عندك صينيه تيفال تعالى وانا اقولك نشوى اللحمه والسمك على الزيت(زى الجريل بس بيتى والطعم ايه تحفه) 2elbcd2
عندك صينيه تيفال تعالى وانا اقولك نشوى اللحمه والسمك على الزيت(زى الجريل بس بيتى والطعم ايه تحفه) 2elbcd2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

شاطر | 

عندك صينيه تيفال تعالى وانا اقولك نشوى اللحمه والسمك على الزيت(زى الجريل بس بيتى والطعم ايه تحفه)

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
العزيزه99

انثى

عندك صينيه تيفال تعالى وانا اقولك نشوى اللحمه والسمك على الزيت(زى الجريل بس بيتى والطعم ايه تحفه) Empty
مُساهمةموضوع: عندك صينيه تيفال تعالى وانا اقولك نشوى اللحمه والسمك على الزيت(زى الجريل بس بيتى والطعم ايه تحفه)   عندك صينيه تيفال تعالى وانا اقولك نشوى اللحمه والسمك على الزيت(زى الجريل بس بيتى والطعم ايه تحفه) I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 06, 2010 11:42 am

[right]بسم الله الرحمن الرحيم
دى اول مشاركه ليا فى هذا المنتدى الرائع
وجبيت افيدكطم بحاجه حلوه اوى ومش حتاخد وقت منكم وللتغيير برضه طول عمرنا بناكل السمك البلطى والبورى مقلى او مشوى ويوم ما نبقى انجزنا نعمله صينيه
النهارده حاجه جديده خالص وحتعجبكم وكويسه برضه علشان الريجيم
نبدا بالسمك بصى يا ستى انتى تجيبى السمك وتفتحى حته صغيره اوى فى البطن علشان تنضفيه من جوه وتغسليه كانك حتشويه ولا تقشريه ولا تقصيه بس وتحطى عليه شويه ملح وتسبيه ساعه وبعدين نيجى للمهم
هاتى صينيه تيفال وحطيها على النار وتكون ناشفه وتحطى معلقتين زيت للقلى بس متكتريش علشان ميبقاش طعمه مقلى واول ما الزيت يسخن حطى السمك بتاعك وسيبيه على كل ناحيه 3 دقايق واقلبى واعملى كده لحد مايستوى خالص وكل شويه زودى ملعه زيت واحده بس
والطعم بقى الحلو يجى منين بصى يا ستى هاتى الحله الحافظه للطعام اوى اى حله وبعدين حطى الخلطه دى فى القعر (كمون لمون شطه حمرا )وحطى السمك وغطيه تانى بالخلطه وزودى اللمون وبعدين سيبيه نص ساعه واقفلى عليه كويس وكليه بالهنا والشفا
ادعولى بالذريه الصالحه وصلوا على النبى
العزيزه99

انثى

عندك صينيه تيفال تعالى وانا اقولك نشوى اللحمه والسمك على الزيت(زى الجريل بس بيتى والطعم ايه تحفه) Empty
مُساهمةموضوع: رد: عندك صينيه تيفال تعالى وانا اقولك نشوى اللحمه والسمك على الزيت(زى الجريل بس بيتى والطعم ايه تحفه)   عندك صينيه تيفال تعالى وانا اقولك نشوى اللحمه والسمك على الزيت(زى الجريل بس بيتى والطعم ايه تحفه) I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 06, 2010 11:45 am

نسيت اقولكم اللحمه المره الجايه ان شاء الله اما اعرف رايكم فى السمك
لؤلؤة الدار
مشرفة دنيا الاسلاميات
مشرفة دنيا الاسلاميات
لؤلؤة الدار

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عندك صينيه تيفال تعالى وانا اقولك نشوى اللحمه والسمك على الزيت(زى الجريل بس بيتى والطعم ايه تحفه)   عندك صينيه تيفال تعالى وانا اقولك نشوى اللحمه والسمك على الزيت(زى الجريل بس بيتى والطعم ايه تحفه) I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 18, 2010 7:00 pm

الوصفة هايلة و شهية إن شاء الله أجربها تسلمي يا قمر
في انتظار باقي الوصفات

أسأل الله أن يمن عليكِ بالذرية الصالحة التي تقر بها عينك عاجلا غير آجل إنه ولي ذلك و القادر عليه
اميره الاحزان

اميره الاحزان

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عندك صينيه تيفال تعالى وانا اقولك نشوى اللحمه والسمك على الزيت(زى الجريل بس بيتى والطعم ايه تحفه)   عندك صينيه تيفال تعالى وانا اقولك نشوى اللحمه والسمك على الزيت(زى الجريل بس بيتى والطعم ايه تحفه) I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 21, 2010 10:53 pm

وصفة جميلة وسهله
وتفتح النفس
انا عن نفسى هجربها
لانى بحب السمك اوووى
تسلم ايديك اختى على الوصفه الشهية
تحياتى ليكى

اميرة الاحزان
عقد الياسمين

عقد الياسمين

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عندك صينيه تيفال تعالى وانا اقولك نشوى اللحمه والسمك على الزيت(زى الجريل بس بيتى والطعم ايه تحفه)   عندك صينيه تيفال تعالى وانا اقولك نشوى اللحمه والسمك على الزيت(زى الجريل بس بيتى والطعم ايه تحفه) I_icon_minitimeالسبت فبراير 12, 2011 3:50 am

اللهم صلي وسلم على سيدنا محمد
واسال الله العظيم رب العرش الكريم
ان يرزقكِ الذريه الصالحه
تسلم يدك ويعطيكِ العافيه
في انتظار اللحمه

عندك صينيه تيفال تعالى وانا اقولك نشوى اللحمه والسمك على الزيت(زى الجريل بس بيتى والطعم ايه تحفه)

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» الإيمان بالله تعالى
» تعالى شوفى 20 فايده لـ الليموووووون لجمال بشرتك
» عندك هديه ومحتاره ؟؟؟؟
» مفارش تحفه بالباترون
» عندك بنوته ادخلي وشوفي
صفحة 1 من اصل 1