وخاصه

الست المديره بتاعنا سماره ولا ايه رايكم وفى الحلقه القادمه هتعرفو الاسباب

اعلان عن ورشة من اختيار احلى عضوات في المنتدىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
»  اعلان ورشة لانجيري الاسود مين هتنفذ معايا
» اعلان عن ورشة بلوزة من اختياركم يابنات ادخلو وشوفو وووووووووووووووووو
» «♥»«♥» رساله هامة الي مشرفات و عضوات المنتدي«♥»«♥»
» رسالة شكر وتقدير لجميع عضوات منتدى دنيا الكروشية
» احلى الحلويات الجزائرية
صفحة 6 من اصل 7انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية