الله يجزاها خيرالي تدخل 2elbcd2
الله يجزاها خيرالي تدخل 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

الله يجزاها خيرالي تدخل

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
مينمار

انثى

الله يجزاها خيرالي تدخل Empty
مُساهمةموضوع: الله يجزاها خيرالي تدخل   الله يجزاها خيرالي تدخل I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 03, 2010 4:46 am

السلم عليكم ورحمة الله وبركاته
اختكم مينمارتبي خدمه انا من هواة الاشغال الايدويه ودي اكون محترفه بس عندي مشكله الغرزاعرف الطبقها ولله الحمدبس ودي با سيديات تعليميه الله يوفقها الي تدلني عليها انا من السعوديه ابي اسماءمحلات تبيعه اذاممكن وشكرا
سارة الجزائرية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الله يجزاها خيرالي تدخل   الله يجزاها خيرالي تدخل I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 10, 2010 10:31 am

اختى مينمار انا جزائرية لااستطيع ان ادلك على محلات في السعودية ولكن يمكنك الاطلاع على مختلف الاشغال على النت فهناك موقع يقدم مختلف الاشغال بالكروشي والتريكو وبعدة لغات اجنبية منها الانجليزية واسم الموقع هو garnstudios
دودى مجدى

دودى مجدى

انثى
العمل/الترفيه : مدرسة
المزاج : الحمد لله على السراء والضراء

مُساهمةموضوع: رد: الله يجزاها خيرالي تدخل   الله يجزاها خيرالي تدخل I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 10, 2010 6:22 pm

جزاكى الله يا اخت سارة كل خير بس انا عاوزة اضيف لكلامك انك يا اخت مينيمار ممكن تشوفى الفيديوهات التابعة لشرح كل غرزة ودة موجود فى قسم دورة فى تعليم فن الكوريشية كاتباة الاخت ساسو بينك مع شرح جميل ومفصل وبكدة هتعرفى الغرزة ماشية ازاى وتعرفى تعملى سطر كامل لوحدك وبعد كدة ادخلى فى قسم ورش الكوريشية واعمال العضوات هتلاقى ورش كتير اختارى حاجة سهلة وصغيرة فى الاول عشان متزهقيش وجربى اعمليها لوحدك ومرة مع مرة هتبقى محترفة باذن الله ولو معرفتيش حاجة انا تحت امرك

الله يجزاها خيرالي تدخل

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» بالله عليكم الي تعرف تسوي مفرش تدخل
» نمص الحواجب وسرطان الثدي(صدق رسول الله صلي الله علية وسلم)
» قبسات [ حب رسول الله صلى الله عليه و سلم ]
» الفرق بين كتابة "إن شاء الله " و " إنشاء الله "
» ارجو من الله ان اجد رد
صفحة 1 من اصل 1