ياجماعه ممكن حد يساعدنى 2elbcd2
ياجماعه ممكن حد يساعدنى 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

ياجماعه ممكن حد يساعدنى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
bosicat60

انثى

ياجماعه ممكن حد يساعدنى Empty
مُساهمةموضوع: ياجماعه ممكن حد يساعدنى   ياجماعه ممكن حد يساعدنى I_icon_minitimeالأربعاء مارس 10, 2010 11:29 pm

انا بعمل بلوزه ومش عارفه اشبك المربعات مع بعضها ازاى ياريت حد يقولى ازاى وجزاكم الله كل خير
نخيل

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعه ممكن حد يساعدنى   ياجماعه ممكن حد يساعدنى I_icon_minitimeالسبت مارس 13, 2010 5:18 pm

السلام عليكم يا أختي
تشبيك الوحدات قد يكون بعد اتمام العمل كله حيث نستعمل السنارة وتخا ط الوحدات بالغرزة المنزلقة أو يكون بالخياطة بالابرة المناسبة
وكذلك هناك وحدات تشبك أثناء عملها والصور التالية هي لأنواع التشبيك ان شاء الله تستفيدي

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

موفقة باذن الله
ام قرة العين

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعه ممكن حد يساعدنى   ياجماعه ممكن حد يساعدنى I_icon_minitimeالخميس يونيو 10, 2010 11:35 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.احب ان اعرف ارقام خيوط القطن لاستخدامهالابرة الكروشيه رقم3و4والخيوط الرفيعةلعمل المفارش وكم الأسعار لأني حأوصي عليها من مصر.ولكم ألف شكر.
دانه دندون

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعه ممكن حد يساعدنى   ياجماعه ممكن حد يساعدنى I_icon_minitimeالجمعة يونيو 11, 2010 12:57 am

حبيبتي أنا مبتدئه بالكورشيه وأمووووت فيه لكن أعمل اللأشياءاللي أعرفهاوبعيده عن الصعوبه لكن أحاول أعلم نفسي بكثرة الأطلاع في النت وأي شيئ يقع في ايدي أحاول أعرف طريقتها

ياجماعه ممكن حد يساعدنى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» لو سمحتم ممكن طلب
» ارجوكم انا عايزة اعمل الفستان دة يريت حد يساعدنى
» ممكن طلب ^^
» ممكن طلب
» ممكن مساعدتي
صفحة 1 من اصل 1