وينكم يا جماعة 2elbcd2
وينكم يا جماعة 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

وينكم يا جماعة

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

وينكم يا جماعة Empty
مُساهمةموضوع: وينكم يا جماعة   وينكم يا جماعة I_icon_minitimeالجمعة فبراير 18, 2011 12:37 am

58lk

السلام عليكم

بقالي مدة بدخل دنيا التريكو وكل مرة نفس الشئ اخر مرة اتكتبت حاجة هنا تعليق يعني او رد علي موضوع من الشهر الي فات ايه وينكم يا جماعة زي مايكون المكان مهجور ايه ماحدش بيحب التريكو. ده حلو كتير وفيه حاجات شغل جميلة .ماتيجو نعمل احنا كمان ورش زي دنيا الكروشيه .وينك يا طاطا بقالك مدة مختفية وينك يا ميستري وين الجميع وين النشاط الي كان من شهرين والمسابقة وينكم يا جماعة ارجو ان تعود الايام كما كانت من قبل ياله.اتمني ماكنتش تقلت عليكم ويكون دمي تقيل.وشكرا.

:ren41deer:
وردة الشام

وردة الشام

انثى

وينكم يا جماعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: وينكم يا جماعة   وينكم يا جماعة I_icon_minitimeالجمعة فبراير 18, 2011 5:56 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] اسفة اختي والله ماكان عندي اهتمام بالتريكو بس لاجل خاطرك تكرم عينك بدوره وبرد عليه ولايهمك يالغلا
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

وينكم يا جماعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: وينكم يا جماعة   وينكم يا جماعة I_icon_minitimeالجمعة فبراير 18, 2011 10:57 pm

تسلمي اختي ده تريكو كمان حلو شكرا لمرورك.

455
mistry

mistry

انثى

وينكم يا جماعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: وينكم يا جماعة   وينكم يا جماعة I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 23, 2011 6:14 pm

ألف مليون شكر حبيبتى على مبادرتك الجميلة
انا لما كتب موضوعى ما كنتش شفت موضوعك الجميل
والا كنت كتبت مساهمتى فيه
بجد اسعدتينى كتيييييييييييييييييييير بالمبادرة الحلوة دى
وان شاء الله نتكاتف عشان نرجع النشاط بتاعنا
واحسن من الاول ان شاء الله

ومستنيين منك موضوع جديد قريب
طالما انك من محبات التريكو
ربنا يحافظ عليكى
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

وينكم يا جماعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: وينكم يا جماعة   وينكم يا جماعة I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 23, 2011 10:23 pm

تسلمي اختي ميستري انا سعيدة بعودتك لينا ولقسم التريكو كان ضلمة مين غيرك والله مافيش اي حركة ولا جديد.مشكورة لمرورك لموضوع فستان بنت اختي وان شاء الله ومن بكرة لو تحبي نبتدي ورشة الفستان ياله نعمل شوية حماس في البنات ربنا يحفظك ويخليكي يارب. :pig14
mistry

mistry

انثى

وينكم يا جماعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: وينكم يا جماعة   وينكم يا جماعة I_icon_minitimeالأحد أبريل 03, 2011 7:28 pm

سمارة المغربية كتب:
تسلمي اختي ميستري انا سعيدة بعودتك لينا ولقسم التريكو كان ضلمة مين غيرك والله مافيش اي حركة ولا جديد.مشكورة لمرورك لموضوع فستان بنت اختي وان شاء الله ومن بكرة لو تحبي نبتدي ورشة الفستان ياله نعمل شوية حماس في البنات ربنا يحفظك ويخليكي يارب. :pig14

انا اسعد منك حبيبتى
لانى باحس بارتباط شديد بينى وبين المنتدى واعضاؤه
وان شاء الله نعمل أحلى شغل مع بعض

ويا ريت تتكرمى وتنزلى ورشة الفستان
وان شاء الله نلاقى تجاوب من البنات
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

وينكم يا جماعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: وينكم يا جماعة   وينكم يا جماعة I_icon_minitimeالأحد أبريل 03, 2011 7:38 pm

dff

اختي ميستري اهلا بيكي ونورتي المنتدى وحشتينا كتير .
انا كنت ناوية انزل حاجات كتيرة هنا واعمل حاجات بس كل مابكتب حاجة ماحدش بيعبرني في القسم ده لا مشرفات ولا ادارة فقلت بلاش اتعب نفسي واهتم بالكروشيه .
كنت عاوزة اعمل المسابقة في الشهر الي فات يعني مارس بس اعم ايه
والحمد الله انك رجعتي وممكن نعمل الحاجات الحلوة دي مع بعض ونعمل كمان ورش تريكو وفساتين .اشكرك اختي ميستري علي ردك وعلي اهتمامك تسلمي. :ren41deer:

وينكم يا جماعة

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» أم أيمن رجعت وينكم حبيباتي
صفحة 1 من اصل 1