الحقوني ياهوه مستعجل 2elbcd2
الحقوني ياهوه مستعجل 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

الحقوني ياهوه مستعجل

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
أم طارق

أم طارق

انثى

الحقوني ياهوه مستعجل Empty
مُساهمةموضوع: الحقوني ياهوه مستعجل   الحقوني ياهوه مستعجل I_icon_minitimeالجمعة مارس 25, 2011 5:17 pm

غبت عن المنتدي شهر ونص بسب الاحداث في العالم العربي ماعدت اقوم من امام شاشه التلفزيون الله يحفض بلادالمسلمين ويفرج علينا وعلى ليبيا كمافرج عن مصر وتونس ويهدى باقي حكام المسلمين ليحكمو بلعدل ولما رجعت لقيته متغير كانت الصور تتحمل معاي تمام لاكن الان مركز تحميل الصور الخاص بل المنتدى والذي لم استخدمه من قبل كل ماحاولت اشترك فيه يقلي الباسورد او الهوتميل غلط مع اني اتبعت تعليمات الاخت ساسو حطيت الهوتميل والباسورد الي حطيتهم في المنتدى
12gf1

ولاحظت انه ماطلب مني الاشتراك بس طلع مربع مكتوب فيه الاعظاء وخانات الهوتميل والباسورد
انامن اول كنت استخدم مركزالتحميل الي اسفل كل صفحه والان هوغيرموجود
:ren41deer:
:5ي12ؤيؤ:
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى
المزاج : رايق الحمد الله

مُساهمةموضوع: رد: الحقوني ياهوه مستعجل   الحقوني ياهوه مستعجل I_icon_minitimeالجمعة مارس 25, 2011 10:04 pm

dff

اختي العزيزة حمد الله علي سلامتك ونتمني تخلص كل الثورات الي قامت في وقت واحد علي خير ويحفظ ربنا جميع المسلمين.
اختي انت تروحي علي قسم الشروحات وهنا ك تلاقي تحميل عن طريق عرب شير موضوع من طرف الاخت ساسو
اتمني اكون افدتك
أم طارق

أم طارق

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوني ياهوه مستعجل   الحقوني ياهوه مستعجل I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 5:01 pm

:بب545:
مشكوره على الردسموره والله يسلمك ودعواتكم لنالان ازمة اليمن شكلهالسه مطوله الله يختمهابخير ثصق لقددخلت الى الموقع اللى قلتي وسجلت فيه لاكن ماارسلواعلى اميلي ايةشي
ورجعت مره اخرى اسجل لاني ظنيت يمكن خربطت لاكن طلعت نافذه تقلي اني مسجله قمت سجلت في موقعbhotopucket لاكن ماعرفت كيف اوصل للصفحه الي اقدرانزل بيهاالصورالاخت ساسوصورت الصفحه في موضوعهابس ماشرحت كيف اوصلها ولله يااختي قعدت على الكمبيوتر ست ساعات لمااحولوعيوني وشكل العمليه صعبه خصوصااني مبتدئة كمبيوتر واعلم نفسي بل البيت والموقع كمان انكليزي وهذا التعب علشان انا استفدت كثيرامن المنتدى وموضوعات اغلب العضوات ثصق وانا عندي اشياء منوعه وحلوه مره جبتها من اكثرمن موقع اجنبي واريد ان اشارك الجميع بيها ثصق لذلك اختي سماره لوتكرمتي وبما انك مشرفه ان تنقلي للمسؤلين علي المنتدى رجائي بان يرجعوا مركز تحميل الصور lmageshock
فقدكان استخدامه سهل جدا والرجاء الرد سريعا وارجواني مااكون ثقلت عليك ودمتي بخير
:pig14
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوني ياهوه مستعجل   الحقوني ياهوه مستعجل I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 5:11 pm

dff

اشكرك اختي ام طارق وربنا يفك الازمة علي خير شكلها حتولع في العالم العربي كله ربنا يستر.اختي انا اردت مساعدتك في تنزيل الصور ومش عارفة ليه بيطلعلك الحاجات دي انا قلتلك روحي علي موضوع مكتوب فيه عرب شير مش الي انت بتقولي عليه وكان بودي اساعدك اكتر بس انا مش مشرفة كنت ولمدة محدودة والادارة نسيت تشيل اليافطة الي مكتوب عليها مشرفة متميزة ههههههههه يمكن سهو وبس ههههههه ومش حقدر اساعدك اني اطلب من الادارة اي شئ لاني فعلا ماقدرشي ابعت حتي ولو كلمة للادارة وده لاسباب خاصة .انت عضوة مفيدة للمنتدى ابعتي انت رسالة خاصة للادارة اساليهم وهما حيردو عليكي وكده تكون المسالة ابسط والله كنت عاوزة اساعدك.بالتوفيق حبيبتي :ren41deer:
أم طارق

أم طارق

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوني ياهوه مستعجل   الحقوني ياهوه مستعجل I_icon_minitimeالأحد مارس 27, 2011 5:30 pm

:بب545:
اشكرك اولالانك رديتي اناحاولت اسجل في عرب شير مهوا المردش عاليا بل ايميل لاكن على العموم مشكورة اختي كتب الله اجرك
:FDDS:
سمارة المغربية

سمارة المغربية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوني ياهوه مستعجل   الحقوني ياهوه مستعجل I_icon_minitimeالإثنين مارس 28, 2011 1:00 am

dff

الطريقة الصحيحة لتحميل الصور من عرب شير
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

اختي ادخلي علي الرابط ده وشوفي حيطلعلك ايه ده الي اتكلمت عليه من قبل عرب شير.وبالتوفيق ومستنيين ابداعاتك

الحقوني ياهوه مستعجل

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» مستعجل><
صفحة 1 من اصل 1